Misselijkheid weer weg?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Juffertje83, Oct 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Tot 6 á 7 weken was ik helemaal niet misselijk. Af en toe een beetje een weeïg gevoel, maar niet meer dan dat. Afgelopen weekend (zaterdag, zondag én maandag) was ik echt heel erg misselijk. Nu gaat het sinds dinsdagochtend weer beter en heb ik eigenlijk bijna nergens meer last van.

Is het normaal dat het dan zo plots ook weer ophoudt? Ik maak me zorgen dat het misschien niet goed is en dat mijn klachten daardoor weer minder zijn... of is het normaal dat het zo komt en gaat en dat het maar zo'n korte periode was? Ik lees namelijk meestal dat als je eenmaal misselijk bent dat het dan een paar weken blijft duren en daarna pas weer weggaat.

Hoe ging dat bij jullie?

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Klachten komen en gaan hoor,,Symtomen hoeven daar niks over te zeggen dus lekker genieten meid!

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wacht maar tot je straks weer een keer staat te kokhalzen, dan zal je er nog bijna blij mee zijn ook ;) nee klachten kunnen komen en gaan en zijn ook afhankelijk van andere dingen, als je bv moe bent dan werd ik veel sneller misselijk! Dus bij te weinig slaap of er vroeg uit. Of bij lichamelijke inspanning.. ( Om 6.30 uit bed met de fiets naar werk was standaard spugen in de bosjes halverwege. Uitslapen en rustig aan doen op de bank, dan was er weinig aan de hand... )

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Juffertje, ik herken je verhaal. Ik ben dan nog niet zo ver als jou, maar vorige week was ik twee dagen echt kotsmisselijk. En nu is het zo goed als weg...

5. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames, dankjewel!
    Ik ben eigenlijk juist superblij dat het weer weg is. Die 3 dagen kotsmisselijk zijn vond ik echt vreselijk!! :D Maar wilde graag even horen of het wel 'normaal' was ;)

Ik denk dat het er ook mee te maken heeft gehad dat ik vrijdags een bruiloft heb gehad. Vermoeiende dag, veel gedanst, laat in bed... Dus vandaar dat ik zaterdag, zondag en maandag misschien ook beroerder was..

Share This Page