Behalve het wel of niet willen, kan je toch niet je eigen baan voor even een maand onderbreken? Dit zouden de meeste bazen niet waarderen en zelfs als je eigen baas bent moet je genoeg verdienen in de overige maanden om dat te kunnen overbruggen. Ik vind dat nogal wat gevraagd van ze. Ik zou dus nee zeggen ook om bovenstaande redenen.
Ik vind dat je gelijk hebt ts, zou het ook echt niet doen en ik vid dat je vriend dat ook in moet zien en achter jou moest staan!
TS, vooropgesteld; ik ben het met je eens. Sowieso denk ik dat je niets moet doen wat zo tegen je hele gevoel en wezen ingaat. Zeker als je weet dat het niet wordt gewaardeerd. En daarbij, het is een vraag. Aan jou de keus. Off topic: Ik had stiekem meer reacties verwacht dat je als familie klaar moet staan voor elkaar gezien eerdere reacties in een ander topic... Of vinden jullie dat in deze situatie heel anders?
In de tussentijd is er geen woord meer over gesproken met de ouders van mijn vriend. Vriend en ik zijn er wel uit dat we het niet doen. Normaal doe ik veel voor familie, maar als ik als stront behandeld wordt, hoeven ze van mij niets te verwachten, ook niet om de vrede te bewaren. Bedankt voor jullie reacties