Datingsites

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by justme1974, Apr 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Het is heel simpel. Zo veel mogelijk aanschrijven en je merkt wel met wie het gesprek leuk is. Neem anders Tinder dat is wat laagdrempeliger en een gesprek is snel op gang of niet. Niet te moeilijk doen gewoon op uiterlijk selecteren de rest volgt wel of niet.

Heb je haast met het vinden van iemand? Want ga er niet vanuit de je morgen de ware al tegenkomt. En al zeker niet dat als je leuke gesprekken hebt via internet dat dat betekend dat de ander niet ook leuken gesprekken heeft met een andere vrouw. Net zoals jij met meerdere mannen kan praten.

Hou het luchten en heb geen verwachtingen tot je daadwerkelijk iemand gezien hebt op een date. 😉

2. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Nee, ik heb zeker geen haast hoor. En ik vind het ook niet erg te weten dat ik echt niet de enige ben waar "hij" mee praat. Inderdaad; het is andersom ook zo. Gewoon alles op zijn tijd en het komt vanzelf. Alleen vind ik het wel vreemd dat het soms gaat zoals het gaat zeg maar. Dat ze je dan plat berichten, jij daar dan op in gaat en vervolgens de stilte volgt.

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ja het fatsoen is soms ver te zoeken. Maar dat geld ook voor mannen in het echte circuit om het maar zo te noemen.

Share This Page