5 dagen voor nod testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by happyell, Jun 23, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happyell

happyell Lid

May 3, 2017
    47
    34
    18
    Female
    #1 happyell, Jun 23, 2020
    Last edited: Jun 23, 2020
    Hoihoi
    Zojuist de sensitest besteld die je 6 dagen voor nod kan doen. Morgen komen ze binnen en dan wil ik graag donderdag testen. Ik zit dan 4/5 dagen voor mijn nod.
    Ik weet dat het verstandig is om te wachten maar ik voel me zo gek!! Sinds mijn eisprong heb ik enorm last van steken en pijn in mijn onderrug.. Ik heb echt het gevoel alsof het wel is raak kan zijn.
    Iemand die ook 5 dagen voor nod heeft getest en positief testte? X

2. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik testte 7dagen voor nod positief.

Het is verstandig wel te wachten tot nod ivm fout gaan voor die tijd natuurlijk, maar goed ik kon niet wachten omdat ik me goed zwanger voelde haha.

happyell likes this.
  3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    5 dagen voor NOD is niet bij iedereen hetzelfde. Hoeveel dagen na je eisprong zit je?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Hoeveel dpo is 5 dagen voor nod bij jou?? Dat kan namelijk bij iedereen weer verschillend zijn.
    Bij mij is 5 dagen voor nod namelijk 6 dpo.

Dus je kan beter kijken naar het aantal dagen na ei ;).

Ps de testen zeggen 6 dagen voor nod. 15 dpo minus 6 dagen = 9 dpo kan je er mee testen dus ;)

5. happyell

happyell Lid

May 3, 2017
    47
    34
    18
    Female
    Ik zit dan precies op 9 dpo! Iets zegt in mij van wacht nog maar even en iets anders zegt testen. Maar ze komen vanmiddag binnen en wil zowiezo met ochtend urine testen. Donderdag moet ik al vroeg beginnen dus misschien test ik dan wel vrijdag.. Elk dagje extra is weer fijner en veiliger.

6. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

Apr 14, 2020
    2,453
    1,830
    113
    Het ligt eraan hoeveel testen je hebt besteld, ik had er meerdere in de verpakking besteld. (Midstream Early bij Bol) de eerste positieve test had ik 7 dagen voor NOD.

Ik zou in ieder geval niet kunnen wachten! Succes:)

7. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Ik testte 6 dagen voor NOD positief... later bleek dat mijn eisprong een fiks aantal dagen eerder was geweest want ben 5 dagen vooruit gezet. Denk dat met die testen op de echte 6 dagen voor NOD hartstikke negatief had getest.

8. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,721
    7,206
    113
    Female
    Gaan die fabrikanten er dan vanuit dag NOD gelijk is aan 15dpo?

Share This Page