Hoi, Sinds een aantal dag heb ik echt super pijnlijke tepels.Bij het borstvoeding geven springen de tranen echt in m'n ogen . Ook het contact met mijn bh is pijnlijk. Ik heb deze pijn alleen gehad tijdens de 1e week na de geboorte.Toen moest ik mijn dochter erg vaak aanleggen om de productie op gang te krijgen. Hebben jullie ook wel eens zo'n pijn? Vraag me af waardoor het komt?
Die kans lijkt me wel heel klein aangezien ik een mirena heb. Ik moet wel zeggen dat ik daar zelf wel aan dacht.Vanmorgen dan ook een kruidvat 2 voor 5 gedaan.Ik denk een super licht streepje te hebben gezien,maar zo licht dat ik hem maar als negatief beschouw.
Dat was ook mijn vraag....bij mij is het voeden op het moment ook echt erg pijnlijk, maar ik weet waar het door komt, de zwangerschap. Ik zou even goed je borsten controleren of je geen wondjes ofzo hebt, dat was bij mij ook nog weleens het geval, en anders toch voor de zekerheid even een testje doen....
Ik zou echt een testje halen....als je toch zwanger bent (het kan altijd natuurlijk) moet je dat wel zsm weten ook ivm met je spiraaltje
Mmm begin me nu toch wel wat zorgen te maken. Ik zal toch niet echt zwanger zijn . Kheb het testje van vanmorgen net nog eens bekeken,kweet dat dat nu niet meer betrouwbaar is maar jah,Kzie toch echt nog steeds een heel licht streepje.
Zou over een paar dagen zeker nog een keer testen...de Kruidvat testen staan bekend als gevoelig, dus ik zou het zeker in de gaten houden
Ik ga helemaal mee met het testen verhaal! Ben super benieuwd! anders ff goed controleren op kloofjes!
Kheb vanmorgen nog een testje gedaan maar was echt spierwit. Ik zal dan wel niet zwanger zijn neem ik aan. Even terug gerekend wanneer we voor het laatst gemeenschap hadden,en dat was vorige week Vrijdag (ja staat even op een laag pitje) Zou dan misschien ook wel vroeg zijn voor een testje?En voor een eventueel zwangerschapsymptoom zou het ook wel erg vroeg zijn toch? Naja kweet het ook niet.Nog steeds zeer pijnlijke tepels.Vanmorgen onder de douche was haast niet te doen als het water erop kwam .Ik kan er verder echt geen verwondingen of zo aan zien.Zien er normaal uit.
Ik heb daar ook weleens last van, maar dat komt dan door de spruw. Ik heb dan meestal een week super zere tepels en dan krijgt mijn dochter er pas last van.
Hier ook pijnlijke tepels sinds een paar dagen. Vooral bij aanhappen en lichte aanraking. Nou heb ik ook raynaud syndroom maar heb daar al lang geen last meer van gehad. Gister ondekte ik witte stipjes bij zoon lief op zijn lippen. Spruw.... al voor de 5 de keer of zo. Maar die pijnlijke tepels had ik nog niet eerder ervan gehad. Heb verder ook geen steken door de borst. Dus mischien is het toch spruw?!
De pijn is nu zo goed als weg . Ik had een tepelzalfje gehaald bij de apotheek en merkte na een paar keer smeren direct verschil. Bedankt allemaal voor jullie reacties.