Eindelijk... na 3,5 jaar slapeloze nachten vanwege mijn snurkende echtgenoot, heb ik de oplossing gevonden. Zomaar, bij Kruidvat . Anti-snurk spray!!!! Het werkt echt! Ik heb al 2 nachten als een roos geslapen (en mijn man ook ). Ik moest zelfs af en toe controleren of hij wel ademhaalde, zo rustig was het Had ik eerder moeten weten... Zo, moest even mijn blijdschap uiten 8) groetjes Liesbeth
Dankjewel! Een erg handige tip, ga het morgen halen haha. Ik slaap al lange tijd met oordopjes! heel vervelend.
Haha, ja had ook niet verwacht dat het echt zou helpen. Maar nu ik zwanger ben slaap ik veel slechter en dan is het helemaal frustrerend, dat gesnurk.
Welke spray is dat? Mijn man heeft zo'n spray die hij praktisch achterin zijn keel moet sprayen, maar die helpt geen bal!!! Dus als dit een andere is, dan is het merk erg welkom!!
Oh? Dit is ook een keelspray, Slicence heet het... 1x achterin de keel sprayen. Ik had al het idee dat het bij mijn man echt vanuit de keel komt, omdat als hij gewoon recht ligt, niet of minder snurkt. Misschien dat het bij jouw man meer een 'neusprobleem' is? Dan zou ik die strips proberen. Moet je op je neus plakken. Maar ja, weet ook niet of dat werkt.
Mocht je man af en toe stoppen met ademhalen, dan kan het ook nog slaap-apneu zijn. Mijn ex had dat en dat is alleen op te lossen door te slapen met een drukmasker.
Geweldig dat het bij jouw man zo goed werkt! Die van mij ging er alleen maar harder van snurken, dus hier was het een miskoop. Wat hier heeft geholpen: afvallen! Manlief is nu zo'n 15 kg lichter en snurkt niet meer, hallelujah!
Oh hier zal mn vriend blij mee zijn Sinds mn zwangerschap ben ik degene die vreselijk schijnt te snurken
Vicks vaporub smeren kan ook goed helpen! Het nadeel is dat de sterke geur na een paar uurtjes wel 'op' is, dus het kan zijn dat hij dan bij moet smeren, maar het valt te proberen.
ik slaap door zijn gesnurk sinds ik bevallen ben erg slecht. Ik ga maar eens kijken naar die spray. Ik zou zoooo graag weer eens goed slapen. Slaapt mijn kleintje door, word ik alsnog wakker door mijn vriend.....
Oh, ja die spray zal dat bij ons weinig zin hebben. Net als de strips trouwens, haha. Vrees dat het bij ons wel hetzelfde probleem is als de man van Anakin: te zwaar zijn!
goeie tip gaan we proberen.. manlief slaapt nu alweer de derde nacht op zolder haha, we hadden het allebei even nodig een paar goeie nachten te maken... dus op nr de kruitvat! en ja hoor, toen seth nog bij ons op de kamer in zn wiegje sliep, werd hij soms ook wakker gesnurkt door zn lieve papa..
Hihi, jammer dat ik geen aandelen heb van dat product... Iedereen vandaag naar de Kruidvat 't Is overigens best duur: 15 euro ofzo en geen idee hoelang het meegaat. Maar ja, goeie nachtrust is ook wel wat waard!
gewoon een schop geven hihihihihihihih, ik vraag het aan hem, als hij zich dan niet omdraaid geef ik hem gewoon een schop en dat werkt altijd (en hij weet er niks van hihihi)
Ja, dat deed ik ook wel, maar dat werkte hier hooguit een minuut... hij draait zich om en snurkt vrolijk verder.
tot nu toe werkt het.....................(duimen dat het ook zo blijft, al kan ik ook lekker snurken hihi)
Oh hier ook, geef ik een duw, wordt hij boos dat ik hem wakker maak!! Nou ja, zeg, ik lig al uren wakker door jouw gesnurk! hahahaha....
oooh snurken! Vreselijk... Mijn liefje snurkt niet alleen maar hij knarst ook vreselijk met zijn tanden in zijn slaap... Laatst maakte hij mij wakker om te vragen hoe hij aan die blauwe plek op zijn arm kwam Oeps...