Datingsite en daten

Discussion in 'De lounge' started by Gijsje, Jan 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Child

Child Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,782
    215
    63
    Mijn man via Relatieplanet leren kennen.
    We zijn nu 9 jaar samen, 6 jaar getrouwd en samen een zoontje.
    Eerst poosje aan het msnen geweest (dat deed je toen nog:p)
    Toen samen naar film geweest.

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik heb man ook opgesnord op een datingsite :)
    Wel min of meer per ongeluk haha! Nadat ik zijn profiel had bekeken en besloot dat hij niet leuk genoeg was (was sportief en hield van o.a. tennissen/squashen) wilde ik weer weg klikken. Klikte toen per ongeluk op "nu chatten" en opeens raakten we aan de praat! Tja, toen vond ik het zo lullig om af te haken... We zijn diezelfde avond nog verder gegaan op das war einmal MSN en een paar maanden laten kreeg ik van verliefdheid geen hap meer door m'n keel. Nu 8 jaar samen en bijna 4 jaar getrouwd.

Ik ben dus heel positief over online daten. Heb echt wel dirty asses gehad hoor; "hey mooi meisje, wil je afspreken? Nee sorry, je bent niet zo mijn type. Oké, ik vond jou toch ook al lelijk, stomme hoer". En dat is dan nog de verkorte versie ;) Ik heb een paar hopeloze dates gehad met een enge plakkert en een zwijgende mini... Maar die leukert nu naast me was het helemaal waard! :)

Trouwens. Sportief is ie niet en tennissen/squashen deed ie 1 keer per 2 maanden gemiddeld. Goed om te onthouden dus :D

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik heb mijn partner ook via datingsite gevonden. Merkte dat ik ook wel snel bevooroordeeld was hoor, maar zijn foto's spraken mij gelijk aan. Gesprekken waren gelijk goed en sindsdien helemaal verliefd haha.

Er zijn inderdaad veeeel mensen die alleen maar seks zoeken. Ik blokkeerde die gewoon gelijk.
    Ik heb bij meerdere sites ingeschreven gestaan, maar mijn vriend leren kennen via relatie.nl
    Een makkelijke site waar je ook geregeld zomaar een maand gratis full membership krijgt en je dus ook meer kan doen zonder dat het iets kost.

Ik vind het persoonlijk ideaal.. maar ik heb dan ook een beperking wat sociaal contact moeilijker maakt en via internet gaat dat veel makkelijker waardoor je dat in real life ook makkelijker gewoon doorpakt.

4. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Tja, ik heb as vrijdagavond een date via Tinder (is weer iets nieuws)

Volgens mij is hij wel erg leuk..... MAAR
    *Ik woon in Alphen aan den Rijn, hij in Arnhem
    *Hij werkt veel onregelmatig
    *Hij heeft ook co-ouderschap.

Op zich hartstikke leuk natuurlijk maar de afstand en het gebeuren daar omheen schrikt me eigenlijk al af..... Of moet ik dat niet doen?? Voor beide is het tzt geen optie om te verhuizen :(

5. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Ik heb mijn man ook leren kennen via lexa.
    Zijn van de zomer 8 jaar bij elkaar.
    Natuurlijk kijk je naar het uiterlijk maar ik keek ook wel naar wat voor verhaaltje ik kreeg.
    Mijn man is namelijk niet het "standaard type" waar ik normaal op val ;)

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mijn vriend is ook zeker niet het 'type' waar ik normaal op val. Alleen de uitstraling op zijn foto's heeft mij gelijk geraakt. En binnen notime stuurde hij mij een berichtje (ik stuurde niks want dacht hij zal mij vast niet leuk genoeg vinden). En ook nog eens een leuk berichtje ipv een standaard korte tekst of een hoop opschepperij.

Geen seconde spijt gehad van mijn internetdate haha :p

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Hier ook via relatieplanet en nu 7 jaar verder wonen we samen en hebben samen twee kinderen.
    Ach ik vond het wel leuk en spannend. Lekker wezen stappen samen en daarna nooit meer zonder elkaar geweest het klikte zo goed.
    Maar daarvoor waren er ook wel heel wat dates met anderen die echt raar waren...

8. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Hier ook via Internet mn vriend leren kennen. Nu alweer 2,5 jaar en bijna een kindje rijker.

Heb meerdere dates gehad en ook rotte appels maar je merkt vanzelf wanneer het echt degene is. Maar er zitten echt wel goeie tussen.

9. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

Jun 22, 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn man ook leren kennen via internet. Beide hebben we heel wat af gedate voordat we elkaar tegen kwamen.. En ja, soms kwam je iemand tegen waarbij het vooral om seks draaide, maar als die klik er is, dan is daar ook niks mis mee (vond ik iig in die tijd niet erg ;) ), heb heel wat afgescharreld :p En soms zaten er gigantische afknappers bij. Ik vond het best een leuke tijd en vermaakte me prima :D

10. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Das wel heel kak ja, dat heeft mijn vorige relatie opgebroken... je kan niet vooruit als je niet samen kan wonen, en wij woonden 120 km bij elkaar vandaan :( Nu ben ik blij dat dat toen over ging ;)

11. jvs12

jvs12 Bekend lid

Apr 24, 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nog wel een leuke vrijgezelle broer hihi;)

12. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

Sep 18, 2012
    2,188
    150
    63
    Hier een verhaal dat we 2,5 jaar 160 km heen en weer hebben gereden 1 a 2 keer in de week. Ik dacht in het begin ook dat wordt niets. Maar nu inmiddels al twee jaar samen in zijn woonplaats. Het leven kan zo'n gekke kant op gaan..

13. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Even aanvulling:

Wij woonden 200km van elkaar vandaan, wrl zonder kids elk. Beiden met vaste baan, maar voor de liefde doe je veel ;)

14. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Ooooooh, ik heb hoop👍

15. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Mét kids is toch wel heel wat anders kan ik je vertellen... Mijn vriend nu woonde ook 130 km verder maar had geen kids waardoor wij wél konden samenwonen.. Dan kan je tenminste samen een toekomst opbouwen (in mijn ogen dan)

16. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik wil persoonlijk gaan latten in de toekomst..en heb ook wel eens op datingsite's gekeken..maar ben er nog niet aan toe.
    Ken er wel die elkaar hebben leren kennen op die manier!

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik mis in dit rijtje nog paiq

Daar moet je eerst met elkaar praten voordat je foto's ziet.
    En je wordt ook door de computer steeds met iemand gematched.

18. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    2,662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wat leuk zoveel succesverhalen te lezen :)

As I type wacht ik op mijn date via RelatiePlanet... pfieuw ik ben zenuwachtig! Ik ben benieuwd ;)

19. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    En??

Leuk al die verhalen!

Afstand is voor mij echt een afknapper, zeker als diegene al kinderen heeft ik verhuis niet (eerder gedaan voor de vader van mijn zoon, alles opgeven en vervolgens met lege handen staan als het mis gaat en ook niet ivm zoontje en baan) dus moe eigenlijk uit de regio of iemand zonder kinderen (sowieso het handigst) die wel wil verhuizen/baan opzeggen.
    Tot nu toch weinig succesvol het dating gebeuren iig !

20. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    2,662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Absoluut de moeite waard :)

Was erg leuk en spreken komend weekend weer af :cool:

Share This Page