Na bijna 2 jaar single mama te zijn zou ik een leuke man in mijn leven wel weer leuk vinden. Aangezien ik 37 ben,werk,alleen voor mijn zoontje zorg en ook nog gezellige (getrouwde)vrienden en vriendinnen heb leek me een dating site wel een leuk idee. Reacties genoeg maar veelal niet mijn type of ze zoeken seks! Wie heeft zijn partner via een datingsite leren kennen? Of wat zijn jou ervaringen met daten via internet? Merk dat ik het moeilijk vind niet te oordelen over een foto(gelijk afkeuren dus)..
2 vriendinnen van mij hebben via een datingsite hun man/vader van hun kinderen ontmoet. De mannen werden overigens wel degelijk gelijk op foto beoordeeld doen de mannen ook hoor. Maar er is behoorlijk gedate voordat ze de ware te pakken hadden. Zit idd veel kaf tussen het koren
Mijn vriend heb ik ook via een datingsite ontmoet. Februari 2010, april 2010 zijn we voor het eerst met zn 3en samen weg geweest. Juni 2010 had ik een baan in zijn stad en toen zijn we ook gaan samen wonen... en vrijwel direct begonnen met onze kinderwens, hahaha. En we zijn nog steeds gelukkig! Inmiddels verhuist en een echt eigen plekje voor ons 3. Zwangerschap laat nog op zich wachten, haha.
Ik. Al bijna elf jaar samen en over paar maanden trouwen Vriendin idem dito. maar je zult eerst misschien wel een aantal "rotte appels" tegenkomen voor je HEM ontmoet. Mijn ervaring iig. Veel mannen uit op sex idd en wat ook minder is is dat je niet weet of ze wel honderd procent eerlijk zijn. Online kun je je voordoen zoals je wilt.
Normaal toch ook te oordelen op foto? Als het innerlijk daarna ook maar matcht. Je kunt iemand wel geweldig vinden adhv profiel n wat geklets maar als hij echt zo niet je type is, is dat zonde van je tijd om daar later pas achter te komen. Andersom werkt net zo. Mannen lezen al helemaal niet wat je in je profiel hebt staan "P
Ik dank mijn geweldige schoonzus aan een datingsite. Ik ben blij dat mijn broer en zij elkaar zo hebben leren kennen. Ze passen perfect bij elkaar en zijn -die indruk heb ik tenminste- erg gelukkig met elkaar. Een vriendin van me is nu ook bezig via een datingsite. Ze vertelt dat je wel erg veel mailtjes krijgt, maar dat een groot deel ook echt snel afvalt omdat je merkt dat het gewoon een soort standaardmail is die ze naar meerdere mensen sturen. Degenen die echt een persoonlijk bericht naar jou richten, pik je er wel tussenuit. En van daaruit kun je eerst via de mail kijken of het klikt en daarna eens een paar keer afspreken. Van zowel haar als mijn broer begrijp ik dat je meestal na 1 of 2 echte ontmoetingen wel weet "of het wat is".
Ik heb mijn vriend leren kennen via datingsite relatieplanet. We zijn nu 2,5 jaar samen en zwanger van ons eerste kindje. Ik kan oprecht zeggen dat ik via internet mijn soulmate heb gevonden. Maar heb inderdaad ook andere mannen leren kennen voor ik de ware tegen kwam. Het is heel moeilijk via internet te bepalen of hij je past. Pas als je elkaar in real life ontmoet kun je voelen of iemand echt bij je kan passen. Hoe hij op de foto er ook uit ziet! Nou heb ik mazzel met m'n knappe vriend Ik zou in ieder geval zeggen dat het zeker de moeite waard is! Ik ben de site voor altijd dankbaar!! Veel succes! Mocht je nog tips willen voor online daten stuur me gerust een pb, heb aardig wat jaartjes erop gestaan
Ik heb mijn vriend via lexa leren kennen. Je word wel dood gegooid met mailtjes van heeeel veeel mannen. Dus je moet echt gaan onderscheiden en uitzoeken wie er serieus zijn en welke je alleen maar willen voor een nachtje. Maar ik ben nou al bijna 4 jaar met hem samen, in juni trouwen we. Alleen zoals onderschift ziet de kinderwens laat nog op zich wachten. Maar het is wel spannend hoor via zo een site
Ik heb mijn vriend ook leren kennen via een datingsite, voor mij was het meer als een grap met vriendinnen dat we ons hadden aangemeld. Hij heeft mij een berichtje gestuurd, toen een tijd op msn gekletst en uiteindelijk afgesproken. Na 10 maanden gingen we samenwonen en zijn nu 3,5 jaar samen. En samen een dochter van 10 maanden
Heb er mijn ex vandaan. Maar hij is geen ex from hell hoor, zijn vriendschappelijk uitelkaar gegaan En ja mijn man heb ik er ook vandaan, Nu 6 jaar later wonen we 5 jaar samen, hebben een geregistreerd partnerschap en 2 mooie mannetjes op de wereld gezet!
Heb mijn huidige vriend via een datingsite ontmoet Mijn toenmalige vriend had mij 'gedumpt' 9 uur sochtends in een opwelling een account aan gemaakt en rond 12 uur zat ik met mijn huidige vriend te chatten Erg snel gegaan allemaal maar wonen inmiddels al een jaar samen
Niet via een datingsite maar ik heb mijn partner wel via het internet ontmoet. Na vier maanden durfde ik af te spreken, was gelijk voor vijf dagen omdat hij uit Oostenrijk kwam.. Vond het doodeng, wat als het opeens totaal niet klikte, zat ik vijf dagen met 'm opgescheept.. Maar gelukkig was het echt helemaal fantastisch! Veertien maanden na de eerste ontmoeting vertrok ik naar Oostenrijk om samen te wonen, drie maanden bleek ik zwanger, inmiddels een overleden dochtertje helaas. In november gaan we trouwen op de dag dat we drie jaar samen zijn Maar ik heb wel op een datingsite gezeten en je wordt inderdaad doodgegooid met mannen die standaardberichtjes sturen, uit zijn op seks of zelfs 'iets missen in hun relatie en discreet een oplossing zoeken'. Blugh. Edit: Verder nooit met iemand gedate trouwens. Veel te verlegen/bang voor en als het hen niet snel genoeg ging lieten ze het afweten of begonnen ze aan de opgehitste praat. Doeeeei!
Ik heb mijn man ruim 7 jaar geleden via datingsite leren kennen. Inmiddels wonen we de nodige jaren samen, getrouwd en dochter van bijna 2.5. Ik was wel selectief en hij ook. Maar dat moet je ook wel. Heb een jaar gedate voor ik de ware gevonden had.
Ik heb de liefde van m'n leven via een datingsite ontmoet . Na de eerste date was het liefde op het eerste gezicht
Ik heb mijn man leren kennen via de happy singles hyves,, was overigens niet zo zeer om te daten maar gezellig onderling kletsen met zn allen
Wij hebben elkaar op e-m atching leren kennen. Nu getrouwd tweede onderweg en 3 jaar samen. Veel plezier met daten!
Ik heb mijn man 11 jaar geleden via datingsite leren kennen. We zij ruim 8 jaar getrouwd en hebben een dochter van 6. Het is echt mijn maatje,
Mijn zus heeft haar vriend via een datingsite ontmoet (ze noemen het vriendensite, maar ach, hahaha). Ze zijn nu 9 jaar bij elkaar en 14 februari gaan ze trouwen!
heb mijn man via datingsite voor natuurmensen leren kennen, nu zo;n 6 ,5 jaar geleden en sinds 2011 zijn we getrouwd en hebben een dochtertje van 8 maanden.