Weer eens even wat anders.. Wat mezelf betreft, merk ik dat ik er zo langzamerhand aan toe ben om eens verder te kijken in mijn leven mét een partner. Het hoeft niet morgen al enzo, maar ik zou me eens willen oriënteren op het inschrijven op een datingsite. Nu natuurlijk de vraag; wie van jullie ook? Welke site vind jij fijn? Wat betaal je? Waarom is een bepaalde site juist niet fijn en vooral; wat zijn je ervaringen? Hoe selectief zoek je? Wijk je soms af? Of hou je je strikt aan de wensen (bijv. niet roken.. je ziet een man en denkt "dat moet hem zijn" , maar hij rookt toch). Ik ben benieuwd!
Ik ben er nog lang niet aan toe maar lees graag even mee. Mijn zus is nogal actief op Tinder. Ik heb al wel gezien dat dat het sowieso niet gaat worden voor mij.
Ik heb van de zomer ook zo'n topic geopend wie weet vind je er wat in: http://www.zwangerschapspagina.nl/alleenstaande-moeders/588583-daten-alleenstaande-moeder-ervaringen.html Ik heb me op advies van een aantal meiden hier aangemeld bij paiq.nl een aantal leuke dates gehad maar ik werd op geen van deze mannen verliefd. Het wilde gewoon niet. Ook Tinder was geen succes en een dag voor een date die toch afgeblazen, Tinder van mijn telefoon geknikkerd en de handdoek in de ring gegooid wat betreft het internet daten. Mijn sociale leven/netwerk is uitgebreid genoeg om een leuke man in het echt tegen te komen. Ik geloof dat ik nu iemand heb gevonden waar ik knikkende knietjes van krijg en een rooie kop als ik hem aankijk Ken de man in kwestie al een aantal jaar en heb hem altijd al een aantrekkelijke verschijning gevonden. Heb alleen nog geen idee of het wederzijds is. Ik vind het dood eng, super spannend en als ik de signalen goed opvang dan weet ik zeker dat ik echt super verliefd op deze man kan worden. Of het uiteindelijk wat wordt moet de tijd leren, maar ik vind het spel van om elkaar draaien veel te leuk. Dat mis je compleet voor mijn gevoel als je via internet gaat zoeken. Paid.nl is gratis en een leuk concept dus zou zeggen meld je gewoon aan en kijk er eens rond. Maar ga ook de deur uit. Zoek oppas en ga met vriendinnen de stad in, meld je aan bij een sportclub of een andere hobby waar mensen dingen samen doen. You neven know were you will find him.
Pinguin; Tinder. Ja..ik heb het ook en ik heb wel eens een match gehad. Maar daar is niets van geworden. Het is behoorlijk oppervlakkig. Leuk om te kijken, dat wel. Ik heb er een afspraak aan overgehouden, maar dat is niets geworden. Anna; Bedankt voor het linkje. Ik wist dat er iets was ga het eens even lezen ook. Ik heb ook wel een fijn sociaal leven, maar daarin bevinden zich maar weinig "vrijgezellen" zeg maar. Ik doe aan hardlopen, erg solo. En tennis. In een groepje van drie dames. Het schoolplein vind ik te close Het is allemaal best even zoeken merk ik. Maar ik vind het ergens ook wel leuk om te ontdekken. Leuk trouwens dat je iemand bent tegen gekomen. Spannend ook he? Geniet er lekker van!
Ik heb alweer 4 jaar geleden mijn man leren kennen op www.knuz.nl was en is volgens mij gratis en zitten veel serieuze mensen op. Misschien is dit een idee om een kijkje te nemen.
Ik ben geen alleenstaande moeder maar ik heb wel een tijdje lang, voor ik mijn vriend leerde kennen, op datingsites gesurft. Enkele dates gehad en even een kortstondige relatie maar verder niets. Ik vond het vooral leerrijk om mezelf "te leren kennen". Na dat jaar heb ik echt 180 graden het stuur omgegooid en naar andere karakterkenmerken gekeken ipv naar wat ik normaal gezien belangrijk vind.
Toen ik nog alleenstaand was, heb ik heel wat avonden doorgebracht op paiq Ook daar zitten een heleboel freaks, maar toch nét iets minder omdat je elkaars foto niet direct te zien krijgt. Die zie je pas als je lang genoeg met elkaar gepraat hebt. Ik heb best wat dates gehad via paiq die op niets uitliepen, maar uiteindelijk heb ik dan toch de liefde van m'n leven ontmoet
Ik heb even op lexa gezeten, vond ik best fijn. Maar niet heel lang.. Schoonzusje heeft dr vriend daar ontmoet en zijn al 6 jaar samen.
Ik vond paiq erg leuk destijds. Een ex collega heeft haar man via relatieplanet leren kennen (inmiddels 10 jaar bij elkaar!). Mijn huidige vriend heb ik via het gamen leren kennen. Zitten ook veel vrijgezelle mannen, maar wel computerverslaafd
En hoe gaat het met daten? Ik kwam er achter dat mn paiq account nog actief was kreeg ineens weer mailtjes. Dus die afgesloten. Nog wel stiekem even zo'n speeddate gedaan met of course een freak 😁 Hij vond zichzelf al gelijk de man van mijn dromen, ik zal maar niet zeggen wat ik dacht toen ik de foto's zag.
Heel belangrijk check ze!! Bv via Facebook. Ik zie soms mannen ertussen staan die ik via via ken en waarvan ik weet dat ze niet helemaal in orde in hun bovenkamer zijn. Eerlijk gezegd zijn een hoop mannen op die sites niet te vertrouwen en hebben bv al een relatie. Ik denk dat je uiteindelijk het beste door een vriend/vriendin of kennis bv op een verjaardag of iets in die richting iemand kan ontmoeten die de moeite waard is. Wees gewoon voorzichtig.
Sja..wat zal ik zeggen.. heb een maand lidmaatschap op Lexa en daar is genoeg te zien. Maar verder nog niets. Dan krijg je een bericht met "hoi". Ja..hoi wat?? Ik vind het lastig om daar dus op te reageren. Of "je bent een mooie vrouw". Oke..bedankt. Daar kan ik weinig mee. Het nodigt mij niet uit. Ik klik wel door om het profiel te bekijken, maar daar staat net zo weinig en soms niet eens een foto. Er is ook iemand die elke dag een flirt stuurt. Daar stuurde ik een bericht heen als in "goh, leuk. Vertel eens waarom die dagelijkse flirt en verder niets" geen antwoord. Wel dagelijks een flirt. Vreemd. Ik denk dat het vooral een funfactor heeft, inhoudelijk vind ik het nog niet bijzonder. Op ematching heb ik ook een profiel. Nog niet betalend. Daar kreeg ik op de ochtend van aanmaken al snel een reactie van iemand uit mijn woonplaats. Leuk en uitgebreid. We zijn zondags al koffie gaan drinken en ook dat was leuk. Nu beiden even druk en afwezig door de vakantie. Maar het plan is om nog een keer af te spreken.
Na jarenlang bewust single te zijn ben ik op datingsites gaan kijken. Mijn dochter is altijd bij mij, dus dat maakte het daten praktisch lastiger. Ik zag het dan ook meer als tijdverdrijf en nam het eerst niet zo serieus. Er zitten vreemde mannen tussen die duidelijk op zoek zijn naar een seksdate. Of sociaal erg onhandige mannen. En die mailtjes van "hoi"... Daar kon ik ook niet zo veel mee. Toch ben ik steeds blijven kijken. Ik wist inmiddels goed wat ik wel en niet zocht. Ik hield mannen flink op afstand en toen was daar toch ineens die ene leuke. We zijn gaan mailen en hebben vrij snel afgesproken. Als we elkaar op een feestje waren tegengekomen waren we misschien niet eens met elkaar in gesprek geraakt. Maar door het mailen en praten via internet hebben we een geweldige start gemaakt. Na een half jaar woonden we samen en nu ben ik 22 weken zwanger. Ik heb een fantastische man gevonden en mijn dochter is stapelgek op hem! Dus wij zijn een 'datingsite-succesverhaal'!
Wat een superleuk verhaal Aliwen! Wat je schrijft over dat het minder praktisch is met een kind en alles, dat herken ik wel. Ik heb wel een goede omgangsregeling met de vader, maar toch ook beperkt ruimte. Meestal is het zo dat de andere partij ook kinderen heeft en de weekenden bijv. net niet aansluiten. Ik ben niet geneigd om het weekend om te gooien in eerste instantie. Laatst was er wel iemand die het afspreken waard leek, maar die wilde op een dag dat mijn dochter bij mij is en anders niet. Of ik geen oppas kon regelen. Ook dat heb ik helder; dat ga ik dus echt nog niet doen bij een eerste date. Ik ben op dinsdagavond, woensdagavond en om de week van vrijdagavond t/m zondagavond beschikbaar, dat moet toch wel genoeg zijn. Wat dat betreft zijn die sites best heel fijn om jezelf te leren kennen; wat wel en wat niet. Daarbij zegt het uiterlijk niet altijd wat en is mailcontact wel fijn. Ik denk ook dat het niet handig is om dat maanden vol te houden, want dan ontstaat er vaak een beeld dat niet meer klopt, maar het is zeker goed om elkaar zo beter te leren kennen. Ik ben niet "naarstig" op zoek. Ik vind het goed zoals het is, maar ik sta er wel open voor en hoop stiekem wel in het dagelijkse leven iemand beter te leren kennen en dat er dan die ene klik is, maar het leek me ook niet verkeerd me in te schrijven. Met Lexa stop ik wel na deze maand.
Dat heb ik wel gemerkt dat ik veel duidelijker voor mezelf weet wat ik wil. Denk ook dat vrouwen daar wel aantrekkelijker door worden hoor weten wat je wil en gewoon een eigen leven. Niks zo erg als iemand die je helemaal claimt althans dat vind ik ook heel irritant als een man dat doet. Hier nog steeds volop aan het flirten in Real life. Maar het zet nog niet echt door helaas. Als zijn onze whatsapp gesprekken zeer vermakelijk.
Ik heb me destijds bij Lexa ingeschreven ( omdat ik niet echt kans heb om uit te gaan, en ook niet op plekken kom waar je anderen kan leren kennen) als betalend lid. Omdat je dan alle berichtjes kan lezen, volledige profielen kan lezen, en zelf ook kan reageren. Ik heb een aantal dates gehad via daar, na altijd eerst een tijd email/whatsapp contact. Er zitten idd een hoop vreemde figuren tussen en fakers. En mannen die er alleen maar uit zijn om tussen je lakens te komen. En mannen met profielen die niet kloppen. Uiteindelijk krabbelde ze altijd terug, met voornamelijk als reden dat ze toch geen kinderen erbij wilden, of ineens niet toe waren aan een vaste relatie. En aangezien ik niet in ben voor losse scharrels was het dan gelijk klaar. Vorig jaar zomer heb ik, net voordat mn abbonnement afliep, contact gekregen met iemand. Daar heb ik toen best bot op terug gereageerd omdat ik geen zin had om tijd te investeren in iemand die uiteindelijk toch weer zou afhaken. Er stond nadrukkelijk in zn profiel dat hij geen kinderen wilde. En das toch een beetje lastig bij mij, met 5 stuks . Maar daar liet hij zich niet door tegen houden, dus hij bleef contact zoeken. Uiteindelijk hebben we toch afgesproken, vooral met het idee dat ik 'm dan duidelijk kon maken dat dit niet is wat hij wil. Maar dat liep toch even anders. Toen ik 'm voor 't eerst echt zag was ik echt onder de indruk, helemaal mijn type. En nu zijn we alweer 10 mnd bij elkaar, en gaat 't hartstikke goed. En wat betreft de kinderen? Hij zegt: ik wilde geen kinderen, maar jij hebt ze. Ze horen bij jou, dus is het goed. Maar van hemzelf, of van ons samen, zal er nooit een komen. Gelukkig vind ik dat prima, ik heb er zelf ook totaal geen behoefte meer aan
Hier ook veel sites geprobeerd. Hoop fakers idd of alleen op zoek naar 1 ding. Maar hier toch mijn partner gevonden via tinder. Feit was wel dat wij elkaar al van vroeger kennen dus was wel fijner afspreken. Verder alleen maar gechat met mannen nooit tot een date gekomen
Een update maar weer Nog steeds niets. De man van E-matching liet niets meer horen, terwijl hij zo enthousiast was. Ik dacht dan zelf maar even vragen. No hard feelings, maar laten wachten vind ik erg suf. Hij was iemand tegen gekomen en dat klikte zo goed en neeeeee niet netjes he? Niets meer laten horen. Hij begreep wel dat ik nu afhaakte. HUH???? HALLO.. Ik haak niet af Verder heb ik een keer afgesproken via Paiq. Dat was best gezellig, maar meer dan dat zit er voor mij niet in. Sja.. het schiet niet echt op. Op lexa krijg ik vaak flirts of ben ik toegevoegd aan favoriet van de betreffende man, maar daarna hoor je niets. Geen bericht ofzo of als je dan zelf een berichtje stuur, hoor je niets meer. Waarom zou je dan een dergeijk bericht sturen? Ik begrijp de etiquette niet helemaal geloof ik.