Zoals de titel al zegt Hoe voelen voorweeen? Ik heb nu best een apart gevoel in me buik Buik voelt hard aan en soort van in krimpen in elkaar ( of me kindje is aan draaien) Voelt ook een beetje alsof je heel erg moet plassen en je buik zo opgeblazen ervan is... Lekker apart om schreven maar kan gevoel niet zo thuis brengen haha
Precies dat inderdaad...bij begint het met harde buik en op het einde wat gevoelig onder in de buik of rug....
Dat had ik vannacht idd last van me onderrug en buik krampen Eb vanmorgen tijdens het opstaan steken in me vagina En nu is me rug en buik nog steeds gevoelig
ik ken het ook niet , heb de laatste 2 dagen veel last van harde buiken , bijna constant is men buik hard , voelt beetje lastig aan maar kan niet zeggen dat het pijn doet . heel af en toe heb ik ook ongipijn maar ik denk dat dit nog niets te beteken heeft hoor , zolang er geen regelmaat inzit ofzo. althans bij mij toch niet , gisteren nog controle gehad en alles zit nog helemaal toe en nog niet ingedaald of niets.
Voorweeen voelen als een pijnlijke kramp die net als weeen zo'n 45 seconden aanhoudt. Ze kunnen ook onregelmatig komen maar ook regelmatig. Bij weeen gaat t steeds meer pijn doen. Voorweeen blijven qua pijn ongeveer gelijk. En als je twijfelt ga dan warm douchen Voorweeen nemen af onder de douche en weeen nemen juist toe. Ik heb op de dag van de bevalling de hele dag voorweeen gehad. Toen t savonds doorzette in weeen merkte ik het verschil