@Freewilly: zoals ik al zei was dat info zoeken echt nog voor de eerste ronde. Nu ben ik er alleen nog via dit forum mee bezig, zoek eigenlyk praktisch geen info meer. En zoalg het by gezonde interesse blyft, zal het wel mevallen denk ik zo
@Lafo, ik denk redelijk regelmatig. Idd wel wat langer dan normaal. Maar 't kan langer (Ik had, voor ik aan de pil ging, een cyclus van ong. 45 dagen.) @Ice, heel goed. Ik denk dat iedereen voor zichzelf wel weet wat gezonde interesse is en wat toch meer richting complex komt. @Jendo, ronde 12 al. Wat zijn wij dan eigenlijk pieperds in ronde drie, vier of vijf. Hopelijk is 't snel raak bij jullie, meid! Succes!
hallo, heel herkenbaar! Ik ben het wachten zo zat, en ik weet ook niet precies wanneer het mijn nod is want mijn cyclussen wisselen een beetje. Verder heb ik besloten om NIET meer op het forum te kijken, wordt mijn obsessie alleen maar erger van. Zoals jullie merken, het werkt echt
Oohhhhhh ik HAAT wachten maar het is niet anders en je gedachten verzetten gaat zo moeilijk als je de hele tijd op het forum rond hangt Dan valt het nog wel mee met m'n cycles FreeWilly, maar toch
Jaah dat wachten is echt vreselijk! Vooral sinds mn laatste cyclus die was 37 dagen, normaal 27.......... Weet je ook eigenlijk niet zo goed waar je aan toe bent. Ech frustrerend! :x groetjes