hoe herken jij homo's?

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    we hebben een vermoeden dat ???
    Hoe herken jij een homo?
    kenmerken, muziek, eigenschappen?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Lastig...

Ik zet meestal mijn alu hoedje op en probeer de frequentie te vinden

Bekijk bijlage 376016

( je maakt een grapje toch?)

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    sorry hoor maar waaraan herken je een hetero? over het algemeen vind ik homos vaak erg vriendelijk maar er zijn ook genoeg vriendelijke heteros en er zijn vast ook etters van homos dus ik vind het beetje rare vraag eigenlijk

4. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    EHH niet...

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Euh..niet? Ik vind het ook helemaal niet belangrijk om te weten of iemand homo hetero bi of wat dan ook is :)

Vanwaar je vraag?

6. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Bijzondere vraagstelling inderdaad.. maar even speciaal voor jou:

Bij 90 % van de homoseksuelen kan je aan de buitenkant niet zien wat zijn seksuele voorkeur is. Vraag het gewoon zou ik zeggen..

Je hebt natuurlijk homoseksuele mannen die vrouwelijke trekjes hebben, (die zijn er zo uit te pikken) maar kan homoseksuelen echt niet over 1 kam scheren op bijvoorbeeld het gebied van muziek of andere eigenschappen.

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Geen idee, gewoon een gevoel. Er is geen standaard homo, net als er geen standaard hetero is, dus met muziek kun je iemand's geaardheid niet opsporen vrees ik.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    idd. vaak zijn homos wel te herkennen aan bepaald manier van doen of overkomen maar ik ken bv ook een gast waarvan je zou denken aan zijn maniertjes dat ie een homo zou kunnen zijn maar die is gewoon hetero. maar het zal me allemaal een biet zijn verder, homo lesbo, hetero iedereen moet lekker doen wat ie wil. zolang iedereen mij ook lekker met rust laat

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0

Hi-la-risch!!!! :D

10. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Whahaha, jij maakt mijn ochtend weer goed:D

11. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ik ben eigenlijk best geshokkeerd van deze vraag.

Hoe herken je een homo jeetje het zijn gewoon mensen zoals jij en ik en niet elke homo is verwijfd of houdt van songfestival muziek.

De meeste hebben zelfs gewoon dezelfde interesses als jij.

En serieus eigenschappen? Heeft een homo eigenschappen????

Vraag me af hoe je denkt over vrouwen die op mannen en vrouwen vallen? Hebben die ook bepaalde muzieksmaak en "eigenschappen"?
    Of vrouwen die op vrouwen vallen?

12. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    je hebt 2 "soorten". de 1ste soort herken je al vanaf 10 km afstand, gedraagt zich verwijfd en valt heel erg op.Regelmatig te spotten bij homocafe`s en op roze maandag, gayparade e.d.

De 2de "soort" valt niet onder de 1ste categorie en kan je buurman zijn, de leraar op school, etc. Niet over een kam te scheren net als hetero`s.

Je kan toch niet zeggen homo`s houden allemaal van A, luisteren naar b, drinken c en eten D. Hetero`s luisteren naar X, houden van Y en drinken Z. Zou wat zijn joh.

Wacht gewoon af of je bekende uit de kast komt of niet (wel herkenbaar dat iedereen al wist dat X home was, maar dat het nog heel lang duurde voordat hij ermee naar buiten kwam)

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

😂😂😂😂

Bijzondere vraagstelling idd....;)

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  15. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    whahahaha die Bosi lig helemaal in een deuk hier

16. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Aan hun rode handtasjes, waaraan anders?

Ff zonder dollen, wat is dit voor vraag?!

Bijgevoegde bestanden:

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ze dragen het liefst roze, houden van barbara streisand, doen hysterisch over alles, zijn vaak kapper of stylist, vooral GEEN voetballer en ze houden hun handje altijd scheef..... en niet te vergeten, hebben ze alleen maar vriendinnen, cause everybody loves a GBF!

....... beetje rare vraag zo ;) als je wil weten of die kennis van je homo is wacht je tot hij uit de kast komt! enne... hoezo helpt het dat je het nu al zou weten? en waarom wil je het weten? bang dattie op je man valt?? :p

Net zoals jij niet op elke man van deze wereld seksueel aangetrokken bent, zo is een homo dat ook niet.........

18. KimK

KimK Niet meer actief

Whaha die Bosi en Aurora. Ge-wel-dig

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

20. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand dit serieus meent :D

Deel Deze Pagina