He bah, ik was ervan overtuigd dat de hamlapjes tot 30 oktober houdbaar waren. Nu pak ik ze net, is het tot 28 oktober, gisteren dus! Maar ik heb helemaal niks anders en gisteren hebben we ook al brood gegeten Wat zouden jullie doen? Ze zijn wel gedeeltelijk bevroren ivm koelkast die raar doet.
Een dag maakt volgens mij niet veel uit. Ruik er even aan als je het uit de verpakking haalt. Als het goed ruikt kan je het gewoon opeten mits je het goed doorbakt.
Omdat ik twijfelde heb ik m'n vriend ff gebeld en die wil dat absoluut niet eten *zucht* dus moet maar ff snel naar de winkel
Mjah misschien ook stom van me dat ik m'n vriend gevraagd heb... die is nog erger dan ik, eet eieren niet eens meer als ze een paar dagen over datum zijn
Gewoon zeggen dat je nieuwe hebt gehaald en de oude heb weggeooid (terwijl je ze gewoon bakt Kan heus wel hoor, goed verhitten.
Oh, ik ben net zoals je vriend. Ik eet het zelfs niet meer op de laatste houdbare dag. Ik was dus gewoon meteen naar de winkel gegaan. en eieren eten terwijl ze een paar dagen over datum zijn? Wauw Hier echt no way.
Ik zou het dus echt niet eten als het over de datum is. Die datum staat er niet voor niet op. Zou ook naar de winkel gaan.
oh bah nee ik zou dat dan weggooien... vaak zie je het ook wel dan slaat het bruin/grijs uit... en ruikt zuur...
Goh jeetje je vriend EET NIETEENS eieren die overdatum zijn, nou ik geef hem groot gelijk, dat moet je echt nooit doen kun je voedselvergiftiging van krijgen :S
Haha nou dat schijnt bij eieren dus juist echt mee te vallen he. Ik heb het niet over wéken hoor, maar over enkele dagen. Veel mensen halen eieren uit de doos en zetten ze in de koelkast en hebben zelf niet eens door dat ie een paar dagen over de datum heengaat. Bij vlees ben ik ook wel moeilijk hoor, daarom durfde ik het ook sowieso niet gelijk klaar te maken. Heb ooit eens bedorven gehakt zitten bakken, echt getverdemme.. die lucht was echt vreselijk
Er zit geen wekkertje op producten die het om klokslag 12 uur laat bederven hoor Gebruik wel je verstand en bekijk en ruik aan het vlees dan kan het vaak best een dagje langer.
O dat ene zinnetje Ik begreep uit je opmerking dat het hele topic je misselijk maakte, maar het is dus alleen de opmerking van Caithlin79