Lastig... Ik zet meestal mijn alu hoedje op en probeer de frequentie te vinden Bekijk bijlage 376016 ( je maakt een grapje toch?)
sorry hoor maar waaraan herken je een hetero? over het algemeen vind ik homos vaak erg vriendelijk maar er zijn ook genoeg vriendelijke heteros en er zijn vast ook etters van homos dus ik vind het beetje rare vraag eigenlijk
Euh..niet? Ik vind het ook helemaal niet belangrijk om te weten of iemand homo hetero bi of wat dan ook is Vanwaar je vraag?
Bijzondere vraagstelling inderdaad.. maar even speciaal voor jou: Bij 90 % van de homoseksuelen kan je aan de buitenkant niet zien wat zijn seksuele voorkeur is. Vraag het gewoon zou ik zeggen.. Je hebt natuurlijk homoseksuele mannen die vrouwelijke trekjes hebben, (die zijn er zo uit te pikken) maar kan homoseksuelen echt niet over 1 kam scheren op bijvoorbeeld het gebied van muziek of andere eigenschappen.
Geen idee, gewoon een gevoel. Er is geen standaard homo, net als er geen standaard hetero is, dus met muziek kun je iemand's geaardheid niet opsporen vrees ik.
idd. vaak zijn homos wel te herkennen aan bepaald manier van doen of overkomen maar ik ken bv ook een gast waarvan je zou denken aan zijn maniertjes dat ie een homo zou kunnen zijn maar die is gewoon hetero. maar het zal me allemaal een biet zijn verder, homo lesbo, hetero iedereen moet lekker doen wat ie wil. zolang iedereen mij ook lekker met rust laat
Ik ben eigenlijk best geshokkeerd van deze vraag. Hoe herken je een homo jeetje het zijn gewoon mensen zoals jij en ik en niet elke homo is verwijfd of houdt van songfestival muziek. De meeste hebben zelfs gewoon dezelfde interesses als jij. En serieus eigenschappen? Heeft een homo eigenschappen???? Vraag me af hoe je denkt over vrouwen die op mannen en vrouwen vallen? Hebben die ook bepaalde muzieksmaak en "eigenschappen"? Of vrouwen die op vrouwen vallen?
je hebt 2 "soorten". de 1ste soort herken je al vanaf 10 km afstand, gedraagt zich verwijfd en valt heel erg op.Regelmatig te spotten bij homocafe`s en op roze maandag, gayparade e.d. De 2de "soort" valt niet onder de 1ste categorie en kan je buurman zijn, de leraar op school, etc. Niet over een kam te scheren net als hetero`s. Je kan toch niet zeggen homo`s houden allemaal van A, luisteren naar b, drinken c en eten D. Hetero`s luisteren naar X, houden van Y en drinken Z. Zou wat zijn joh. Wacht gewoon af of je bekende uit de kast komt of niet (wel herkenbaar dat iedereen al wist dat X home was, maar dat het nog heel lang duurde voordat hij ermee naar buiten kwam)
ze dragen het liefst roze, houden van barbara streisand, doen hysterisch over alles, zijn vaak kapper of stylist, vooral GEEN voetballer en ze houden hun handje altijd scheef..... en niet te vergeten, hebben ze alleen maar vriendinnen, cause everybody loves a GBF! ....... beetje rare vraag zo als je wil weten of die kennis van je homo is wacht je tot hij uit de kast komt! enne... hoezo helpt het dat je het nu al zou weten? en waarom wil je het weten? bang dattie op je man valt?? Net zoals jij niet op elke man van deze wereld seksueel aangetrokken bent, zo is een homo dat ook niet.........