je wilt een zwangerschaps banner neem ik aan dan maak je eerst een banner aan bij zwanger banners dan krijg je 2 codes de bovenste copieer je en dan ga je naar je profiel daar zet je die code in en druk je onderaan de pagina op ok en als het dan goed is staat je bannertje onder je geposte berichten succes
Nou, nee, bannertje had ik al, wil weten of iemand weet hoe ik die op mn bureaublad als bureaubladitem krijg bij Vista....Lukte nml met xp wel en heb niet dezelfde functies lijkt voor Vista...
oeps mijnm fout heb niet goed gelezen , sorry las alleen banner en dacht .... ik moet niet denken ik moet lezen sorry meis maar daar weet ik het antwoord ook niet op misschien kan je even kijken in de lounge daar staat ook een vraag over banner op je buroblad misschien dat dat ook lukt bij jou ? succes
jep ik ook bedankt het is me nu ook gelukt was gewoon dommertje want ik heb password op me pc en die moest ik invoeren , hoezo blond? alleen moet (nou ja moet )je je achtergrond even transparant maken Pooh69 dat is mooier hier op de site