Ik heb mijn man ook via een datingsite leren kennen. De site hanteert volgensmij best een streng beleid en dus worden rotte appels van de site geweerd. Al veel mensen gingen mij via die site voor. Ken in totaal zo'n 10 mensen die via die site hun man/vrouw hebben ontmoet. Het is trouwens een christelijke datingsite.
Niet via een datingsite, maar gewoon via een alternatievelingen forum/site. Hebben elkaar 9 jaar geleden ontmoet, wat "geknipperlicht" in de eerste jaren, maar nu 1.5 jaar getrouwd en ons eerste kindje is onderweg.
Ik heb mijn man op een internationale datingsite leren kennen,op Nederlandse sites kreeg ik geen enkele reactie. Hij zat toen in New York en ik in NL.Na een paar maanden moest hij voor werk naar Europa en konden we mekaar ontmoeten. Dat is inmiddels 15 maanden geleden,hij woont nog in NY maar ik wil dolgraag met hem naar Italie(zijn thuisland)verhuizen.
Ik heb destijds mijn vriend ontmoet via Relatieplanet. Inmiddels 8 jaar samen, een koopwoning, twee kinderen en een kat verder .
Ook hier hebben we elkaar leren kennen via een datingsite. We zijn nu bijna 9 jaar bij elkaar en hebben 2 kinderen. Hier een succes dus
hier ook via datingssite, ondertussen 9.5 jaar samen en 4 jaar getrouwd. Je kunt rustig afknappen op foto's het moet namelijk wel je type zijn. En nee dat is niet oppervlakkig, wat de één een knappe man vind is lelijk voor de ander. Het duurde wel even voor ik de juiste vond. Sta alleen wel open voor meer dingen. (dus niet meteen afknappen op bijv afstand) Succes!
Ik heb mijn vriend leren kennen via een datingsite Ik was niet eens op zoek en weet ook niet waarom ik me had aangemeld maar ik zag zijn omschrijving en had hem een berichtje gestuurt, en zo zijn we al meer dan 12,5 jaar verder. Ik had nog geen foto van hem gezien, toen ik reageerde op zijn profiel, maar toen ik zijn foto zag, moet ik heel eerlijk zeggen, was het totaal niet mijn type en vond hem ook niet aantrekkelijk, maar we hadden best wel wat raakvlakken en dezelfde interesses etc.. dus ik heb hem het voordeel van de twijfel gegeven, en na een half jaar toch iets met hem afgesproken. Vond hem voor de eerste keer ook niet leuk om te zien, maar het was heel erg gezellig, en ik ben hem vanzelf wel leuk gaan vinden. Dus knap niet meteen af op wat je ziet
Ik heb mijn vriend leren kennen via Marktplaats. hihi. Had jaren geleden een adv erop gezet. Toen contact gekregen. En uiteindelijk bij mijn ouders thuis afgesproken. En inmiddels wonen we samen, en gaan we voor een kindje. Maar ben het met je eens, of het zijn je types niet. Of ze zoeken seks. Had ook de meest rare dingen hoor..
Mijn man en ik hebben elkaar ontmoet via een datingsite. Ik kwam op zijn profiel terecht, en hij had niet de leukste foto haha, maar afkeuren op enkel een foto, dat doe ik niet. Dus een berichtje gestuurd, waarop hij reageerde. Hotmail adressen uitgewisseld, en onze gesprekken via MSN verder gedaan. Dat resulteerde in een eerste date, samen naar de film. Week later een 2e date. En weer een week later de eerste zoen. We zijn 8 maanden na de eerste zoen gaan samen wonen, en direct voor een kindje gegaan. Nu zijn we inmiddels al weer een paar jaar samen, en hebben een prachtige dochter !!
Ik ken mijn man via een datingsite, nu al weer bijna 12 jaar geleden. Heb geluk gehad, ik had net 1 dag mijn profiel online en de eerste die reageerde was mijn man en dus meteen een serieuze kandidaat. Ook wel vage andere reacties gehad, maar die heb ik meteen weggeklikt. Ik denk dat mijn profiel maar 1 week online is geweest, ha ha. Wij hebben eerst een paar weken intensief gemaild, daarna aantal weken gebeld en toen een afspraak gemaakt om elkaar in het echt te ontmoeten. Spannend, maar sinds die dag zijn we bij elkaar . Ik weet dat mijn oom zijn vrouw ook via internet kent, geloof dat ze al weer bijna 20 jaar samen zijn.
Ik! Ik wilde na het beëindigen van mijn relatie na enige tijd is kijken of ik nog in de markt "lag". Na enkele uren wilde ik er al van af wat een reacties! Hey schatje, Hey lekker ding etc ... Niet waar ik op zat te wachten! Maar er zat 1 reactie bij die mij zeer aansprak en zie onderschrift de rest is historie!!
Ik heb mijn man ook via een datingsite leren kennen! Kreeg inderdaad veel onzinberichtjes maar mijn man stuurde iets met "dit berichtje valt vast niet op tussen alle andere berichtjes die je krijgt.." en in zijn mail daadwerkelijk een verhaal ipv "Hey wil je afspreken" of iets! Paar maanden intensief gemsn't, toen afgesproken, en nu 5,5 jaar verder , getrouwd en 2 kindjes rijker
Bedankt voor jullie reacties,leuk om te lezen!! Ben benieuwd of er "iets' leuks tussen gaat zitten hihi!
Ik heb mijn vorige en huidige vriend via een datingsite. Het fijne van Lexa vond ik dat je ook kan chatten (als hij t doet en niet hapert ) Ik heb heel wat aparte mails gehad, me ook echt kapot gelachen met mn vriendinnen om de berichtjes, foto's en nicknames!! Echt een hele leuke tijd! Heb er toen zelfs een blog van gemaakt op fb omdat iedereen wilde weten wat ik allemaal meemaakte Ook heel wat gedate, en dat was altijd leerzaam. Dan klikte het bijv heel erg in de chat, maar was er live geen vonk. Of dat ik dacht, dat wordt niks, en dan was er juist wel een vonk (maar later bleek geen inhoud) Wel leuk dat ik ook gedate heb met een knappe personal trainer van 25 terwijl ikzelf 32 was hihi zo maak je nog eens wat mee!! Veel plezier!
Ik heb mijn man via een datingsite leren kennen. Begon als een weddenschap met een vriend. Hij zei: ga dat eens proberen, ik zei: dat werkt dus voor mij echt niet. Had het dus niet al te serieus genomen, maar was daardoor wel heel eerlijk in mijn profiel (ik bedoel: ik had helemaal niet krampachtig iets leuks proberen te schrijven). Kreeg een hele hoop mails (best vleiend, maar inderdaad ook veel onzin types), zag zelf mijn man's profiel en stuurde hem een 'knipoog', hij mij een mail, en de rest is geschiedenis: vanaf de eerste date onafscheidelijk en inmiddels 7 jaar samen, waarvan 4 jaar getrouwd en inmiddels twee kinderen verder. Het grappige is dat hij de enige is die ik ontmoet heb, en dat ik uiteindelijk maar twee weken op die datingsite heb gezeten. Die vriend met wie ik die weddenschap had heeft overigens ook op dezelfde site zijn vrouw leren kennen, alleen die had er wel heel veel dates voor nodig. Dus mijn tip zou zijn: probeer het gewoon, en wees echt jezelf!
Ik heb mijn huidige vriend leren kennen via Pepper. Maar van vriendinnen heb ik ook goede verhalen gehoord over eDarling. Ik lees over beide websites verder ook positieve verslagen op het internet (eDarling Ervaringen, Recensies en Klachten | Dating Mondo). Maar uiteindelijk gaat het ook een beetje om de website te vinden die bij jezelf past, denk ik.