Velen willen graag afvallen en doen aan een dieet. Zelf heb ik hier totaal GEEN zin in en omdat ik borstvoeding geef is het ook geen optie... Daarom een vraag, ken je een lekker low fat (weinig calorieën) gerecht?! Plaats hem dan hier! En euh...niet te moeilijk graag! Op deze manier eet ik wel gezond, maar ook voldoende! Misschien hebben anderen er ook nog wat aan! Alvast bedankt!
ik weet niet of dit echt low fat is maar ik vind sla met tomaat, komkommer, rode ui, feta, miss iets van pasta erdoor en ee klein beetje dressing zoals slaolie en als het niet genoeg is een mager vleesje of visje erbij volgens mij best low ...niet?
Zal ik dan maar één van mijn favorieten plaatsen? Vleesje (ik doe meestal biefstuk, maar kan ook filetlapje ofzo zijn) marineren met chilisaus en sojasaus. Broccoli en sugarsnaps (of peultjes) even koken en dan in de wok, ondertussen woknoodles koken. Taugé bij de sugarsnaps en broccoli, dan ook de noodles erbij en nog een flinke scheut chilisaus en sojasaus erbij (allebei heel mager ) Vleesje bakken voor erbij en klaar is Kees!
Jammie! En de gerechten van Tweeling en Miepie80 zijn ook nog wel te combineren! Lekkere salade bij je noodles....
lekker makkelijk en redelijk snel zalmpakketje uit oven met zilvervliesrijst, salade/ rauwkost en pijnboompitjes. oven voorverwarmen +- 175 graden zalmmootje met grof zeezout, dille en schijfje citroen inpakken in aluminiumfolie, dit ongeveer 15 min in oven. Rijst koken. Salade of wat rauwkost of peultjes erbij. Alles beetje bestrooien met pijnboompitjes. Heerlijk.
hoi hier een sonja bakker gerecht maar erg lekker! rundvlees lekker laten sudderen minimaal 2 uur (ik doe het ongeveer 5/6 uur) als dat klaar is in een ovenschaal doen een pot rode kool en appelpartjes en 2 zakjes aardappelpurree (die je aanmaakt met water) daarover een beetje paneermeel en slankie strooikaas en dan nog 20 minuutjes in de oven. hmmm echt heel erg lekker, vlees wel even kruiden met zout en peper voordat je het bakt.
warps met tonijn, verse spinazie en beetje rode peper! zo lekker! of kip piri piri uit de oven, gaan we vanavond eten!