Jente2010, ik ga het je zeker laten weten!!! Bedankt iedereen voor de reacties ik heb wel dingen waar ik over na moet denken, de 1 zegt beter niet thuis de ander wel...tja het is natuurlijk niet helemaal zonder risico...maar wel de makkelijkste optie..Ik vind het enger om met iemand in het openbaar aftespreken dan bij mij thuis, maar je moet er maar net een griezel tussen hebben zitten. Hij ziet er niet uit alsof tie me gaat vermoorden ofzo, maar je weet het nooit...Pff wat een dilemma!
ik sprak af in taverne en daar at ik dan iets met die persoon. stel het klikt niet lijkt me handiger om dan daar weg te gaan dan hem buiten te zetten mijn ex had voor mij ne date bij zijn thuis : wat bleek dat meisje was kaal en ahd drie kids , terwijl ze op foto er leuk uit zag en zogezegd geen kids had. nu ja hij wou haar ni kwetse dus snel vriend gebeld en die is dan men ex komen halen met een smoes. maar heb het maar voor iem die andere foto enzo laat zien. en gaat daarom ni perse over uiterlijke, maar meer ze heeft gelogen he succes
grappig dit.. ik had afgelopen zaterdag een date met iemand die ik 2 weken kende via een dating site. Hij is bij mij thuis gekomen (zoontje was uit logeren) Zijn uit eten gegaan, klikte super. Hij komt zaterdag weer naar mij toe.. en we smsen de hele dag door! succes!!
oeh spannend hopen dat het wat moois wordt. en bij jou ook natuurlijk mamsvanrobin hier de afgelopen tijd sinds half feb. geen dates of meer gehad... behalve dan de afspraken met donor waarmee ik bezig ben voor 2e kindje die overigens ook erg aardig is en ik bij me thuis heb laten komen, maar is andere insteek he
@ Aurin: Woww wat super spannend!!!! En wat leuk dat het zo klikte, geweldig dat verliefde gevoel dat wil ik ook zooo graag weer meemaken Ik heb mijn date alleen gecanceld voor vanavond...ik werd zoo onzeker ineens..komt denk ook door wat ik in het verleden allemaal heb meegemaakt. Maar we gaan nu weer een andere keer plannen, hij vatte het goed op dus dat geeft mij ook weer wat vertrouwen Jij nog heeel veel plezier zaterdag @ Koetje: Ohh maar dat is nog veel spannender!!! Een 2e kindje en dan een afspraak met miss met de aanstaande papa Heel veel succes en hoop dat je wens uit gaat komen
Sorry maar ik vind het echt dom dat hier zo luchtig over gedaan wordt. Oke, het klikt goed, je vind hem leuk zoals je hem nu 'kent' maar ik vind het echt niet slim dat je hem bij je thuis uitnodigd. Denk nou niet dat de grootste boeven er ook uitzien als een grote boef. Dat je gaat daten is hartstikke leuk en misschien is het een supertoffe vent.. Maar stel nou dat dat niet zo is?? En hij óf jou en je kindje wat aandoet.. Of je verkracht achterlaat of whatever!? Waarom niet lekker een eerste date in de dierentuin?Hij weet toch van je kindje?
Mijn zoontje was niet thuis. fam en vrienden waren op de hoogte dat hij kwam, dus hielden mij in de gaten. zijn eerst uit eten gegaan en daarna bij mij thuis op t balkon gaan zitten. Beetje vertrouwen in de mensheid, kom op.... Je kan ook een engnek tegen komen in de disco of supermarkt..
Ben het wel eens met Aurin! Te wantrouwend zijn lijkt me ook niet goed en heeel vermoeiend Natuurlijk moet je voorzichtig zijn, en vind ik idd wel dat mensen in je omgeving op zijn minst moeten weten dat er iemand bij je thuis is... TS: jammer dat het gecancelled is maar fijn dat hij het goed opvatte! Op naar de volgende keer dus!
Ik heb niet voor niets afgezegd, ik wist ook niet meer of het nu wel zo slim was om het bij mij thuis te doen. En daar komt bij dat mijn vertrouwen in mannen zowiezo tot het nulpunt gedaald is...hij komt heel lief en betrouwbaar over maar zoals jij zegt zegt de buitenkant niets over iemand zijn innerlijk. Maar ik vind idd ook dat je net zo goed ergens anders een leuke gozer tegen kunt komen die later bij jou thuis een engerd blijkt te zijn. Maar goed..met deze gozer wordt het ook niets hoor.. Heb er nu al geen goed gevoel meer bij: hij heeft het heel erg druk met zijn werk (werkt op een kazerne/vliegbasis) en als hij klaar is met werken gaat hij tot s`avonds laat klussen in zijn nieuwe huis, we spreken elkaar standaard dus maar even elke avond op msn....overdag even een smsje zit er niet bij...nu was ik gisteravond in slaap gevallen en dus niet op msn..maar zelfs dan smst hij niet even waar blijf je of zoiets..... Ben ik nu gewoon een wantrouwende zeur of is dit raar als je zegt dat je iemand echt leuk vind en graag wilt zien????
@mamsvanrobin... kan idd zo zijn als jij t ziet.. kan ook zijn omdat jij afgezegd hebt dat hij gewoon wat terughoudender is en t van jou af laat hangen. omdat hij niet wil pushen. Lastig..
ah daten leuk! Mamavanrobin: Ik zou hetzelfde gevoel hebben als jij nu hebt, ik vind ook dat hij best even kan smsen. Vooral als t zo leuk klikte en als de gesprekken op msn leuk zijn. Mannen zijn soms zo vreemd, de ene keer willen ze juist dat de vrouw initiatief neemt, maar de andere keer vinden ze dat weer vervelend. Gewoon even afwachten waar dit heen gaat en misschien krijgt t nog een hele leuke wending. Hij zou het idd te druk kunnen hebben, maar ja hoeveel tijd neemt 1 smsje nou in beslag. En daarnaast, tja mannen denken daar misschien niet overna. En als je het nou met hem bespreekt? Aurin: Ik vind dat er niets mis is met het uitnodigen van een date bij je thuis. Als t goed is heb je daarvoor al veel contact gehad via mail,telefoon,msn. Dus als de klik er is, waarom dan niet. In je eigen huis, voel je je misschien meer op je gemak, waardoor je echt jezelf kunt zijn. En je hebt t ook aan je ouders verteld, dus zij zijn op de hoogte dat ie bij je is. Ik zou idd ook zorgen dat de kids ergens anders zijn, eerst kijken of t goed zit. En helemaal top dat t ook zo goed voelt! ik heb 1x een date gehad via relatieplanet. Vond t doodeng maar uiteindelijk viel het me 100% mee. T is niets geworden hoor, hij had ook contact met een andere vrouw waar hij toch meer een klik mee voelde. Nou geen probleem hoor, t was heel gezellig. En zo heb ik ook eens kunnen ervaren hoe het is om te daten via een site. Nu heb ik geen dates meer gehad, ik krijg wel veel berichten maar ik denk dat ik te kieskeurig ben geworden. Daarbij ben ik nog niet helemaal over mijn ex heen. Ik heb wel contact via msn met een jongen, ook via rp, maar die is echt vreemd. Die is helemaal gek van mij, terwijl we elkaar nog nooit ontmoet hebben! Wel via webcam gesprekken gehad. Maar hij blijft smsen, en dan vraagt ie wat ik op rp deed, en of ik al een date heb en waarom ik hem niet wil enz enz. Beetje obsessief ofzo. Vreemd figuur, daar spreek ik dus niet mee af en ik heb hem al geblokt en ik reageer niet op zijn smsjes. Verder heb ik vorige maand nog een leuke losse flodder tussendoor gehad. haha dat was echt lang geleden. Gewoon ff leuk opstap met de meiden en tja leuke toeristen en van t een kwam t ander. Maar ja voor 1x is dat leuk maar ik wil uiteindelijk toch echt wel een relatie. Als de tijd rijp is, komt dat vast wel weer.
Hmm als ik een vriendje een keer niet op msn tref, ga ik ook niet smsen om te vragen waar ie is ofzo hoor, hij heeft ook een leven en ik ook. Dus dat hij niet sms't vind ik zelf totaal niet vreemd. Maar iedereen staat daar anders in natuurlijk. Zo zou ik een eerste date dus never afspreken bij mij thuis en ook helemaal niet met mn kind erbij. Die heeft er nog helemaal niks bij te zoeken. Eerst maar s afwachten of t wat wordt en dan pas daarna kind erbij betrekken. Als ik dat bij een kennisje zie, elke keer onmoeten de kids de nieuwe lover, na een paar keer is t weer over en komt er weer een nieuwe man op t toneel. Nee mij niet gezien, ik hou m lekker voor mezelf tot die tijd
Dat zou idd ook nog kunnen...maar net was hij op msn en dan zegtie ook geen woord... Hij praat bijna niet meer tegen me..nou ik ben er gewoon weer klaar mee hoor. Heb hem ook geblokt en verwijderd..hij heb me nr nog wel maar heb er geen zin meer in. Vertrouw echt geen enkele gozer meer hoor, ben zo vaak gebruikt...:x
Oei MamsVanRobin, is dat nou niet een beetje zwart/wit? Misschien is hij wel heel teleurgesteld over je afzegging en wordt hij daar zelf ook onzeker door? Weet hij zich geen houding te geven? Laat hij het initiatief bij jou omdat hij zich niet wil opdringen? Je zegt dat hij niks zei op msn. Bedoel je dan dat hij jou niet aanklikte/aansprak of dat hij niet reageerde nadat jij hem aansprak? Moeilijk hoor, sterkte! Hoelang ben je al single trouwens? Nog vers of al wat langer?
Ik ben het er ook niet mee eens hoor, tuurlijk kan je bij je thuis afspreken en natuurlijk niet met iedereen en het is wel de bedoeling dat je mekaar al een tijdje spreekt via msn en sms..Ben er ook niet heel moeilijk in, en het lijkt me niet handig als je kind elke keer iemand anders ontmoet...daar ben ik het dan weer wel mee eens! Ik heb trouwens wat meegemaakt vandaag dat geloven jullie nooit.... Ik ging vanaf vorig jaar juni met een gozer omdie ik van badoo ken, zijn vrouw was vlak na hun huwelijk met een collega er vandoor gegaan (heel sneu op dat moment). Vond hem echt zielig want het was nog maar een paar maanden daarvoor gebeurd en ze hadden een lange relatie gehad. Maar hij was heel vaag: mocht nooit bij hem thuis komen (hij woont 3 kwartier rijden bij mij vandaan en ik heb geen auto dus dacht nou oke), hij accepteerde me niet op hyves, hij zat vaak met ze telefoontje te pingen en hij kwam op de meest rare tijden langs (na zijn avonddienst) of moest op een rare tijd weer weg en dan verzon die allemaal dingen. We deden overdag ook vaak leuke dingen zoals naar het strand, ballorrig, of bioscoop (hij werkt wisselende diensten in de haven). Ook was hij was wel heel leuk met me zoontje. Maar goed ik was na 9 maanden wel een beetje klaar mee met dat vage gedoe en toen hij toegaf dat hij sinds een paar weken een vriendin had (terwijl die met mij geen relatie wilde maar wel sex had en leuke dingen deed) was ik er helemaal klaar mee. Maar hij bleef me maar aanspreken en vragen of ik hem nog een keer wilde zien, heb ik toen gedaan en van het 1 kwam het ander en ben dus weer de fout ingegaan...heel dom. Ookal bleef hij vragen of ik leuke dingen met hem wilde doen heb ik heb elke keer afgekapt en gezegd dat ik het niet meer wilde omdat hij een relatie had. Ineens nodigde een vriend van hem mij uit op hyves, er stond in zijn www dat hij en zijn vriendin die 2 kids hebben uit mekaar gaan omdat hij teveel domme dingen had gedaan (vreemdgaan). Dus ik ging even kijken op die vriendin haar hyves en bij haar foto`s (was nieuwschierig en had niets beters te doen) wie zie ik daar ineens op de foto`s staan (die in mei vorig jaar zijn gemaakt) patrick (die met mij omging) en een meid (duidelijk zijn vriendin)!!!!! Dus ik kijken in haar vriendenlijst kom ik die meid tegen, ik kijken op haar hyves...en wat blijkt: heeft ze dus al sinds vorig jaar maart een relatie met patrick!!!!!!! Hij heeft dus tijdens de relatie met haar mij leer kennen op badoo en heeft ons al die tijd voorgelogen en bedrogen!!! Hij woont gewoon met haar samen en is met haar op vakantie geweest vorig jaar zomer (terwijl ik dacht dat hij alleen was)!! Ineens vielen alle puzzelstukjes in elkaar...waarom ik nooit bij hem langs mocht komen, waarom hij me niet accepteerde op hyves en waarom hij op rare tijden wegging of langskwam...Hij is dus ruim een jaar vreemdgegaan met mij terwijl ik niet eens wist (tot een paar weken geleden dan) dat hij al meer als een jaar een vriendin heeft....nu heb ik die meid een bericht gestuurd op hyves en een paar uur later had ze ineens geen profiel meer Nou mijn vertrouwen in mannen is duss helemaal weg nu, ben nu zovaak besodemieterd ik heb het helemaal gehad!!!!! Sorry voor het lange bericht maar moest dit bizarre verhaal ff van me typen..
Jeetje mamsvanrobin... wat een verhaal... Hier weer een leuke date gehad gister avond, en hij is blijven slapen (niks gebeurd behalve zoenen, netjes he ) hij is echt heel lief en keurig haha
amaai wat een verhaal, die heeft zen leugens wel heel lang kunnen volhouden he. wel raar dat die vriendin haar profiel plots weg is nee???? gr
ik heb t vroeger een paar keer gedaan alle keren ging t goed alleen 1 keer niet toen blkeek t een hele andere gozer te zijn dan de foto die hij had gestuurd........wist niet hoe snel ik weg moest gaan want hij was dood eng ik sprak altijd in een disco af daar zijn genoeg mensen en ook zo dat hij niet wist wat voor auto ik had