hallo dames.. even een korte uitleg 10 feb ben in ongi geworden mijn ei de 24ste.. maar nu had ik vanochtend doorzichtig rekbaar slijm/ afscheiding.. dat is toch vruchtbaar slijm ofzo voor de rest dat heb ik maar 1 keer gehad we hebben de hele week al geklust dus daar geen probleem maar alsnog .. dat hd ik vanochtend pas terwijl mij ei 4 dagen geleden is geweest nu heb ik wel een raar gevoel in me buik niet te omschrijven .. ik heb altijd regelmatige cyclus van 28 dagen wel ben ik de laatste 2 dagen licht misselijk.. maar dat kan nog helemaal niet.? tenminste dan heeft net niets met een zwangerschap te maken .. of mijn ei moet eerder zijn geweest maar alsnog wie kan mij helpen
Ja moeilijk... Het zou een innesteling kunnen zijn maar het zou ook je ei kunnen zijn. Misschien is hij wat later deze keer. Afwachten denk ik.
Het kan best dat je ei nog later is. Ik las gisteren een artikel over het feit dat je ei niet altijd op de dagen is dat wij denken... en best vroeger of later kan komen.
Het kan best zijn dat je ei er nu is in plaats van 4 dagen geleden. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en deze dagen ook nog even klussen. Misschien een idee om in de volgende ronde (hopelijk komt die niet) ovutesten te gaan bruiken, of tempen. Dan weet je tenminste zeker dat je je ei hebt gehad.
Wat jij omschrijft had ik op dag 15. Ik was toen ook behoorlijk misselijk en had Daarnaast nog flink wat steken in mijn rechterzij. Ik gebruik geen ovu testen, maar weet door alle symptonen dat t wel mijn ei was. Sinds deze week ben ik weer misselijk, maar dat kan ook het ontpillen zijn. Vrijdag beetje bloed verloren maar anders als ongi en duurde maar heel kort. Ons lichaam is ons gewoon aan t plagen, er gebeurt zoveel, ik snap er ook niks van. Gelukkig lees ik hier veel en vaak en zo weet ik dat we niet de enigen zijn.
dank julllie wel voor jullie reacties.. het is inderdaad even afwachten ik heb ook inderdaad geklust maar we wachten geduldig af