date-horror-verhalen

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb eens een date gehad met een niet-leuke niet-knappe niet-grappige jongen die ineens mijn hand in zijn kruis stopte en ik daar een kleine piemel voelde :D Dát was ook echt te erg. Ik heb nog nooit zo hard moeten lachen, ook omdat ik schrok van 'wat doe jij nou', maar ik geloof dat zijn piemel echt maar 3 of 4 centimeter was :)

Het is dat ik mijn anatomie ken, anders had ik me afgevraagd waarom ik zijn neus aan moest raken.

2. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Hahaha

Zoiets dus ook met een gewone vriend, gingen wel eens samen zwemmen. Ik., beun die ik ben, zocht daar niks achter want hij had immers een vriendin. Tot hij mij na zo`n zwempartij in een hokje duwde en zijn 5 cm boven haalde. compleet in shock toen toch maar uitgelegd dat ik zulke gevoelens niet voor hem had.. De uur durende rit naar huis was very akward.. moet nog steeds lachen als ik hem zie, nu 5 jaar later, met nog steeds diezelfde vriendin..

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Haha! Ja die van mij had hem stijf ook echt niet groter dan 7 cm. En dan ook nog eens met rossig schaamhaar, brr. Trauma!

4. Haha, hebben jullie altijd je meetlint bij je als je op date gaat? :p

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ja, eerste eis is dat hij zeker groter moet zijn dan 10 cm! Anders niet door naar de volgende ronde :D

6. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Nee hoor, maar euh klein is klein.. :D Moet echt steeds lachen als ik dat meisje zie, arme meid.. En je vriend wilt je bedriegen en hij heeft een kleine.. ;)

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Jeeetje wat erg zeg! Wat een sukkel.... je hebt toch niet betaald he :) :p

8. * grinnik *

Maar je weet natuurlijk niet wat ie ermee kan he? ;)

9. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Nee haha. Heb hem direct met alles geblokkeerd. Twijfelde of ik er nog op zou reageren maar heb ik toch maar niet gedaan;)

Kijk en als het nou een arme kerel was..... Maar nee hoor, hij had een topbaan, een vrijstaand huis en was in bezit van een Audi A6.

10. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Afscheid nemen van je date met een zoen bij de voordeur.Zie ik zo mijn moeder naakt van boven komen en naar benden gaan om met de deur open te gaan plassen. Gelukkig kon die jongen er wel om lachen, ik niet.

11. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Niet veel, want voor dit hele gebeuren zei dat meisje eens dat ze het wilde in bed miste ;) :D Hij heeft trouwens nog 3x wat geprobeerd. Hij was zoooooo stapel op mij.. uh ja hoor, daarom heb je nog een vriendin.. zielig gewoon

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Dat zijn juist leuke schoenen :D

13. Kylietje

Kylietje Actief lid

15 dec 2011
    367
    0
    0
    Wetteren
    Ik zag deze net voorbij komen op facebook en wou hem delen met jullie dames :D

Zelf heb ik nog nooit zo'n slechte date meegemaakt ;)

Bijgevoegde bestanden:

• zwpg.jpg
      zwpg.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,2 KB
      Weergaven:
      55
  14. angel229

angel229 Niet meer actief

Een jaar of 7 geleden had ik een date met een jongen met wie het via msn wel klikte. Een keer in real life afgesproken. We zouden bij de Griek in de stad gaan eten en hadden bij een bepaalde parkeergarage afgesproken. Eigenlijk zat het me al niet lekker, maar dacht: ik geef hem een kans. Tijdens het eten wist ik niet hoe snel ik m'n hoofdgerecht moest op krijgen. Deze jongen had dus echt niks te vertellen. Er was gewoon geen klik. Daarna ben ik heel gauw met een smoes naar huis gegaan. Later had hij wel door dat het van mijn kant niet werkte.

Andere date was bij mij thuis. Een paar dagen voor ik mijn huidige man leerde kennen. Die jongen was ook wel aardig maar had er ook mijn twijfels bij. Gezellig gekletst en gedaan. Maar was verder niet meer dan vriendschap (van mijn kant). Een paar dagen later stuurde mijn man (kennen elkaar van datingsite) me een berichtje. Ik wist meteen, hoe gek misschien ook, dat is hem. De ware. Die andere jongen aan de kant geparkeerd. Kwaad dat ie was, ik was een slet en een hoop blabla. Uiteindelijk is dat de juiste keuze geweest. Zijn nu 6,5 half jaar verder waarvan 2 getrouwd en we hebben een prachtige dochter! En dat hij de ware is, daar ben ik nog steeds van overtuigd!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik stond ingeschreven bij een datingbureau en met mijn 1e date heb ik eerst uren aan de telefoon gezeten, klikte heel goed en lach echt dubbel van het lachen (waarschijnlijk ook van de zenuwen). Vervolgens uit eten gegaan en daar was het al wat minder. Hij betaalde gelukkig wel de rekening, want anders zou die van z'n moeder op z'n donder krijgen. Maar toen belde ik hem de dag erop en hij was schijnbaar aan het werk, nou ik kreeg toch wel op m'n sodemieter hoe ik het durfde op om z'n werk te bellen. Heb hem 's avonds nog 'n keer aan de telefoon gehad en verteld dat het niks zou worden.

Mijn 2e date was een heel stuk beter, ben nu 9 jaar met hem samen.

16. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik had een keer een date meteen vriend van mn broer.. Hij zette zijn mond open en die ging niet meer dicht! Was nog erger dan een wijf! En dan viel ook nog eens mn knoop van mn broek! Liep ik nog voor lul ook...

17. flerk

flerk Niet meer actief

Geloof me, hij was zelf allesbehalve cool... Hij was verschrikkelijk! Daarom heb ik hem de schoenen niet vergeven.

18. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Mijn ergste date is al tijdje geleden we gingen naar de bios met wat vrienden maar hij begon me al te claimen daar nou dat moet je bij mij niet doen. En heel de tijd om me heen te hangen als ik met iemand stond te praten.. waaronder me huidige vriend waar het al gelijk mee klikte man behoorlijk irritant.. dus ik maar gelijk duidelijk gemaakt dat die me niet hoeft te claimen.. dus gelijk maar afgekapt.. en paar dagen later had ik een date met me huidige vriend en dat is al bijna weer 2 jaar geleden:)

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh, ik heb eens ingestemd in een dronken bui met een dagje uit met een jongen die mij wel zag zitten.
    Oké, de volgende dag kwam hij me ophalen. In zo'n pick-up truck met zo'n schapenvacht op de stoel. Hij zat steeds naar me te turen en toen op de radio dat lied kwam van 'sexual healing', ging hij dat meezingen en me heel vies geil aankijken, terwijl hij die woorden overdreven uitsprak. Brrr.
    Ergens gaan zwemmen, gelukkig hield hij zijn handen thuis. Vervolgens reden we terug en gingen we ergens een hapje eten. Echt, ik wist werkelijk niet waar ik het over moest hebben, uren en uren dacht ik alleen maar 'wat moe ik hier mee', we hadden volgens mij weinig tot niets gemeen.
    Was blij toen hij me weer afzette, ik ben maar snel de auto uitgesprongen voor hij iets zou kunnen proberen, hartelijk bedankt voor het eten en naar binnen gegaan. Kom ik hem 's avonds met het uitgaan weer tegen, hij stond ergens in de rij bij een ingang, hij roepen en zwaaien, ik terugroepen 'halloooo', terug zwaaien en zo doorgelopen...

Oh ja, en ook eens uit geweest met heel irritant ventje wat alleen maar over zichzelf kon praten en me opeens wou zoenen. Toen ik dat niet wou, ging hij helemaal uit zijn plaat, hij schreeuwde nog dat ik nu een wilde nacht vol seks met hem misliep :(, hup snel weggevlucht, wat een idioot.

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Whahaha!

Deel Deze Pagina