Ik zou noooooit een speen geven.... Wel dus, en ze mag ze nu nog steeds met slapen Ik zou geen bv geven, leek me echt raar! Sterre heeft 6 maanden alleen maar bv gehad Ik zou noooooooit mijn kind voor de tv zetten...... Elke dag als ik moet koken Ik zou mijn kind nooooooit een koekje geven om haar zoet te houden in de kinderwagen..... Wel dus, als ik merk dat ze het zat is krijgt ze een cracker
haha ohja die was ik ook nog vegeten, ze krijgen van mij altijd een cracker of een koekje als ik de winkel inga zodat ze niet zo lopen te drammen.... zou ik ook nooooooit doen... ach mijn man zei altijd, ja wacht maar af jij totdat ze wat ouder worden.... nou het klopt wel hoor...
Ik zou nooit zo'n overbezorgd moedertje worden...tja, dat ben ik dus wel. Ik zou alleen verse voeding aan mijn kind geven, haha, na 3 maanden heb ik lekker wat potjes in huis gehaald en heeft ze ook redelijk wat potjes gehad. Mijn zoontje eet voornamelijk vers, maar ik pak ook regelmatig potjes, lekker makkelijk en hij doet het er prima op.
geen eten in de wagen omdat ze vervelend is, nou ik heb altijd iets bij hoor. niet bij elke kik gaan kijken, nou dat gebeurt dus wel en voel mij hier veel prettiger bij. roepen dat ik er niet koud of warm van zou worden als ze driftig wordt. Dat roep ik trouwens nog steeds, maar o wat vind ik het vervelend als het zo is en zeker buiten op straat ofzo.
Ik zou mijn kind (van 4) nooit op zaterochtend voor de tv zetten, zodat ik nog even kan slapen, vond ik zo raar, nu dus wel, (wel een verantwoorde dvd, hoef ik me tenminste niet schuldig te voelen.)
Haha, ja leuk topic! Ik zei steeds dat ik Julia d'r speen zou ontzeggen bij 6 maanden, gewoon cold turkey. Ze heeft 'em "nog steeds" En over je huis babyproof inrichten. Vond ik onzin! Ze moet het maar leren Na dagen irritatie over alles waar ze aan zit, is ons huis nu aardig babyproof Paar kleine dingen, maar die moet ze wel echt leren!
Ik zou overal mijn kind mee naartoe nemen en gewoon bij vrienden naar bed doen en dan 's nachts wakker maken als we naar huis gingen. Nou, toen ie eenmaal geboren was, hebben we dat maar 1x gedaan. Vind het zo zielig om hem wakker te maken uit zijn diepste slaap. (Nu kijken zij ons raar aan omdat wij altijd op tijd naar huis gaan, maar ze hebben zelf ook nog geen kinderen)
hihih grappig! ik riep altijd..mijn kind krijgt noooit eten uit potjes. pfff maddi heeft er ruim 5 maanden van gegeten.
Ik zou ze nooit bij ons in bed laten slapen, de jongste heeft 7 maanden vrijwel uitsluitend tussen ons in gelegen Ik zou ze nooit later dan normale bedtijd naar bed doen, afgelopen weekend lagen ze er niet voor half 10 in of zelfs nog later. Ik zou ze nooit met snottebellen rond laten lopen, maar ik heb gemerkt dat er soms geen houden aan is, ook al loop je hele dag met een zakdoek in je hand. En nog erger, we hadden ons voorgenomen om de jongste in de auto niets te eten te geven en er met de oudste mee te stoppen, maar vorig weekend zaten ze gezellig samen achterin koekjes te eten en met rozijntjes te gooien....... toch wel makkelijk als je ineens 4 uur in de file staat op Tweede Pinksterdag.
ik heb eigenlijk nog niets. wel heb ik dat ik heel erg ongeduldig type ben, maar met Ties juist heel veel geduld kan opbrengen. dat had ik nooit verwacht.
Ik zou mijn kind noooit een speen geven (hij heeft er vanaf dag 4 één) ik zou mijn kind nooooit potjes geven (wel dus) ik zou mijn kind nooooit voor 6 mnd bijvoeding geven (zit al bijna 4 weken aan groente en fruit) ik zou mijn kind noooit laten huilen (aan het begin moeilijk in slaap vallen, maar kan het niet aanzien, veel te zielig dus idd weer mee gestopt) ik zou me noooooit 'aanstellen'.(jank nu bij elk lief konijntje wat op tv voorbij huppelt)
Mijn dochter zou niet bij ons in bed mogen slapen... nou als ze ziek is of verdrietig ligt ze al snel in ons bed... Probeer het wel zo min mogelijk te doen maar mijn eigen nachtrust is me ook heel veel waard!
het is niet 1 bepaald ding, maar meer een visie ofzo.. haha, klinkt heel zwaar. Maar ik dacht dat ik zo'n verantwoorde moeder zou worden met rijstewafels tot hun 14e, diksapijsjes als traktatie en bij heuse uitzondering een keer rozijntjes. En daarnaast natuurlijk alleen houten speelgoed en niks met batterijen. ja juist ja... Volgens mij hebben we niet eens houten speelgoed (op de blokjes na) en ze krijgt heus wel rozijntjes, maar niet zo vaak. Ze zit in het weekend lekker bij ons op de bank met wat chipjes en herkent alle soorten snoep/chips/koek in de winkel.. Ach ja..*grijns*
haha leuk topic Vroeger dacht ik dat bv en dan ook nog op verzoek voeden echt niet nodig was en zeker niet in het openbaar en ik heb vorige week met pijn in mijn hart de jongste na 13 maanden haar laatste voeding gegeven en bij de jongste zat ik na 4 weken op de kinderboerderij en in een restaurant te voeden als ze een kik gaf. vond het altijd zo raar dat al die kinderen een flesje drinken hadden in de buggy. De oudste dronk alleen maar in de buggy of voor de teletubbies. Mijn kinderen gaan nooit naar een kinderdagverblijf en het liefst zou ik niet meer gaan werken. Nu gaan ze zelfs op de dagen dat ik soms vrij ben naar het KDV en vindt het heerlijk om naar mijn werk te gaan. En als laatste mijn kinderen krijgen geen speen ( tenzij ze mijn pink helemaal kapot sabbelen. Die speen hebben ze ook nooit gehad want alles waar ze aan zuigden en niets uit kwam meteen uitgespuugd werd. Dus dat ik ook wel uitgekomen.
owja, zo makkelijk inderdaad! zeker bijv. een appelstroopvlekje, wat je niet zo makkelijk wegpoetst met een doekje, moet je t weer helemaal natmaken onder de kraan.... pfff
Ik zou nooooit een verjaardag/feestje o.i.d afzeggen. Ik dacht bij mijn zusje altijd: Dan neem je hem toch mee of regel je een oppas? Nou daar ben ik op terug gekomen na een verjaardag waar ze echt niet wou slapen en heel erg moe was. Dat dus niet meer!
ik zou nooit gaan ruiken of mijn kindje heeft gepoept -> doe niet anders! ik zou nooit met een kind onder de 3-4 jaar gaan vliegen -> kan niet wachten tot we over een paar weken gaan! Ik zou nooit mijn kind iets te eten geven zodat het stil is -> soms toch wel makkelijk. En dan vegeet ik vast nog wat...
Ja, hier ook het bed verhaal. Ik verklaarde vrienden van ons voor gek dat ze hun zoontje bij hun in bed namen. Dan wil hij straks niet anders meer! Nou, als ons meisje niet wil slapen en alles geprobeerd, dan komt ze lekker tussen ons in liggen. Ik vind het stiekem ook supergezellig! Oh, en ze slaapt ook nog steeds prima in d'r eigen bedje!
ik zei altijd dat ik nooit mijn oma van 70 zou laten oppassen omdat ik vond ondanks dat mijn oma het prachtig vind het belachelijk is om zo`n oude vrouw te vragen, omdat ik nu eenmaal geen andere oppas zou vinden. (mijn ooms gebruiken mijn oma namelijk nogal wb het oppassen) Toch gaat ze nu het komende half jaar op woensdag op mijn twee meiden passen omdat ik geen andere oppas kan vinden Ik zou nooit de koekkruimels en broodresten van mijn meiden opeten. ik denk dat het toch snel 5 kilo scheelt als ik vanaf nu mee ophoud. tja die potjes, ontaarde moeders waren het in mijn ogen, nou ik mag me toevoegen aan de club hoor