Damiana Drama is terug van weggeweest! Fase 2

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Acem, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    he meiden,

Terug van weggeweest. Bleh wat is weer veel gebeurt! Maar goed.
    Met mijn ex en mij gaat soms heel goed en soms ook helemaal niet. Het is altijd moeilijk gebleven. Ik heb daarom al een tijdje besloten om naar een psycholoog te gaan. Ik heb het zelf bij de huisarts aangegeven en ik heb nu mijn eerste gesprek achter de rug!
    :D Eerlijk gezegd was het wel heftig maar ik denk dat het echt gaat helpen, tenminste dat hoop ik.

Er is een nieuwe 'flam' in mijn leven... Maar ik twijfel..;) ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik hiermee moet omgaan.
    Ik zie om me heen alleen maar gelukkige stelletjes, en tja ik krijg op den duur ook de behoefte om iemand te hebben die me ziet staan en om me geeft.

Maar ik ben terughoudend. Ik heb tot nu toe alleen maar sms contact gehad en 1x afgesproken en veel met hem gepraat.
    Hij is een goede vriend van een neef van mij en kent mijn familie dus ook al redelijk. Hij woont bij mij om de hoek, heeft geen kinderen en heeft ook geen problemen met het feit dat ik moeder ben. Hij heeft per toeval mijn zoontje eens gezien bij mijn neef thuis en ook vastgehouden.

Alleen er zijn een aantal dingen die me ergens tegenhouden.

1- hij vond mijn zus in het verleden leuk, ik weet niet wat er tussen hun is gebeurt, maar zeker wel met elkaar gekust.
    2- hij is heel erg Ijdel.. ik ben dat echter niet gewend. Natuurlijk is dat super leuk, hij is ontzettend netjes :D prima maar een beetje TE. Ik heb eerder met hem afgesproken en het duurde wel zo een 3uur voor hij klaar was. Ik heb het uiteindelijk afgezegd, vond het belachelijk dat ik zo lang moest wachten.
    3- mijn ex spreekt heel netjes nederlands en hij heeft nog wel eens tja straattaal? Een voorbeeld 'een kennis was dronken', 'een kennis van mij was helemaal deraf' niet echt charmant.:$ pfff misschien ben ik te kieskeurig
    4- ik heb geen vlinders in mijn buik

Alweer drama dus. grrrrrrr
    Ik vind hem wel leuk, maar niet leuk leuk, maar als ik met hem ben voelt het wel goed. En hij past eigenlijk meteen in mijn fam.
    :cool:

En mijn ex blijft signalen afgeven die me doen hopen.:(
    brrrrrr

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hey meis,

Welkom terug.
    Alleen wat jammer dat er weer zoveel gebeurd is.
    Wel goed dat je zelf de stap hebt genomen voor een psycholoog.

Over de nieuwe vlam alles wat ik van je lees wil zeggen dat je niet verliefd op hem bent ( je schrijft zelf al geen vlinders)
    Eerlijk gezegd zou ik je niet aanraden dan ( ik persoonlijk) om iets met hem te beginnen alleen om het feit dat je verliefde stelletjes ziet.
    Goed ik heb makkelijk praten ik ben niet alleenstaand maar aan een partner waar je niet echt voor "brand" van liefde is ook echt een aanrader.
    Volgens mij heb je nog steeds gevoelens voor je ex en zolang je die niet op een rijtje hebt gezet zou ik me niet in een nieuwe relatie storten.

Hoe is het met je prinsje:D
    Ben benieuwd hoe hij uitziet nu:)

3. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    He meid :D Vlam ja hahaha hoor mij dan flam (typfout)
    maar goed. Ja dat is het ik weet niet precies wat ik voor hem voel.
    Hij is leuk, te leuk zelfs maar ja toch spelen die dingen heel erg.

Daarnaast is hij 30 jaar en woont nog thuis en is werkloos. Ik heb zelf het idee dat hij echt een moederskindje is. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. En toen ik met hem ging afspreken knapte ik al af met het feit dat hij in mijn auto stapte ipv ik in zijn auto. Het lijkt me juist logisch dat je in een eerste date als jongen zelf ergens heen rijdt. En niet het meisje laten rijden:( maar ja uiteindelijk paste hij niet in mijn auto haahahah mijn bijrijdersstoel gaat heel moeilijk naar achteren dus kon hij niet zitten met zijn lange benen hahahah, uiteindelijk heb ik gezegd 'Het lijkt me handiger als we jou auto pakken'.. Hij leek dit niet echt leuk te vinden! maar ja hallo!:cool:

Maar soms voel ik dat ik dit een kans moet geven, maar ergens tja, zal ik weer tijd vrij moeten maken om bij hem te zijn... Cristiano is er ook nog en mijn moeder zal het niet leuk vinden.;) moeilijk moeilijk.

Tja mijn ex..:) daar ben ik nog gek op natuurlijk dat gaat toch echt niet zomaar over. En daarom ook heb k besloten om me zelf aan te melden bij een psycholoog, want dit gaat zo niet langer.

Gisteren bijvoorbeeld zegt hij dat hij ons niet meer samen ziet. Maar 2 uur daarna kust hij me wel op mn mond en komt hij wel op mijn borst liggen en rust zijn hoofd op mijn hoofd... als we ruzie maken dan houdt hij me vast of hij me wilt zoenen...:(

wat moet ik met zulke signalen dan? op het moment dat ik hem vertel over deze jongen dan verandert hij meteen van onderwerp. En toch, toch wil hij niets van me hebben.;) snap er helemaal niets van.

4. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hey meissie,

Lang niets gehoord, welkom terug. Hoe ist met Cristiano?
    Balen zeg dat t nog steeds zo zwaar is allemaal, maar zoals je hier kunt lezen hebben meer dames daar problemen mee. T moet slijten ben ik bang.
    Wat ontzettend goed dat je in gesprek gaat met de psycholoog, hoop dat hij/zij je wat verder opweg kan helpen.

Wat betreft je nieuwe vlam... ik denk dat jij last hebt van t zelfde syndroom wat wederom meer meiden hier hebben... t gevoel terug willen van "huisje boompje beestje" t ideaalplaatje van een gezin.. weer een man in je leven die om je geeft. Maar meid, ik denk dat t nog wat te vroeg is. zoals je al aangeeft..t zijn 4 punten negativiteit en is er ook nog een positief puntje aan deze man?

Hoop dat je hier lekker je ei kwijt kunt en ook voor jou loopt er een leuke vent op deze aardbol rond. Maar heb geduld.

5. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :D ja lang idd,

Ja ik ben echt super druk geweest de afgelopen tijd. Heb goede cijfers binnen kunnen halen op school dus dat gaat goed gelukkig.
    Verder ja een nieuwe vriend. Ik weet eigenlijk niet wat hij wil en waar hij nu staat en wat zijn plannen zijn. Ik wil hem dat graag vragen maar ik ben bang dat hij me te opdringerig vind. Hij wil me vaker zien, dat wel.. En laatst vroeg hij wat ik aan het doen was, en ik antwoordde dat ik met mn ventje tv aan het kijken was, waarop hij antwoordde met je ventje? ik ben hier hoor...:D vond ik eigenlijk wel leuk maar ja.

Ik krijg ook geen hoogte van deze jongen.
    Ik twijfel niet alleen om die 4 dingen boven, ijdel enzo is nog niet eens zo heel erg. Maar ik ben juist bang om verliefd te worden en uiteindelijk weer teleurgesteld.

Ik wil dat gewoon niet meer, maar goed dat weet je gewoon niet van tevoren. Helaas!

Ik wil een man die eigenlijk klaar is voor een toekomst en eigenlijk weet wat hij wil. Die ook net zoals ik een leven wil opbouwen met iemand.
    Die actief is in het leven en er helemaal klaar voor is. Ik heb niets tegen werkloze jongens, het maakt zo een jongen niet perse slecht, hij ontvangt WW. Maar hij doet niets in zijn leven. Hij gaat alleen naar de sportschool voor zover ik weet en het lijkt erop dat hij de hele dag eigenlijk alleen in bed ligt en in de nacht wakker. Ik ontvang soms om 03.00 uur 's nachts een sms van hem.

Ik ben heel druk bezig met mijn studie en het lijkt erop dat hij dit soms niet begrijpt ofzo. Dan zegt hij dat ik naar hem toe moet terwijl ik naar school moet! Verder heeft hij niets tegen Cristiano maar hij houd er ook niet echt rekening mee ofzo heb ik het idee.

Mijn ventje is echter nog klein en ik kan hem niet 24/7 alleen laten of bij mijn moeder. Dat wil ik mijn kind ook niet aandoen! En zondag komt mijn ex altijd langs om hem te zien.

Maar ik ben super gesloten, ik open mijn hart niet en laat geen nieuwe liefdes binnen. En dat is niet ok!
    Maar ik geloof ook wel dat het misschien te vroeg is. Maar ik mis het zo.. iemand die me mooi vind en bij me wil zijn. En dat doet deze jongen wel. Hij zegt dat ik mooi ben en vraagt zich af waar mijn onzekerheid vandaan komt. :cool: tja... als je zo in de steek wordt gelaten door iemand en vervolgens meerdere malen afgewezen, dan verlies je wel je zelfvertrouwen.

Ik durf eigenlijk geen keuzes meer te maken.
    Zo ontzettend bang om weer zo wreed verlaten te worden.
    Mijn vorige relatie heeft een diepe wond bij me gemaakt die nog niet genezen is. iemand ooit weer vertrouwen wordt heel moeilijk.:cool: Ergens wil ik ook niet meer een vriend hebben. Maar ergens roept mijn hart ernaar.
    ;)

Woensdag weer naar de psycholoog (een man).

6. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Ik snap jou zo goed!! Het is heel moeilijk om weer te gaan daten als je zo veel hebt meegemaakt en zo teleurgesteld bent, laat staan hoe het is om weer aan een relatie te beginnen...In jou geval is het nog moeilijker omdat je nog om je ex geeft... In mijn situatie zie ik mijn ex gelukkig nooit, anders zou ik het er na 2.5 jaar ook nog moeilijk mee hebben (niet omdat ik nog van hem hou, maar omdat hij ons zoveel aan heeft gedaan)...Ik wil ook heel graag een leuke serieuze gozer ontmoeten die weet wat hij wil en toe is aan huisje boompje beestje..maar mijn vertrouwen is helaas ook weg en ik zie het voorlopig niet terugkomen!! Ben al zovaak door zoveel gasten in de maling genomen en besodemieterd dat ik er nu helemaal klaar mee ben!! :x

Hoop dat je er voor jezelf achterkomt wat voor jou en je zoontje het beste is in deze situatie en of je er al aantoe bent...Als je hem wel heel leuk vind maar je ergert je ook aan veel dingen, denk ik persoonlijk dat je eerst je rust moet nemen en lekker moet genieten van je zoontje.

Deel Deze Pagina