Datum notulen jaarvergadering

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 15 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.611
    3.859
    113
    Volgens mij is dit prima hoor. Exacte datum hoeft er volgens mij niet per sé in als het 1x per jaar plaats vindt. Wel in ieder geval noemen boven in de notulen, net als aanwezigen, afwezigen etc.

    Ik hoop dat het nu opgelost is voor je! Wat een geneuzel door iemand die het niet begrijpt.
     
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ja in de notulen staat dat allemaal vermeld. Wanneer. Waar. Wie aanwezig. Wie zich hebben afgemeld. Alles.

    De discussie ging dus puur om de titel van het te downloaden bestand.
     
  3. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Gaat het ALLEEN over 2018. Dan 2018.
    Maar goed het gaat over 3 verschillende jaren. Lekkere lange titel wordt het dan:roflmao:. (gewoon 2019 dus:thumup: )
     
  4. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.687
    9.656
    113
    Ik zou ALV datum gebruiken. Het kan altijd zijn dat je dit jaar nog een keer een bijzondere ALV moet beleggen, als je geen quorum hebt voor belangrijke beslissingen bijvoorbeeld, of als er over een onverwachte grote uitgave gestemd moet worden, of er een bestuurslid vervangen moet worden...
     
    amdaa vindt dit leuk.
  5. Igglepiggle

    Igglepiggle Bekend lid

    9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Notulen hebben betrekking op een vergadering, niet het verslag wat besproken wordt tijdens een vergadering. De notulen hebben dan ook de datum vd dag dat de vergadering is gehouden. Dat in een vergadering zaken worden besproken betreffende voorgaande jaren of toekomstige zaken heeft geen invloed op de datum vd notulen. Ofwel ts heeft gelijk.
     
    amdaa vindt dit leuk.
  6. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Ik ben ondertussen blij om te lezen dat ik dus niet gek ben :)

    Dank allemaal!
     
  7. amdaa

    amdaa VIP lid

    28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Mwa de verwarring ontstaat echt bij de benaming 'jaarvergadering' -> dat veroorzaakt zeker verwarring.
    Er bestaat niet zoiets als jaarvergadering.

    Dan kan men wel denken dat je zelf verwijst naar een jaarverslag of jaarrekening.
     
    Mamalove2014 vindt dit leuk.
  8. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Je hebt gelijk, dat moet anders.
    Ik ga het aanpassen naar algemene ledenvergadering
     
  9. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    5 jun 2011
    5.096
    496
    83
    Mijn man heeft een bedrijf in het vastgoed.
    Hij is het eens met Amdaa:)
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  10. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij slaan bestanden altijd op met als bestandsnaam
    Jaartal maand dag naam

    Dus 2019 03 22 algemene ledenvergadering

    Dan staan ze ook altijd goed gesorteerd op datum. En met goed bedoel ik dan dus chronologisch. Dat gaat mis als je het hebt over
    ALV 1 april 2019
    ALV 1 maart 2017
    ALV 3 maart 2018

    Want dan klopt de sortering niet meer.

    Door niet alleen het jaartal op te nemen in de bestandsnaam maar ook maand en dag, weet je dat het verwijst naar de datum van de vergadering en niet naar het onderwerp dat besproken is. En als je ziet dat iets in het eerste kwartaal van het jaar was, kun je zelf wel bedenken dat er waarschijnlijk dingen uit het afgelopen jaar aan bod zijn gekomen.
     
  11. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief



    Zo staat het wel in mn pc. Maar op de website hoeft het niet zo, gezien dat erop komt te staan in de volgorde die ik bepaal.

    Maar het is mij duidelijk hoe ik het ga doen nu :)
     

Deel Deze Pagina