daten met een man die kleiner is dan jou

Discussie in 'De lounge' gestart door sapje, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Dan was je echt niet harstikke verliefd...

2. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Ikzelf ben getrouwd geweest met een man die zeker een kop kleiner is als ik.... dit is overigens niet de reden van scheiding :p
    Maar ik persoonlijk wil echt geen relatie meer met een man die kleiner is...
    Ik kon wel hakken dragen bijv maar ik vond het er echt niet uitzien... het ging mij toch wel soort van irriteren....

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Manlief is een paar centimeter kleiner. Totaal geen problemen mee :D. Ben zelf 1.83 en hij 1.80

4. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Mijn vriend is 1.87 en zelf ben ik 1.76. Ik heb nog nooit een vriend gehad die kleiner is dan ik,dus ik zou niet weten hoe dat is.
    Ik viel altijd op lange slanke mannen.. En nu heb ik een vriend die is ongeveer 150 kilo! Als iemand mijn had gezegt; jij krijgt een dikkertje had ik diegene nooit gelooft. En nu ben ik harstikke gelukkig met mijn dikkertje! :) Ik heb hem ook via internet ontmoet en hield een eerste date af vanwege zijn gewicht. Maar nadat we een tijdlang hadden gechat...dacht ik; weet je wat,ik doe het gewoon! Hij is harstikke lief!

Dus...ik denk dat ik ook op die date was gegaan als ie kleiner was geweest.. Het gaat tenslotte om het innerlijk...
    Mensen zeggen vaak..ja maar het oog wil ook wat... ik ben van mening dat iemand vanzelf mooi wordt als ie een mooi innerlijk heeft! :)

5. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik vind het wel een afknapper. Heb wel eens een vriendje gehad die ietsjes kleiner dan mij was en daar stoorde ik me stiekem toch wel aan, niet genoeg om het uit te maken, maar wel genoeg om in het vervolg langere vriendjes te zoeken ;)
    Ben zelf trouwens 1.77 en m'n vriend is 1.90.

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik vind kleine mannen een afknapper. Dat omdat ik zelf maar 1.58m ben.
    Het is nogal moeilijk om een kleinere man te vinden .
    Mijn man is 1.86m. Mooi lang, vind ik sexy hihi.

7. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Ik vind het ook wel een afknapper, maar als je iemand echt leuk vind, wordt het aanzienlijk minder belangrijk.
    Ik stond er echter wel steeds bij stil en als ik dan hakken of schoenen aan deed, moest ik er altijd weer direct aan denken.
    Het is overigens ook niets serieus geworden, dus dat zegt vast ook iets..

Veel plezier op de date.. :)

8. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik ben 1.63 dus als hij kleiner als mij zou zijn...pfff zware afknapper;))

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn vriend is kleiner dan ik. Ik ben 1.75, hij is 1.72. Geen problemen mee en ik loop zelfs op hakken naast hem. Heeft hij ook geen moeite mee. Ik vind lengte niet het meest belangrijke, want hij is geweldig lief en een zeer goede vader. Als het de ware is voor je of je wordt verliefd, maakt die paar centimeter lengteverschil echt niet uit..

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Als je hierop afknapt, dan is het wel een kwestie van oppervlakkigheid...ja, je kunt er vooraf je bedenkingen over hebben, maar een afknapper??? Beetje overtrokken.

Gewoon lekker gaan daten, als hij de "ware" is, dan er gewoon voor gaan. Enne, voordeel....je krijgt geen nekpijn tijdens het zoenen... ;):D

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Mijn man is een kop kleiner dan ik maar dat deert me niets (en hem ook niet). Ik vind het erg oppervlakkig als je een man afwijst alleen op lengte. Wat zegt dit nou over de persoon?? Het gaat om inhoud en ik heb een kleine knappe man mét inhoud. Wat wil ik nog meer! Bovendien maakt het ook niets uit wat seks betreft. Als je ligt merk je geen verschil in lengte hoor.

12. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Ik vind het in principe wel leuker als een man langer is, maar een echte leuke vent zou ik er zeker niet op afwijzen. En het is maar een paar cm! Gewoon lekker op die date gaan en dan zie je vanzelf of hij leuk genoeg is :)

13. Yelice

Yelice Niet meer actief

Mijn man is ook kleiner maar wel een lekker ding :p en wij merken er verder niks van hoor! om iemand af te wijzen op lengte vind ik best raar :( maar goed ieder zijn smaak natuurlijk.

Ik ben 1.80 me man paar cm kleiner dus niet super veel.
    maar hakken doe ik niet aan als ik naast hem loop
    Ons valt het ook allang niet meer op

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Dan moet ik met Roel van Velsen gaan dagen, anders lukt het niet!

15. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou gewoon kijken wat je voor hem qua innerlijk voelt denk niet dat het uit moet maken als hij maar eerlijk betrouwbaar en lief voor je is. Als je naar meningen luistert van anderen die misschien negatief zijn loop je misschien wel eens ''de ware' mis en vind jij hem wel tof en geweldig.

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zou me er echt niet druk om kunnen maken.. Ik viel er zelfs op, omdat het 'veiliger' voelde. Hield ook van mannen met vrouwelijke trekjes in hun gezicht.. :')

Maar nu inmiddels wel heel gelukkig samen met een man die langer EN heel mannelijk is. :D Dus je weet maar nooit..

17. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Mijn mening: waarom zou je je druk maken over 4 cm?

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Meid,go with the flow..gewoon lekker daten ,een leuke avond hebben en kijken of het klikt..dat hangt of staat echt niet met die paar cm wanneer de juiste chemie er is. ;)

19. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Mijn man is ook ietsje kleiner als ik ben.. Ik ben 1.75 en hij 1.71 ofzo.. Verschil wat eigenlijk niemand ziet tenzij je ze erop wijst..

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zoiets heb ik ook eens bij de hand gehad.... Voordat ik mijn vriend leerde kennen via Relatieplanet ook een dat gehad met een klein kereltje. Ik ben zelf 1.55 m en hij was nauwelijks 1.65 m. Normaliter val ik ook op de lange man.

Toch maar een date aangegaan met een etentje nog wel. Je moet het toch een kans geven, vind ik. Het innerlijk is ook belangrijk! Meteen toen hij uit zijn auto stapte, had ik al zoiets van "dit wordt niks". En dat was dus ook zo. We wisten niet hoe snel we ons eten op moesten eten en zijn toen gauw ieder onze weg gegaan.

Mijn vriend is 1.95 m, dus dat is een heel verschil.

Deel Deze Pagina