@ Aurin Wat fijn dat je een gozer hebt die wel zijn handjes netjes thuis kan houden en het respecteerd dat je niet verder wilt gaan voorlopig en ook knap van jou dat je het niet verder laat komen, zeker als hij blijft slapen zijn de verleidingen groot @ Jente Het is ook echt bizar dat haar hyves ineens is verdwenen, miss dat hij haar ww wist en het heeft verwijderd de kans dat ze het te weten zou komen is anders natuurlijk te groot...en hij verzint wel een smoes waarom haar hyves plotseling weg is want dat ligt natuurlijk niet aan hem Die vriend van hem die ik op hyves had heeft mij ook verwijderd (het is dat hij me voor was anders had ik het zelf ook gedaan), het is gewoon heel bizar allemaal. Dat iemand zo kan liegen en het zo weet te verbergen, maja wat wil je..ik woon 3 kwartier rijden bij hem vandaan en ik kwam nooit in zijn omgeving dus dat maakt het alweer wat makkelijker.
@ Angie: Dat lijkt me idd heel eng!! Diegene doet dat natuurlijk niet zomaar....Gelukkig was het dan niet bij je thuis maar in een disco! Daarom kijk ik nu ook uit..moet er niet aan denken...Weet niet of je me verhaal heb gelezen maar daar ben ik gister achtergekomen...dus nu date ik voorlopig helemaal niet meer ook niet met die ene gozer waarmee ik eigenlijk zou afspreken...Ben even helemaal klaar met mannen!! Zie dat je zwanger ben, wat leuk!!! Heel veel plezier en geluk met je zwangerschap en straks kindje
Sommige reacties hier!!! Het komt op mij over alsof elke man die op een datingsite zit een verkrachter/moordenaar is en elke man die niet op een datingsite zit dat niet is...year right! Dream on... Mijn moeder zegt altijd "als het je tijd is om te gaan, dan ga je toch wel" Maar we hopen allemaal uiteraard dat we nog laaaaaaaaaaaaaaaaang niet gaan, want het is al erg genoeg als je op niet "natuurlijke"manier van het leven wordt beroofd. En dat vrouwen worden verkracht en vermoord is niet iets van de laatste 10 jaar ofzo hoor, dat is al eeuwen!! Alleen hadden ze toen nog geen tv/krant whatever Ik zeg eerlijk dat ik ook geen voorstander ben om de 1e date bij mij/hem thuis af te spreken! Maar ja, soms heb je niet de luxe om lekker weg te gaan en dat oppas is geregeld. En als je een bepaalde mening hebt over mannen moet je niet op een datingsite gaan, vind ik (daarmee bedoel ik niet dat iedereen hier op een datingsite zit)!
Ben het helemaal met je eens winnythepooh Voorzichtig moet je altijd zijn, waar je een man ook ontmoet... Over daten gesproken Vanavond komt mijn crush van een aantal maanden geleden langs... Hij heeft destijds wat afstand genomen (gaf aan na te moeten denken omdat hij al min of meer bezig was met een verhuizing naar het buitenland) maar blijft maar contact zoeken! Heb hem vorige week gezegd dat hij moet ophouden mij te bellen/smsen als hij toch niet van plan is me weer te zien... Et voila, kreeg meteen een berichtje dat hij me graag wil zien. Ben benieuwd!
nou mijn date verhaal is weer afgelopen.. hij werd me iets te claimerig en wilde een stuk sneller dan ik.. kwam ineens met de opmerking dat ik t 3e weekend van sept maar vrij moest houden ivm zijn fam weekend. en dat ik dan op een stoel moest gaan staan zingen want dat doen ze met nieuwelingen in de fam.. uhhh we hebben 2 dates gehad?? Plus ook de afstand, en t voelde gewoon niet top..
Gaan zingen op een stoel hahahaa, wat erg!! En na 2 dates al zeggen dat je in sept dat weekend vrij moet houden..omg...dat gaat wel heeeeel erg snel allemaal Ik heb dan gelijk zoiets van: er klopt ergens iets niet... En een lange afstand is ook niet echt leuk...het moet kunnen als je elkaar echt heel erg leuk vind en het van beiden kanten komt, maar je kunt nooit eens iets spontaans doen door de afstand..Wel jammer hoor!!
Pcies... en t verplicht blijven slapen als ie dan hier heen komt.. gelijk zo in je leven in je privacy.. nee.. geen zin in!! NEXT zeggen we dan haha
@ datingsites: kan heeeel goed aflopen (lees: ruim 4,5 jaar samen, getrouwd en een kind) @ 1e date thuis: kan ook vrij probleemloos zijn, hoor. Heb ik nl ook gedaan toen. We 'kenden' elkaar toen 2 weken via internet (mailen, msn - met webcam, zodat je ook gezichtsuitdrukkingen ziet en stem kan horen) en telefoon. Het was voor mij tijdens die date vooral fijn dat ik op mijn eigen terrein was. Voelde me daardoor toch wat prettiger, al was ik er van tevoren al behoorlijk zeker van dat het goed zou komen Ik moet overigens wel toegeven dat dit de eerste en enige keer was dat ik iemand bij me thuis heb uitgenodigd. Verdere internet-dates sprak ik ergens anders af, maar dat was vooral omdat ik dan al een beetje een idee had dat het toch niks zou worden, haha! Meiden, succes met daten! En probeer er vooral lol in te houden! Je doet het voor je plezier