Dat zielige verhaal van die hond

Discussie in 'De lounge' gestart door Iris, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja erg he dat mensen zo denken, bij ons waren die er ook, ze vonden het raar dat we de hond niet weg zouden doen. Maar uiteindelijk bleek mijn man echt allergisch voor hem en we hadden veel minder tijd voor hem als eerst, en ja, toen hebben met verschrikkelijk veel pijn gekozen voor een beter leven voor hem.
    Maar ik werd echt boos hoor als mesen dat zeiden, maar die hebben vaak zelf geen diere]

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

:cry:
    Wij hebben ook 2 honden.
    1 van hen heeft Luca 2x gehapt omdat ze bang is voor Luca als hij kruipt.
    Uit angst dat ze hem een keer doorbijt hadden we haar op mp gezet.
    Nou ze heeft er hooguit 5 min opgestaan :) We konden het echt niet over ons hart verkrijgen.

Nu is ze al beter gewend aan Luca en gaat het een stuk beter. Ze is wel nog bang en gromt soms nog wel, maar ze hapt niet meer.
    Veel mensen snapten idd niet waarom we de honden niet weg deden.
    Ik ben heel blij dat we het niet hebben doorgezet om haar weg te doen..ze hoort er gewoon bij.

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    oh oh, erg zielig verhaal inderdaad. moet wel erg slikken als ik het lees, ook al kende ik het al...

vind de opmerking hierboven van 'doe mijn eerste kind toch ook niet weg als de tweede komt' een HEEEELE sterke! die zal ik onthouden!

weet zeker dat ik namelijk van bepaalde personen ook gezeur zal krijgen over paard/hond weg als er kids komen (gister alweer zo'n zeurverhaal van mijn schoonma: 'wist ik wel dat dieren altijd onbetrouwbaar blijven, ook al heb je ze nog zo lang?' ben er maar niet op in gegaan, zucht...).
    maar geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt! zij waren er eerst en zullen altijd bij me blijven. :)

Deel Deze Pagina