Hoi Jennie, heb je verhaal doorgelezen en het is allemaal zo herkenbaar voor velen van dit forum. Uit eigen ervaring weet ik (sinds 2004 bezig) dat die dagen er ook tussen zitten dat je het eigenlijk helemaal niet meer ziet zitten, máár ook weet ik dat achter de wolken daar schijnt altijd de zon! Dussszzzz houd moed meid, ook al is het soms moeilijk....! Liefs Nollie ps. hoe was het bij de gyn vandaag?
hey jennie Ik weet hoe je je voelt hoor!Het eerste wat ze gaan doen is het zaad van je man onderzoeken.Dit is nl sneller gedaan en daarna kom jij aan de beurt.Ik kreeg in januari slecht nieuws te horen en was er ff helemaal stuk van.Maar nu merk ik aan mezelf dat ik mijn grenzen verleg.Ik vertrouw erop dat de artsen weten wat ze doen en uiteindelijk moet het gewoon goed komen.Ik zit nu al een maand te wachten tot ik naar de gyn. kan, 1 maart kan ik terecht. Ik begreep dat jij vandaag al terecht kon, dus ik wens je heel veel suc6 toe en hoor graag hoe het is afgelopen!
Bedankt dames , ja we moeten om 13.50. Spannend dat wel. En ja carmen ik vertrouw ook op de wetenschap. Wij willen even geen banner meer. Niet meer tempen enzo. Even niks meer. Maar zit hem wel te nijpen want straks is het zaad niet goed of. Maar goed dan nog gaat het ons lukken dat voel ik gewoon. Nollie jij ook bedankt he, ik laat het julie wel weten als we terrug zijn wat er gaat gebeuren. En ja ik heb wel vertrouwen er in. Ik ben blij dat er naar gekeken gaat worden nu. Maar het is soms zo moeilijk, want de een naar de ander word hier zwanger tenminsten zo lijkt het, gun het iedereen hoor begrijp me niet verkeerd. Maar zou zo graag zelf eens willen roepen jaaaaaaaaaa we zijn zwanger. Maar dat gaat ook wel gebeuren we zijn vol goeie moed. ik ben alleen maar een beetje bang voor die onderzoeken. ale: weet niet zo goed wat er gaat gebeuren. Ik laat het wel over mij heen komen,gelukkig ben ik bijna van die ongie af alleen nog maar bruin verlies. Jennie72
HOi dames nou geweest, ik moet toch hoogst waarschijnlijk aan de clomid, ik heb alle vragen gesteld aan haar. Dat wilde ik gewoon perse want het gaat toch om je lichaam. En haar mijn kaartje laten zien temp, ze zei dat mijn cyclussen toch te veel jojo,n. En daarom toch aan de clomid moet. Aan mijn kaartje te zien had ik wel keurig een eisprong gehad. Maar dat wist ik al. Nu wil ze dat ik op 20-02 terrug kom voor een echo om follikes te meten, ik moest ook gelijk bloed laten prikken om te kijken naar hormoon huishouding. En op 06-03 moet manlief zwemmertjes inleveren en daarna een samenlevingstest. Dus er gebeurt wat das al fijn te noemen. we wachten weer af he. Ben toch wel opgelucht. Bedankt dames jennie72
Nou goed zeg! Aktie! Maarre...wat zei ze van die positieve testen steeds dan? Heb je daar ook naar gevraagd? Succes met de Clomid, hier zijn nogal wat Clomid-babes volgens mij Elmo
Hoi Elmo heb ik ook naar gevraagd maar daar had ze geen passend andwoord op ze noemde het zelf dat het heel vroeg mis is gegaan, dus ja einde verhaal we richten ons op de toekomst he. jennie72
Fijn meis, dat er wat gedaan word.... Ik ben niet zo thuis in de Clomid, maar is dat niet om een eisprong te krijgen? Ik meende te lezen dat jij gewoon een eisprong had?
Hoi ja die heb ik ook iedere maand maar het zou een kans op een betere eisprong vergroten dus, we moeten even afwachten wat er uit dat bloed onderzoek gaat komen op hormoon gebied, en dan neemt ze een beslising. Ja het lijkt krom zo van je hebt toch een eisprong maar mijn cyclus doet zo gek dan weer een langere en dan weer een normale, ook daar is het voor, ik kan maar moeilijk bepalen wanneer ik mijn eisprong krijg zo.We moeten afwachten maar heb er wel een goed gevoel over. Alleen die zwemmers die moeten onderzocht worden, en das wel een eng idee, want daar hangt het van af, als die niet goed zijn dan volgd er zeker IVI. bedankt he jennie72
Ok meis....bedankt voor je uitleg! Dan ga ik alvast voor je duimen..... Ennee...ook wij moeten met de zwemmers naar het ziekenhuis....best wel spannend inderdaad....
een IUI maar het is meerdere keren raak geweest, dus ik verwacht niet dat het zaad heel slecht zal zijn.
Ik ben ook blij voor jullie dat er misschien nu zekerheid eraan zit te komen. Als je ook zo lang bezig ben om zwanger te worden en het maar niet lukt dan begin je echt soms de moed te verliezen. Laten we hopen dat de uitslagen van de testen allemaal goed zijn en dat je krijg te horen dat je alsnog spontaan zwanger kan worden. Heel veel succes en sterkte in de MMM. We slepen je er wel doorheen.