Oh man(nen), man(nen), man(nen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 25 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mn vriend moet vanavond per sé een bepaald shirt aan, ik weet zéker dat ik die van de week heb gewassen en 'm op bed heb gelegd. Vriend gaat naar boven, komt weer terug, shirt ligt niet op bed.
    Ik weet het écht écht écht zeker, dus ik stuur 'm weer terug, zeg dat ie WEL op bed ligt. Vriend weer naar boven, komt weer naar beneden, het shirt ligt niet op bed.
    JE SHIRT LIGT WEL OP BED :x. Vriend weer naar boven, komt weer naar beneden. Nee Sam, hij ligt écht niet op bed, ik heb alles 3 keer nagekeken maar hij ligt er echt niet!

    Gaat ie een koffer met kleren doorzoeken, terwijl ik ECHT zeker weet dat ik 'm heb gewassen, dat ie ONMOGELIJK in die koffer kan zitten, en dat ie gewóón boven op bed ligt.

    Ik stuur 'm nog één keer naar boven, maar guess what!? Hij komt weer naar beneden omdat het shirt niet op bed ligt, ook niet op het andere bed, ook niet op de grond, ook niet in de kast.

    Ik naar boven, met in m'n hoofd dat dat shirt maar beter echt verdwenen kan zijn, want anders.. :x

    Ik pak echt het EERSTE shirt wat ik tegenkom en wat op het bed ligt, en nu mogen jullie raden welk shirt dat is?

    Inderdaad, het shirt wat hij aan moet vanavond.

    ARGH!
     
  2. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hoe herkenbaar!!!!!
     
  3. Jazzie

    Jazzie Bekend lid

    6 dec 2008
    787
    0
    0
    weet je iig dat je een ECHTE vent hebt whahahaha!
     
  4. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar wat hij zei... of wil ik dat liever niet weten? :D

    NooNooman zou iets zeggen als: oh, nou die heb ik echt niet gezien hoor! *grom*
     
  5. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Oh heerlijk herkenbaar ja, mijn man kan ook nooit iets vinden.
     
  6. Wil je dat echt weten?

    Hij zei; 'Oh! Waar lag ie nou?' :x
     
  7. NooNoo

    NooNoo VIP lid

    18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ooeeh hahahaha! Nog grotere grom!
     
  8. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Ach meid....ik heb er hier 3 rond lopen en ALLE 3 zijn ze zo. Dat schijnt er op de een of andere manier bij ingebakken te zitten bij mannen... Mn vader was ook zo. Mn ex was helemaal erg (die vergat zn ogen uit zn zakken te halen als hij ging zoeken en iets optillen wat er mogelijk op lag daar had hij nog nooit van gehoord)!
    Zal wel iets met t Y chromosoom zijn ofzo... ;)
     
  9. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hahahahahaha heerlijk!!!
    Net mijn lieve man ;)
     
  10. Ja echt he, dat is hier ook vaak zo. Dan ligt het gewoon NAAST 'm, en dan zeg ik 'Kijk dan, dáár ligt het!', maar hij ziet het gewoon niet :(

    En dan doen alsof ik gek ben he! Terwijl ik het echt 100% zeker wist! En beweren dat ie ALLES VIJF KEER na heeft gekeken.. ;)
     
  11. Yummy

    Yummy Fanatiek lid

    7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Zo verschrikkelijk herkenbaar..
     
  12. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    herkenbaar.... héél herkenbaar:D
     
  13. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Zoooo herkenbaar...
     
  14. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    GRRR!
    Ik sleep m nu zelf mee naar de plek waarvan ik zeker weet dat het er ligt en wijs het dan aan. Zijn reactie: oh nou net lag het hier nog niet...
    Ja VAST!
     
  15. Meid1989

    Meid1989 Actief lid

    7 mrt 2011
    171
    0
    16
    Hahaha prachtig, werkelijke waar :D
     
  16. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    ik denk die lag er echt net nog niet hoor sam.....die heb jij daar stiekem net weggelegd.
     
  17. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    oh, bij-zon-der herkenbaar ... die van mij presteert het om me dan op kantoor te bellen en te zeggen "ik kan dit-en-dit niet vinden?!?" of ... ook een hele fraaie ... "ik kan geen sokken vinden?!?"... ... sja ... en wat verwacht je dan van mij zo'n 60 km verderop dan?? :(


    ach ja ... zucht ... en maar klagen dat hij iets niet kan vinden als ik heb opgeruimd ... zijn verklaring: als ik het doe (lees NIET opruimen) dan kan ik het ALTIJD vinden ...!!!

    Tuurlijk schatje ... je hebt gelijk schatje ... :):D;)
     
  18. Doortje25

    Doortje25 Fanatiek lid

    25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik zeg altijd tegen mijn vriend dat hij met zijn neus kijkt, ipv. met zijn ogen haha! Die is ook altijd van alles kwijt, terwijl ik het dan zo gevonden heb. En vaak ook op een plek waar hij dan al gekeken heeft!
     
  19. Roes

    Roes Fanatiek lid

    9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    hahhahahaha gelukkig is het overal hetzelfde. Wat zouden mannen aan ons vrouwen herkennen??
     
  20. marleen2109

    marleen2109 Fanatiek lid

    13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Pff, ik lig in een deuk!!! Oh, zo vreselijk herkenbaar haha!!!
    Tegenwoordig roep ik van te voren als hij iets gaat zoeken: Eerst (ECHT) kijken en dan pas bleren dat je het niet kunt vinden hihi.
     

Deel Deze Pagina