nou, de titel dekt wel aardig de lading van mn vraag denk ik.... ik zit te wachten op mn ongi (sinds 16/10) nu ik weet dat het mis is met mn zwangerschapje (heeeel kort, bijna 5 weken) maar- hoe lang zou dat duren? HCG was vrijdag al bijna 0. wanneer laat mn lijf alles los? en, hoe zou dat eraan toe gaan? ik heb geen zin om weeeeken te wachten, maar de gyn vindt dat de natuur t eerst zelf moet proberen. en daar ben ik het ook wel mee eens. voel me alleen beetje onzeker nu, ook met bv (lang) weggaan... hoe was dit voor jullie? thanx&liefs
Eerste keer bleek met de echo met 8 weken dat het fout was, en toen met bijna 10 weken een curettage gehad, was nog niks aan het loskomen toen. Tweede keer met 8w een miskraam, met 11 weken alsnog een curettage omdat het vruchtzakje er nog steeds vrolijk rondhing - en ik was toen zo blij dat mijn lichaam het vanzelf deed, dus was ontzettend kl*te dat ik alsnog een curettage moest. Daarna bij de 1e MA na 5,5 week weer gewoon ongesteld, bij de 2e na 1,5 week al (dus 4,5 week na de MK) en gelijk weer mijn oude cyclus terug. Sterkte!
Dat kan ik me voorstellen je denkt elke keer van ooh straks gebeurt het als ik in een winkel sta bv. Bij mij kwam het alle 2 keren niet vanzelf. Bij de 1e was het al 3 a 4 weken overleden en heb helemaal niets gevoelt. Bij de 2e wel weeen en bloed maar kwam ook niet uiteindelijk curretages. Die vallen heel erg mee trouwens.. de ongi's kwamen beide keren met 6 weken...sterkte in deze tijd
O, Klingel, mijn MK kwam trouwens wel rustig op gang; eerst al iets roze/bloedverlies op zondag, en maandag eerst erge krampen en daarna pas barstte het los... Maar zou voor de zekerheid wel een mega-maandverband (of meer) meenemen als je een dagje weg bent, en wat pijnstilling.
@miep: ach jee wat een vreselijke MKgeschiedenis heb jij dank je wel voor je adviezen, ik ga zo even een goeie aleve halen ofzo, en voor de rest zien we t wel... @sonja: thanx, jij dus 2x curre gehad? @hier: vanmorgen voor t eerst rood bloed gezien, gisteravond beetje bruin. dus het zal nu wel gaan gebeuren. tjah.. opzich fijn, dan hoop ik dat alles eruit komt en dan kunnen we weer verder. vind t wel een sip iets, zo dat bloed te zien, maar ja, thats life soms. dikke knuf
Mijn ongi kwam meestal na zo'n drie weken weer op gang. Ik vloei meestal een week met een miskraam (heb er inmiddels drie gehad dus weet bij mezelf het verloop wel) en dan na een kleine drie weken wordt ik weer ongesteld.
Dus het is op gang aan het komen... Naar, maar idd wel fijn dat je lichaam het zelf doet. Heel heel veel sterkte.
thanx lieve miepie ik hoop dat t nu doorzet, ik denk van wel he. moet t maar gewoon zien als een ongi (zelfbescherming) liefs
Klingel... veel sterkte.. ik heb het 3uurtjes geleden verloren!!! Ik ben benieuwd hoe mijn nieuwe cyclus eruit ziet!! Het is erg rot... bah wens jou veel sterkte...