pigmentvlekken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maria230976, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria230976

29 sep 2005
    14
    0
    0
    wao moeder
    Soest
    Hallo,
    Ik heb maar een vraag.
    Door het mooie weer en de warme zon, komen er bij mij bruin-witte vleken in mijn gezicht, wie kent dit en heeft er misschien een tip voor om de kwaal wat te verminderen?? Groetjes Maria

2. danielle41

27 feb 2006
    23
    0
    0
    hallo maria

Wat jij hebt is waarschijnlijk een zwangerschapsmasker dat kan komen door je hormonen wat je er tegen kan doen is als je de zon in gaat je gezicht goed insmeren met sunblock.
    Als het een zwangerschapsmasker is dan heb je kans dat je de bruine vlekken altijd blijft houden als je de zon ingaat dus goed insmeren vanaf nu.

groetejs danielle

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    uit de zon blijven. 8)

4. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik smeer mij dan in met factor 30 die de kids ook hebben. ik heb ook zonallergie en gaat mn huid erg van jeuken. je kunt het niet zien hoor. ga nu al voor onder de zonnebank elke week 1keer 10 minuten. en dat bouw ik dan op. wil geen zonnebankbruin worden hahaha. en zoveel in de schaduw want daar wordt je ook wel bruin. (ik wel in ieder geval)

5. Melanie

Melanie Lid

9 feb 2006
    45
    0
    0
    Ik heb dit al sinds een aantal jaar, dus niet specifiek tijdens de zwangerschap.
    Bij mij helpt de zonneblok van Vichy factor 60 erg goed, bij de apotheek te koop.

6. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Diana, dus als je je goed insmeert kun je onder de zonnebank? krijg je dan geen zwangerschapsmasker?

7. Niet meer actief

Ik kan gewoon onder de zonnebank, heb geen last van zwangerschapsmasker.. Dat verschilt per vrouw...

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Maar als je zwangerschapsmasker krijgt kom je er wel vanaf dan?

9. Niet meer actief

Ik weet niet precies, het kan geloof ik wel wegtrekken, maar het kan wel heel lang duren...

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik heb altijd een pigmentvlek in mn gezicht een donkere.. die komt altijd als ik op vakantie ga, valt niet heel erg op, maar nu wordt ie opeens bruin, terwijl mijn gezicht nog geen zon gezien heeft :( verdorie.. ik hoop wel dat het weggaat...

Deel Deze Pagina