Airco in slaapkamer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door miiclaire, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miiclaire

miiclaire Actief lid

6 jun 2012
    223
    16
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik vroeg mij af of er met dit weer meer dames zijn die airco aanhebben op de slaapkamer.
    Ik weet dat in principe de bevalling elk moment zou kunnen gaan gebeuren, en ben dan van kan de airco uit te zetten.
    Het is in onze slaapkamer zo warm, dat ik geen oog dicht doe zonder.

Zou het kwaad kunnen?
    ( hij staat niet op standje vries, maar het is nu zon 20 graden in de slaapkamer, i.p.v. Ruim 30. )

Iemand ervaringen?

2. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Niet te vaak aan doen denk ik. Je kan er een zere keel van krijgen of verkouden worden en het laatste wat je wil is denk ik puffen met een fikse verkoudheid. 's avonds koelt het gelukkig wat af en dan staat het raam hier open. En verder zo min mogelijk aan in bed.

3. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    zelf de ervaring dat je een airco nooit teveel graden verschil met het normale temperatuur moet zetten ,
    hooguit een paar graden ivp 30 bijv 26 graden dan merk je het verschil wel als verkoelend,
    maar krijg je geen klap als je naar buiten gaat,

ook altijd een hekel als je met dit soort dagen gaat winkelen dat die airco's standaard te koud staan.. je moet dan zowat een vestje aan gaan doen wil je de winkel in.

hier lucht ik zoveel mogelijk gordijnen dicht en ramen lekker open laten staan

4. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik heb de airco al 7 jaar lang in de zomer bijna iedere dag op 21 graden staan en dat is voor een slaapkamer heerlijk. Als je hem de hele dag aan laat staan hoeft hij 's avonds ook niet zo te brullen voor de kamer koel is, zo werkt het ook energiezuiniger. De kinderen en ik zijn er ook nooit ziek van dus als jij je er prettiger bij voelt gewoon lekker doen. Een goede nachtrust is tijdens de laatste loodjes ook heel belangrijk.

Deel Deze Pagina