Daten, krijg het er benauwd van.

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door lillybit, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    @Female24, maar dan kun je alles wel gaan vermijden en kun je niemand meer vertrouwen...wat voor leven heb je dan.

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    zal bij mij wel gewoon n kwestie van tijd zijn denk ik... heb gewoon ook veel met me ex meegemaakt waardoor ik behoorlijk schuw en beschermend ben geworden tegenover mijn dochtertje...

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Tuurlijk is dat 'n kwestie van tijd! Ik denk dat wij proberen te zeggen dat je 't in elk geval niet moet vastzetten in je gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel. Ja, er zijn idioten in deze wereld, maar niet álle mannen zijn idioten...

Maar ik snap 't heel goed hoor, toen ik mijn huidige man leerde kennen was mijn dochtertje tien maanden en ik was totáál niet toe aan daten of een relatie of wat dan ook.. Manlief heeft ruim een jaar om me heen moeten draaien... ;)

Je moet zeker niets overhaasten en ik denk dat 't niet meer dan logisch is dat je je dochtertje wil beschermen tegen de grote boze buitenwereld! Neem je tijd, je bent gelukkig niet verplicht te daten.. ;)

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik heb n paar keer contact gehad met iemand maar dan komen ze te dichtbij willen ze me dochtertje leren kennen ofzo en dan haak ik af hahaha in 2 jaar tijd is er 1 man geweest waar ik contact mee had die me dochtertje gezien heeft en dat was toeval hahahaha gelukkig heb ik tijd genoeg ja en ik mis het ook niet echt hoor dat daten enzo nee vind het prima zo voor nu :D

5. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Oh wat herkenbaar is dit! Ik ben door mijn ex zo enorm belazerd, gekwetst en hij heeft me zo veel pijn en verdriet gedaan dat ik niet weet of ik me ooit weer helemaal zal durven geven in een relatie.
    Ik heb het wel geprobeerd maar al 3 keer afgeketst op het moment dat daten in zicht kwam. Ik word gewoon letterlijk niet goed als ik daar aan denk. Ook het idee om met een ander te zoenen, laat staan sex te hebben. Nee, ik moet er echt niet aan denken!

Maar ik zou toch best graag een vriend willen hebben en niet iedere avond alleen te zitten of iedere nacht alleen in bed te liggen. Sja..

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja voor af en toe maar ik moet zeggen ik zou ook niet elke dag iemand om me heen willen hebben hoor! ik ben zo gewend aan het "alleen" zijn en dat bevalt me zo goed dat ik echt niet meer elke dag iemand op me lip me wil hebben :D vind het heerlijk die rust s'avonds en lekker lui op de bank liggen zonder dat iemand aan me zit te friemelen of probeert te bepalen wat er op tv komt :D en dan gewoon het daten op zich al! alsof ik na n lange dag voor jayla gezorgd te hebben nog zin heb mezelf te regelen om te gaan daten en me in te houden met eten en indruk te maken op mijn date hahaha en dan om 22.00uur te doen alsof ik echt nog niet moe ben terwijl mn ogen bijna dichtzakken en te weten dat ik morgen weer heel vroeg op moet staan om voor jayla te zorgen :D

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Haha dat laatste berichtje had ik zelf geschreven kunnen hebben, heeeel herkenbaar! :)

8. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Whahaha ik ook! Ik heb ook gewoon geen zin om er moeite voor te doen.

9. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Och weet je wat het is. Als je er aan toe bent dan merk je dan vanzelf en dan ga je het ook leuk vinden.

10. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    tegen de tijd dat ik eraantoe ben kan ik samen met jayla gaan dubbel daten :D:D:D

11. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    haha nou ik hoop voor je dat je er iets eerder aan toe bent.. :) Want geloof mij het is toch wel heel leuk hoor..

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ben dankzij mijn ex (die nu weer loopt te donderen) momenteel echt heel erg klaar met alles wat mannelijk is :D (behalve de kindjes natuurlijk want die zijn nog niet verpest:p)

13. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Yep, me too. Het enige mannelijke dat nog bij me in de buurt mag komen is Milan.
    Geloof zeker dat het erg leuk is en ik mis het ook wel maar ik wil dit niet nog een keer meemaken, dan ga ik pas echt kapot.

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    eigenlijk toch schandalig dat 1 zo'n gore klootzak ons hele leven weet te beinvloeden he.. daar moesten ze eens wetten voor stellen dat zo'n idioot niet meer in je buurt kan komen en geen rechten meer heeft of kan krijgen!

15. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hier herken ik mezelf heel erg in! Exact hetzelfde. Het is voor mij moeilijk om weer eens lekker verliefd te worden op iemand en diegene te kunnen vertrouwen. Ik kijk altijd de kat uit de boom, maar na de slechte ervaringen van mijn vorige vriendjes is dat vele malen erger geworden.. En dat eigen wereldje creeeren met mn kindjes herken ik mezelf ook in. Ik mis alleen dat lekkere knusse gedoe en leuke dingen doen met iemand waar je verliefd op bent en die gene op jou. Maarja wie weet hoe de toekomst loopt, komt vast wel goed!

16. Chikah

Chikah Lid

18 sep 2009
    74
    0
    0
    Midden Nederland
    Precies! Ook ik had het standpunt ingenomen IK BLIJF ALTIJD ALLEEN maarrrr baalde er ook vreselijk van dat mijn ex dan toch nog zoveel invloed zou hebben op mijn verdere leven. Een kortstondige ''relatie'' vorig jaar met een hele lieve man die ik al jaren ken, waarin ik uiteindelijk mijn sportschoenen heb aangetrokken en keihard ben weg gesprint, heeft daar verandering in gebracht. IK zat enorm in de knoop met mijn gevoelens en angst voerde de boventoon dusss heb ik hulp gezocht. Een hele goede beslissing al zeg ik het zelf ;) Inmiddels gaat het steeds beter en heb ik weer contact met bovenstaande man, alleen nog via msn en telefoon maar we zullen elkaar weer gaan zien uiteindelijk, als ik er klaar voor ben en ik denk dat dit niet zo lang meer zal duren. Het zal toch niet normaal zijn als ik een man laat schieten, waar ik helemaal dol op ben, alleen vanwege alles wat mijn ex me heeft aangedaan. Het zal natuurlijk niet makkelijk zijn want ik heb nou eenmaal een rugzak, en natuurlijk kun je je verleden in wissen, maar ik heb recht op een leuke man! En jullie ook!

17. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    pfff ja die "kortstondige relatie" heb ik ook al achter de rug :D moet ook zeggen toen die n beetje te dichtbij kwam en jayla wel wou leren kennen heb ik m ook keihard van me af geduwd... hulp zoeken hiervoor kan ik niet gezien me ex bezig is met n advocaat en dat dan dus tegen mij gebruikt kan gaan worden ;) dus dat risico ga ik niet lopen hoor! tja ik vind het ook wel prima zo nu, ik mis het ook niet echt... heb op dit moment ook teveel gezeik nog om al aan n andere relatie te denken :D

18. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Maar het is toch ook niet zo dat het moet ofzo. Als je er aan toe bent dan merk je dat vanzelf en het is sowieso heel belangrijk dat je eerst je eigen leven gewoon leuk op de rails hebt. Dat je zeker bent van jezelf, een leuk sociaal leven hebt en je eigenlijk niemand nodig hebt.
    Als ik naar mezelf kijk dan riep ik een half jaar geleden ook van nou nee hoor niks voor mij. Ik moet er echt nog niet aan denken. Maar nu ben ik echt heel erg leuk aan het daten met een hele leuke jongen. Hij heeft mijn zoontje ook al gezien, want dat was voor mij wel een voorwaarde. Dat moet klikken anders hou ik er meteen mee op. Voor mijn zoontje is hij niks meer en niks minder dan dat vriendinnen zijn, dus het niet zo zwaar van een nieuwe papa ofzo.
    We zien elkaar ook niet zo gek vaak, ik heb gewoon mijn leven met mijn zoontje en mijn sociale leven gaat ook gewoon door. En daarnaast doen we dingen met elkaar.
    Maar ja wat ik met dit verhaal dus wil zeggen is dat je het vanzelf wel merkt als je daaraan toe bent, maar dat het niet iets is wat moet. Het belangrijkste is dat je gelukkig bent met jezelf en met je kindje. Maar ik denk dat het ook niet goed is om te zeggen dat je nooit meer gaat daten..

Deel Deze Pagina