Ik was gister bij een pretecho. Alles was goed! Alleen zat ik thuis ineens verder te denken over wat ze over de placenta heeft gezegd. Ze vroeg of hij achter lag bij mijn vorige zoon ik zei ja. Ze zei dat hij nu ook aan de achterkant ligt maar ook een gedeelte voor. Ik ging er toen niet zo op in want was meer op de baby gefocust maar nu denk ik wat heb ik dan een hele lange lap als placenta ofzo?? Ik weet ook niet of zij bevoegd was om van alles te vertellen bij zo een pretecho. Ze vroeg ook 2 x wanneer ik weer naar de verlos moest want dan kon ik de echo foto's meenemen. Maar nu heb ik mezelf helemaal aan gepraat dat er miss wel iets mis is en ze daarom wilde weten wanneer ik weer naar de verlos moest ofzo
Hier ver ben je? Ik heb dit ook in het begin gehad. Dat stukje voor is mij vanzelf los 'gescheurd'. En nu zit ie netjes aan de achterkant. Gynaecoloog zei dat het wat bloed kon geven maar heb nergens wat van gemerkt.
Ik heb ook een grote placenta, deze ligt achter /boven /voorkant van mn baarmoeder. Geeft niets dus geen zorgen. De een heeft nu eenmaal een grotere placenta dan de ander.