Oke dankjewel. Zou het dan toch LH zijn wat is aangekruist? Maar waarom zegt die vrouw dan leuk? Ik ga gewoon eens bellen,want hier word ik ook gek van haha. Het ging zo snel,dus ik heb dat formulier niet goed bekeken.
Hoi Ilona Ik wilde je alleen even veel sterkte en succes toewensen. Ik zou ook zeggen, kies voor Dusseldorf. Mij heeft Dusseldorf geen resultaat gebracht, maar ze werken niet zoals hier in Nl strak volgens protocol. Er wordt tenminste grondig onderzocht waarom een zwangerschap niet plaats vindt.. Ik sta er van te kijken dat dr S nu 4 assistentes heeft, hij heeft het nu nog drukker dan normaal. In mijn tijd had hij alleen nog maar Irma...denk dat zp een groot aandeel hierin heeft. Over eiceldonatie gesproken. Ik hoop natuurlijk niet dat je tot eiceldonatie over moet gaan, maar ik ben in Spanje in een keer zwanger geraakt. Mocht je dus vragen hebben of info willen kun je me altijd een pb sturen. Ook kun je terecht op Freya, hier zitten een heleboel vrouwen die zwanger geraakt zijn in het buitenland of nu met behandelingen bezig zijn.
Ja is inderdaad verboden in Duitsland. Ze werken samen met instituto Bernabeu, een kliniek in Alicante. Maar dan betaal je wel zo'n 500,- extra. Kolder dus... Ik ben zelf in een andere kliniek geweest en heb een zh in Nl gevonden die mij geholpen heeft met meds uitschrijven, bloed prikken en echo's maken. En dit gedeelte werd gewoon vergoed door mijn verzekering, we zwegen natuurlijk over dat het een ivfpoging betrof, aangezien we allang door onze pogngen heen waren...
@ Wishfullthinking,ik heb gebeld en alles was in orde. De verpleegkundige had me ook nog gemaild dat er dan idd op HSG geprikt was. Beetje raar toch... Misschien dacht ze wel dat ik zwanger was en wou ze me niet blij maken met een dode mus dus zei ze maar iets over een cyste of zo. Maakt ook niet uit,ik ben iig blij dat het geen cyste is. @Zara,dankjewel voor je bericht. Naar Spanje lijkt me toch wel erg heftig. En moeilijk ook. Maar het schijnt daar allemaal veel makkelijker te gaan he... Ik zal je zeker om informatie vragen dan. Ik wil naar DD en Genk denk ik en dan kijken wat het beste voor mij is. Pffff jij bent echt al lang bezig he. Wat erg... Maar het is uiteindelijk wel gelukt,gefeliciteerd echt super hoe iedereen elkaar hier helpt.