daten met een man die kleiner is dan jou

Discussie in 'De lounge' gestart door sapje, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik zou me niet druk maken om 4 cm als het nou 20 cm was misschien :p bij 4 centimeter en je hebt een leuke klik zou ik daar geeneens naar kijken, dat zijn dan details.

Ik moet zeggen dat ik zelf wel prettig vind dat mijn man groter is , ik voel me al heel vaak groot (ik ben 183 cm) en dan wil ik me graag thuis juist wat kleiner voelen (en mijn man is 196 cm dus dan kan dat. Maar goed ik heb ook langere dunnere mannen gehad en dat vond ik ook weer niets, ik wil wel een "echte" man / man zeg maar dus lekkere brede schouders en armen waar ik in weg kan kruipen en me veilig voelen.

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik zou echt geen man willen die kleiner is, dat is voor mij echt een afknapper.

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Die paar cm maakt toch niet uit :) Als het nou meer dan 10 was oke dan is het een ander verhaal.
    Hier is het andersom, hihi. Ik ben 1.69 en mijn man 2.01 :D
    Wij hebben er geen last van.

Heel veel plezier met je date ;)

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik persoonlijk zou ook een kleine man willen... ben zelf al best lang.. 1.79 m... mijn man is gelukkig veel groter.. 1.95m :p

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Nee zit 'm niet in een paar cm. Maar wellicht was ik dan fysiek gewoon niet voor hem gevallen. Het is een kwestie van persoonlijke smaak, hou gewoon echt van lange mannen ;) Kan een ander wel zeggen dat het kortzichtig is maar IK moet ermee leven en 'm aantrekkelijk vinden.. Bij een eerste date zou het voor mij dus zeker een afknapper zijn...

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb vroeger wel eens gedate met een man die een paar cm kleiner was dan ikzelf. Ik vond het geen enkel bezwaar, en hij ook niet. Ik trok overigens ook gewoon hakken aan als ik daar zin in had.

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Mijn vriend is ietsje kleiner dan ik. Scheelt niet veel (behalve als ik hakken aan heb :)).
    Ik vind het wel erg oppervlakkig om mannen meteen af te schrijven als ze iets kleiner zijn dan jij zelf.

Als een man zou zeggen dat ie afknapt op vrouwen die groter zijn dan hijzelf zou dat volgens mij als not-done beschouwt worden...

8. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik ben zelf 1,83m en vriendlief 1,81m ach ik heb er geen problemen mee... En toevallig zijn de laatste schoenen die ik gekocht heb stiletto's van 12 cm tja dan toren ik wel boven meneer uit maar who cares... In bed merk je er weinig van hoor ;)

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

zou ik best kunnen begrijpen maar ik en vrij ouderwets en zou begrijpen dat iemand zich een beetje mannelijk wilt voelen in een relatie (en niet het onderdeurtje haha) ik kan me best voorstellen dat ie dan het gevoel zou hebben het te moeten compenseren ofzo, je ziet vaak dat kleinere mannen veel meer macho zijn (hier in mijn omgeving tenminste) vaak grotere mondjes (ook wel weer grappig!) dus ik zou me dat andersom best goed kunnen voorstellen.

Maar niet om een paar centimeter ik heb het dan wel echt over duidelijk verschillen en op je tenen moeten gaan staan om te zoenen zeg maar, ik vond trouwens vreselijk krijg er pijn in mijn rug van :p (ja in bed merk je het idd niet maar we liggen niet steeds in bed :p )

10. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL

stilettos van 12 cm :D wow knap dat je daar op kan lopen zeg!

11. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Oh dat is een kwestie van wennen en oefenen...

12. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ik ben vrij lang (1.83) en heb, zeker in mijn "jonge jaren" een aantal kleinere vriendjes gehad. En nee, ik voelde me er niet prettig bij.. geen hakken aan willen trekken, zelf op de weg lopen en vriendje op de stoep, dat soort dingen. Ik was me er constant van bewust.. maar eerlijk is eerlijk, ik was toen 16, 17, 18... Misschien dat ik er inmiddels minder moeite mee zou hebben. Ben echter al jaren gelukkig met mijn lange man van 1.95:p
    Dus, in eerste instantie zou ik er inderdaad op afknappen denk ik. maar hey, als het echt goed klikt op alle vlakken, denk ik dat ik daar wel overheen zou stappen. Wat is nu 4 cm? (zeg ik nu heel stoer. maar ik weet het echt niet.:D)

13. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    ik vind het persoonlijk een afknapper, bij mij zou het niet opgaan.
    moet wel het idee hebben dat er een man naast me loopt,
    gelukkig heb ik dat met de mijne en kan ik ook nog met een gerust hart een keer hakken aan :D haha
    dat vind ik er helemaal niet uitzien.. verboden de rest van je leven hakken te dragen.

maar goed, weet je.. het is iets persoonlijks. en waarschijnlijk maakt het jou toch niet zo heel veel uit, je hebt niet voor niks afgesproken toch? dus het nadeel zal wel opwegen tegen de voordelen.. kijk gewoon hoe het loopt en wat je gevoel zegt. merk je zelf denk gauw genoeg of je het toch een probleem vind, of niet..

wat het ook wordt; veel plezier, en maak er een leuke date van!

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Wat is die paar centimeter nu? :eek:
    Ik ben intens gelukkig met mijn man, al ruim 8 jaar.. ook al is hij kleiner dan mij..
    Uiteindelijk gaat het toch om innerlijk.

ennuh, lekker boeiend dat je geen hakken aan kan als je met je man op stap gaat? (tenminste, ik voel me daar niet fijn bij)
    Ik heb een super leuke tijd met hem hoor, al loop ik in een jute zak op blote voeten? lol

15. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Oeh, en ik ben zelf al vrij klein, dat zou een nog kleinere man uhmm....Kabouterformaat zijn :D. Nee graag iets langer dan.

16. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Het voordeel van online is dan ook dat je eerst iemand leert kennen (nvoor zover dat mogelijk is online) en dan pas op uiterlijk...
    Ik ken mijn vent ook via het internet en tja het is even wennen qua lengte verschil maar waarom zou je geen hakken mogen dragen omdat je dan nog langer bent...?! Tja lekker zelfverzekerd rondstappen en niemand valt het op dat hij kleiner is....

17. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Bij mij wordt het vrij lastig een langere vriend te krijgen, ik ben zelf al 1.90
    Mijn exen waren allemaal net iets kleiner dan ik.
    Date nu met een jongen die ik al jaren leuk vindt, maar beide een relatie dus niets mee gedaan, maar doen het rustig aan, omdat ik net 2mnd vrijgezel ben. En ook hij is kleiner dan ik, mijn neus komt tussen zijn wenkbrauwen. Maar weet je, ik ben gelukkiger dan ooit. Puur toeval dat we elkaar tegen kwamen, had hem anderhalf jaar niet gezien, maar wat een genieten. En ja, ik loop ook rustig op hakken. Hij vindt het niet erg en als de buitenwereld het niet mooi vindt, kijken ze de andere kant maar op.

Overigens heb ik wel altijd gezegt niet te trouwen met een kleinere man. Mijn moeder is getrouwd met een kleine man en ik vind de trouwfoto's echt lelijk. Zelfs ik was op mijn twaalfde toen ze trouwden als groter dan hij... Maar wie weet denk ik daar over 5 jaar wel heel anders over!

Geniet van je date!

18. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    HaHa ik ben getrouwd geweest met een man van 205cm,nou dat ging mij ook wel eens zwaar irriteren omdat ik weer half rennend naast em moest lopen pffff

19. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik heb een vriend gehad die was EN kleiner dan mij EN jonger.
    Dit was voor mij nooit een isseu.

Ik snap niet waarom je je daar zo druk om kunt maken...

Het gaat toch om hoe iemand is, niet hoe iemand eruit ziet..

20. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik wilde ook altijd alleen maar een man die groter was, kleiner dan ikzelf vond ik toch een behoorlijke afknapper.

Totdat.... ik dus mijn man tegen het lijf liep. Hij is 10 cm korter dan ik, maar toch voor hem gevallen, zonder erbij na te denken. Nu bijna 10 jaar verder en nog steeds gelukkig.

De rest van zijn bouw heeft ie wat mij betreft dan ook nog eens helemaal mee. Mooi gespierd, mooi in verhouding. En een prachtige echte lach met een mooi gebit.

Van het hele lijstje heb ik alleen zijn lengte en zijn haar (hij is nu kalend, maar staat hem goed) niet kunnen afvinken, voor de rest voldeed ie aan mijn eisen ;)

Deel Deze Pagina