Hallo allemaal, Net zwanger en de nesteldrang begint alweer, haha. Mijn oudste zoontje heeft een Ikeabed (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09186126/) en de rand is beschadigd doordat we er een los bedrandje op hadden. Nu wil ik dat graag bijwerken maar hoe doe ik dat het beste? Iemand tips?
Als het geen hele grote beschadiging is zou ik het laten zitten. Is toch een soort van plastic laag? Gefeliciteerd trouwens!
Dankje! Ja, is plastic... Heel irritant! Het zijn best veel beschadigingen (dat randje verschuift steeds).
Je zou van ander hout een rand kunnen maken. Of een goede plakplastic kunnen zoeken (als je dat vertrouwd in combinatie met jouw oudste. Ik heb geen verstand van plakplastic, maar wij hebben zelf zo'n bed en het ziet er niet echt schilderbaar uit. Wij hebben ook een bureau van de ikea met een plastic laagje en happen eruit. Ik weet niet of het hout hetzelfde is, maar dat is van dat geperste spul en dat houd totaal niet van vocht. Dan lijkt verven mij geen optie. En je zou verwachten dat er niet voor niks plastic op zit.
Wij hebben hetzelfde probleem. Gelukkig is het maar heeeeel klein beetje beschadigd aan de bovenkant van die bank en eigenlijk aan de kant van het hoofdeind. Ik heb het aangestipt met type-ex.