Ik heb vanmorgen samen met mijn lief getest en die was negatief....Ik moet dus nog geduld hebben. Misschien blijft de ongesteldheid wel uit en test ik over een week alsnog positief (ik zit nog drie dagen voor mijn NOD) en anders ga ik door naar ronde drie.
Liesben: helaas dat de test negatief was, maar inderdaad over een paar dagen nogmaals testen. Zolang je niet ongi bent kan alles nog. Succes. Nhene: Veel plezier met klussen dit weekend.
Meiden kan helemaal mee praten over hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Soms denk ik dat mijn lichaam slimmer is dan ik zelf whahaha Nhene... ik zou inderdaad wel naar de HA gaan. En misschien andere ovu testen proberen. Veel sterkte! Jackie
hoi allemaal ik moet dit kwijt ikv oel me zo kl*te ik heb vandaag me tweede echo gehad en het blijkt dat me eitjes niet ontwikkelen me hormonen geven aan wat ik op dag 1cd moet hebben en ik zit nu op dag12 ze gaan nu verder kijken of ze me kunnen helpen maar ik was totaal ingestord vandaag me wereld viel in duigen bah! samenlevingsonderzoek had geen zin zei ze gelijk en ik moet aankomede maandag alweer een echo laten maken ook heb ik weer een bloedonderzoek gehad .. en denkt ze dat ik wel een miskraam heb gehad vorige maand.. ze zegt dat zou wel een hoop verklaren .. pco twijfelt ze over omdat me bloedwaardes daar niet bij passen :S dus het klussen was zonder rede.. eisprong was er niet .. is er niet komt ook niet zomaar denken ze echt zwaar balen.
Hoi Nhene, Wat ontzettend %#$^$% voor je zeg. Ik lees het nu pas. Heb een erg druk weekend achter de rug. Wat erg ook om te horen dat je een miskraam hebt gehad. Maar dan is er toen toch een eitje gekomen, of niet goed genoeg? Wat gaan ze nu voor je doen? Veel sterkte en een hele dikke knuffel.
Morgen gaat er weer getest worden! Ben bij vlagen misselijk, borsten zijn gevoelig en buik voelt "raar". En het belangrijktse...ik ben overtijd! Zou het?
En ja hoor...daar gaan we weer. Zodra ik op dat rottige wachtbankje zit ga ik van alles voelen! Wat dan? Nou, mijn borsten doen zeer! (maar dat doen ze al ruim een week). Ik heb een zeurend gevoel onder in mijn buik, met af en toe een steek. Zelfs als ik al zwanger zou zijn, dan kan ik nog niet eens wat voelen, want dan is er nog niet eens een innesteling geweest. Ik ga er maar van uit dat het nog ontpillen is of zo. Dus, ik ga even wat nuttigs doen met mijn leven in plaats van elk pijntje te analyseren En ik ga NIET testen voor mijn NOD. Terwijl ik me ondertussen afvraag wanneer die is, ik denk zelf namelijk twee-drie dagen eerder dan mijn banner aangeeft. Maar dat zie ik dan wel.