dat was schrikken vriend ongeluk gehad.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou krijg ik vandemiddag telefoon.kom bijde tandarts vandaan zit in de auto naar huis.vriend aan de telefoon compleet over stuur "ik heb een ongeluk gehad"echt huilen.(nou die van mij huilt nooit.) dus ik ik kom er nu aan. vriend weer de auto is al geborgen ik sta te wachten op de truck sleep.ik maar ik kom toch :oops: daar aan gekomen vriend ecover stuur natuurlijk. maar nu is hij thuis en het gaat nu wel weer.hoe het is gegaan weet hij ook niet.hij heeft niet te hard gereden of wat dan ook. het ging zo snel zei hij. hij heeft nog uit willen wijken maar daar stond een audi.(deze is dus total los) en daarna is hij in de vangrail terecht gekomen. gelukkig alleem maar materieële schade en verder geen persoonlijkletsel
    alleen gruwelijk geschokken.
    en dan besef je maar weer dat het zo gebeurd kan zijn ben ook even helemaal van slag af.
    als hij niet had uitgeweken had hij nu niet thuis geweest.

dit zijn foto's

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Heftig heel veel sterkte!

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

jeetje wat schrikken! gelukkig dat er alleen materiele schade is! sterkte!

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Dat is vreselijk schrikken. Gelukkig heeft hij er niks lichamelijks aan overgehouden.

Sterkte voor jullie.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Jeetje, wat is dat schrikken geweest zeg. Gelukkig is er niemnd gewond geraakt. Sterkte ermee, voor je vriend helemaal natuurlijk.

7. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Jeetje zeg, gelukkig is er niets met je man aan de hand

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoe is het nu met je man? heeft hij een beetje kunnen slapen?
    en hoe is het met jou want jij bent je natuurlijk ook de t*r*ng geschrokken

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Jemig,dat is schrikken.
    Zat je vriend in de auto of de vrachtwagen?(sorry is me niet helemaal duidelijk)
    Sterkte,hopelijk is het alleen materieele schade!

10. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Jeetje kan me voorstellen dat je enorm bent geschrokken
    sterkte !!

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wow blusvrouw, dan schrik je je ook rot zeg! Je vriend is vrachtwagenchauffeur toch?

Pfff, vooral met jou vent! Wees blij dat hij aan de voorkant schade heeft en niet aan de achterkant! (met die gevaarlijke stoffen!) Bah daar wil je toch niet aan denken.

12. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Was het bij Alkmaar in de buurt blusvrouw?

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meiden

hier gaat het aardig vriend is wel weer gaan werken.maar nog wel wat angstig.
    met mij gaat het aardig.je gaat met zulke dingen weer na denken hoe gevaarlijk de stoffen alweer zijn.
    vriend is idd de vrachtwagen chauffeur. hie blijkt dat er een bakwagen (kleine vrachtwagen) voor stond en die stond stil terwijl het stop licht groen was. als mijn vriend daar toch op was geklapt had hij het waarscheinlijk niet na kunnen vertellen. maar wat een schade voor een snelheid van 40/50 km per uur niet normaal.

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Je vriend is de bestuurder van die vrachtwagen op de achtergrond toch?

Maar die bakwagen stond dus stil voor een groen verkeerslicht. Waar was die audi dan? Die klapte er bovenop?

Brrr, dit is wel mijn grootste angst voor mijn man! Die rijdt altijd zwaar beladen en die bumperkleeft ook nog vaak! Grrrrr.

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee het was bij arnhem op het velperbroek cirquit

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

die audi trok ook net op die heeft dus een duw gehad van mijn vriend in de koffer. en daarna tegen de bakwagen aan geklapt voor. vriend is de shell auto

17. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Is ook een klote stuk velperbroekcirquit, heb al menig botsingen daar gezien.

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja joh niet normaal daar we staan te wachten op de sleper en er klappen er nog 2 op elkaar. wellis waar 2 personen auto's maar er gebeurd zoveel daar.

19. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Mensen die ik ken hebben namelijk ook een vrachtwagen in de achterkant gehad gisteren.....

Deel Deze Pagina