Ok. Ik neem jullie even mee in mijn verhaal. Ik ben een date dummy. Ik heb nooit gedate. Ik ben jong getrouwd met mn liefde van de middelbare school. Die vriendjes die ik daarvoor gehad heb stelde al helemaal niks voor. Kortom; 0 date ervaring. Ik ben ondertussen alweer een aantal jaar gescheiden. In het begin stond mn hoofd er helemaal niet naar. Maar de laatste tijd overweeg ik steeds vaker om toch eens de stoute schoenen aan te trekken. En ns een keer op date te gaan met een leuke man. Doodeng, maar ok. Alleen, hoe werkt dat dan? Ik heb besloten dat ik het eens wil proberen met van die websites waar je dan iets op kan zetten. Een advertentie of profiel. En dan? Welke websites zijn aanrader/afrader? Ik ben niet op zoek naar een losse relatie voor de fun zeg maar. Wil echt iemand leren kennen op een serieuze manier. Dus Tinderen valt wat mij betreft af. En ik weet ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan dat ik kinderen heb. Zeg je dat meteen, pas na de eerste date? En in hoeverre weten kinderen er van af als je gaat daten? Ik wil ze niet belasten met allerlei toestanden. Het lijkt me voor kinderen heel vervelend als mama het ene na het andere vriendje heeft. Dus dat ben ik sowieso niet van plan. Ik word overigens van internet en zo niet veel wijzer. Daar vind ik voornamelijk date ramp verhalen. Dus dat lees ik niet meer. Vriendinnen die ik heb zijn de meeste ook al meerdere jaren getrouwd en de meesten kennen partner via via. 1 vriendin is getrouwd met een man die ze van een dating website kent.