Aangezien ik als zwangere allerlei producten tegenkom waar ik van te voren het bestaan niet van wist en/of nu nog niet weet waar ze voor dienen, vandaag in deze categorie: de zwangerschapsslip. Ik ben nu ruim 32 weken zwanger en pas ondanks 10 kilo extra nog steeds in mijn gewone katoenen onderbroeken. Vandaar dat ik me afvroeg wat het nut is van die speciale zwangerschapsslips. Zijn die voor als je niet meer in je gewone slips past en zou ik die dan op het eind nog nodig hebben? Of zou het nu al goed zijn om die te dragen vanwege speciale ondersteuning of zo? Helpt het tegen banden- en of bekkenpijn? Of zijn er massa's zwangeren die nooit zo'n ding gedragen hebben?
Je kan prima katoenen slips tot het einde doordragen, maar een zwangerschapsslip zat net wat lekkerder omdat die geheel over je buik heen gaan. (althans dat vind ik). Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik (hoog) zwanger ben geweest in de herst / winter en 's zomers weet ik niet of je wel een extra laag over je buik heen wilt hebben... Ik heb vanaf ongeveer 20 weken alleen nog maar zwangerschapsslips gedragen. Die gaan helemaal over je buik heen, zodat je dus geen rand meer hebt die kan gaan knellen. Ik vond het niet echt ondersteuning geven, maar het zat net wat lekkerder dan de katoenenslips die onder je buik zitten.
Ik heb er eentje, maar die draag ik alleen als ik een broek draag zonder band. Vind het zelf gewoon prettig dat mijn buik 'ingepakt' zit. Het ziet er verschrikkelijk uit, voel me ook zo on-sexy als maar kan als ik dat ding aantrek (en helemaal als mijn man tijdens het was ophangen weer grapt over mijn tent!), maar toch voelt het wel erg lekker. Er zullen vast ook slips te krijgen zijn die echt extra ondersteunen enz., maar die heb ik niet, hoor. Ik heb een 'gewone'
Ik heb nog steeds mijn "gewone" slips aan, ik zie de toegevoegde waarde van die zwangerschapsslips niet zo. Misschien zou ik ze wel gekocht hebben als ik mijn normale ondergoed niet meer zou passen. Al mijn positiebroeken hebben overigens een hoge band en bij jurkjes trek ik gewoon een oversized panty of legging aan die ik lekker tot mijn oksels kan optrekken. Ook heeeel charmant .
Ik heb ze tijdens beide zwangerschappen nooit gedragen. Nooit overwogen eigenlijk...! Gewone onderbroeken voldeden prima en ik vond ze ook niet knellen ofzo.
Ik heb gewoon mijn oude vertrouwde ondergoed nog aan hoor. Oh nee de bh is een zwangerschaps bh maar dat komt omdat ik normaal altijd beugels in mijn bh's heb en dat nu niet lekker zit. Denk wel dat ik er misschien voor na de bevalling wat groter oma onderbroeken ga halen voor het mega verband wat er in moet
Hmm, hier ook nog nooit gedragen. Lijkt me niets, en na de zwangerschap weet je zeker dat je ze nooit meer aan hebt. Lijkt me inderdaad ook ontzettend onsexy én veel te warm. Ik heb de banden van mijn broek ook steeds vaker naar beneden omdat nog een extra laag niet zo fijn zit. Ik heb trouwens ook nog nooit een koude buik gehad, misschien door het extra warme lijfje wat er in zit Je hebt trouwens wel van die ondersteunende geloof ik, die ook je rug helpen ofzo. Persoonlijk ben ik daar niet zo van, maar dat zou je kunnen helpen. Of je ze nu nog zou gebruiken voor de laatste paar weken...
Ik ben ze gaan dragen omdat mijn gewone slips van mijn buik af gingen rollen. En dat zit niet, zo'm hele rol stof onder je buik. ik vind ze erg lekker zitten en helaas ook erg on-sexy. En ik ben wel benieuwd of het nog wel zo lekker zit als we een hittegolf krijgen deze zomer. Maar voor nu ben ik er erg tevreden over.
Heb er een gekocht maar nog nooit aangehad . Nu het lijkt of de baby lager zit ga ik hem wel weer opzoeken maar zou 'm nooit meer gekocht hebben nu, gewoon wat wijder ondergoed zit prima!
Ik heb ook altijd m'n normale ondergoed gedragen toen ik zwanger was van Milan. Dat zat sowieso al onder m'n buik, dus ik zag 't nut van zo'n zwangerschapsding niet echt. Bovendien vind ik die dingen echt ontzettend lelijk .
Ik draag ook zwangerschapsslips. Ik heb 2 slips en 2 strings. Ze zijn best prijzig ik heb de strings bij de hema gekocht zijn er 2 voor 10 euro. die slips had ik bij de wibra die waren 4 of 5 euro en zitten wel redelijk. Als het warm weer is is het wel warm zo een slip over je buik maar het zit wel fijn. Verder draag ik ook nog mijn normale hoor.
Ik heb al vanaf week 14 grotere slips aan die hoog zitten tot mijn navel Want ik voel irritatie in de onderbuik als ik ze niet aan heb MAAR moet wel zeggen het zijn gewone slips maar dan een tikkie groter! 8)
Ik draag gewoon mijn eigen ondergoed. Maar een vriendin van mij droeg ze omdat ze wat dikker zijn en ze wat meer vocht opnamen. Ze voelde zich dat iets zekerder omdat ze last had van druppeltjes urine verlies.
Ze hebben idd opzicht geen nut, het enige is dat ze wel lekker zitten. De vorige keer had ik ze ook van de Hema, maar jeetje wat zijn die krengen onaantrekkelijk hahaha. Nu heb ik ze van de H&M, gaan per 3. zitten zalig en net ff wat mooier
Ik heb hier vier heerlijke zwarte zwangerschapsslips van de Hema! Zitten erg lekker,... kan niet meer zonder. Baal als ze allemaal in de was of droger zitten en ik dus mijn gewone strings of hipsters aan moet,.... die laten behoorlijk wat strepen na onderop mijn buik.
Hoi meiden, Ik draag alleen nog maar zwangerschapsstrings. Ik vind ze juist heerlijk zitten, lekker helemaal over mijn buik heen, geen knellende banden. Niet sexy, nou mijn man heeft er geen problemen mee hoor! Groetjes van mij
Ik draag alleen mijn gewone onderbroeken, moet er niet aan denken dat er nog een laag stof over mijn buik heen zit hoor. Heb wel een maatje groter nodig, maar dat is geen probleem.