Hoi meiden, Ik ben bezig met een luiertaart voor mijn schoonzusje. Waar kan ik mooi lint en mooie strikken (roze ) vinden om het af te maken. Liefs Tamara
Ik heb hier voor mijn luiertaart besteld. Supersnelle service en veel verschillende linten. http://www.kralenenzoo.nl/index.php?page=shop.browse&category_id=64&option=com_virtuemart&Itemid=26
Leuke lintjes Wellicht kun je ook nog kijken bij de Action of bij Hobbyworld? Zit immers in je woonplaats
Bij de intratuin! Daar waren prachtige linten (natuurlijk ook goud en zilver etc) 5 voor 5 euro... Allemaal kerst, maar daar hangen ze van alles in de boom . Dus ik zou daar eens kijken nu! Als er natuurlijk een in de buurt zit
Bedankt voor jullie tips! Ik ga vanmiddag even kijken. En als ik niks kan vinden, kijk ik wel even op de sites die jullie hebben gegeven. De Action zit inderdaad hier in de buurt... Hobbyworld, is dat dat winkeltje bij de Action? Waar woon jij dan, dat je dat weet?
Nou... Ben op pad geweest bij Xenos, Hobbyworld en Action. Ze hadden wel iets, maar niet helemaal wat ik zocht. Uiteindelijk vanavond lint (o.a.) besteld op Luiertaart maken - Lint / Band Leuke site! Dus ik dacht, ik deel hem even
Oeps, zie je reactie nu pas. Goed dat je geslaagd bent! Ik woon in W'veen. En hobbyworld zit idd praktisch naast Action. Kom er wel eens om taartspul te kopen, vandaar!