oke mijn vriendinnetje is net bevallen! maar ik kan niet naar haar toe op kraamvisite en dat word waarschijnlijk pas maart. nu wil ik een kado pakketje maken maar wat stop ik daar in? ik had al wel wat in gedacht maar verder kom ik niet. geboorte klompjes met de naam en de geboorte datum een delfsblauw knuffel doekje van snooze baby.
Waar wonen ze? Ik woon in Spanje en ik kan wel wat dingetjes bedenken die ik graag had gehad die je hier niet kan krijgen, maar misschien waar zij woont heb je wel alles?
kijk een hierop: Made in Holanda: Kinderkleding, sieraden en andere gadgets uit Holland, speciaal voor Nederlanders in het buitenland.
www.mijneersteklompjes.nl Dit kregen wij van collega's van mijn man. Echt superleuk, het geboortekaartje op een paar klompjes geschilderd!
Iets uit de Nijntje Holland serie! Typisch Hollands en erg leuk! Hier is met name de kubus al maanden een hit, Irem kon daar als een van de eerste dingen mee spelen omdat ie lekker groot en zacht is: Axi Toys.nl : Nijntje Kubus | 0407023
Ik woon zelf ook in het buitenland en dingen van Lief! vond ik leuk. Evenals gewone standaard dingen als felle Hema kleding, dingen met Nijntje, Nederlands schilderijtje, rompertje van Jip en Janneke etc etc.
maar ze is oostenrijks (dus geen nederlandse in oostenrijk) ik lief dan wel zo leuk? aangezien er nederlandse tekst op staat?
@Amfy, ah ok. Mijn Duitse vriendinnen vinden Nederlandse kinderkleertjes helemaal geweldig dus misschien is een setje van Lief! of een ander typisch Nederlands merk erg leuk?
ik ga inderdaat eens kijken voor kleding want ik hoor vaak dat nederlandse kleding is wat kleurijker is en stoerder voor een jongen
oh sorry ik dacht dat ze Nederlandse in Oostenrijk was . Maar dan nog steeds vind ik Nijntje wel erg leuk! Dat kun je zeker daar niet krijgen! en idd kleertjes, is toch altijd net weer anders!
Iets wat je daar niet snel ziet is zo ie o leuk want dan heeft de baby echt wat aparts. maar als hun niet nerderlands zijn zou ik het niet te nederlands maken. dus qua delfs blauw klopjes en zo. zo er voor kiezen gewoon een gaaf pakje te geven. wat leuks voor de vader en moeder leuk speeltje of zo