Hallo meiden, De titel zegt het al; ik ben op zoek naar een leuk/mooi/lief gedichtje voor op de uitnodiging van de 1e verjaardag van onze tweeling. Ze worden op 16 juli a.s. alweer 1 jaar! De tijd gaat snel, maar toch was het een jaar wat ik niet over wil doen. We zijn erg blij met onze tweeling, maar het eerste jaar met drie kleine kinderen (oudste dochter bijna 3) gaat je niet in de koude kleren zitten. Zelf ben ik herstellende van een forse PPD. Graag wil ik bij de uitnodiging van hun 1e verjaardag even stilstaan bij het eerste jaar, waarin we ontzettend veel hulp en begrip hebben mogen ontvangen voor de mensen om ons heen. Dat het voor ons niet makkelijk is geweest maar dat het nu steeds beter gaat. Misschien kunnen jullie helpen met een originele tekst? Alvast super bedankt! xxx Dolfijn
Wil je iets vanuit je tweeling geschreven, of juist vanuit jullie zelf? Ik zat te denken aan iets korts: Oh wat vinden wij het fijn om nu eindelijk 1 jaar te zijn! een jaar met best wat tegenslagen hele leuke, maar ook moeilijke dagen maar in dit mooie eerste jaar stonden jullie altijd voor ons klaar! Nou ja, en dan even netjes hoofdletters/punten enzo, maar zoek je zoiets?
Gentle; helemaal leuk hoor! Inderdaad zoiets bedoel ik. Thanks. Misschien nog meer meiden met inspiratie?. Anders gebruik ik zeker iets van jouw gedichtje!