Proberen zwanger te worden in 2012!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marloesje24, 10 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Hallo Allemaal,

Mijn vriend en ik willen proberen in 2012 zwanger te worden..
    We willen 1 april stoppen met de pil... Wie gaat het nog meer proberen in 2012?

Groetjes Marloes

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    zou zeggen stop nu maar met de ;pil... heeft je cyclus 4 maanden de tijd om regelmatig te worden en je lijf de kans om te ontpillen!! succes met zwanger worden!

3. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Zie andere topic :)

Wij zouden officieel pas per 1 jan beginnen maar we zijn nu al begonnen met de " eerste ronde".

Succes!

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    wij willen voor een tweede gaan...voorzichtig en proberen niet teveel er meebezig te zijn aangezien we nog een dreumes hebben rondlopen die af en toe 'roet' in het eten kan gooien haha! maar hoop dat het ons gaat lukken en sneller dan bij ons zoontje (ruim 5 jaar...)

5. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    @ Bjanc,

Ja ik weet dat.. maar we stoppen gewoon per 1 april met de pil.. vooral omdat ik dan klaar ben met mn opleiding en aan t werk ben.. (doe een interne opleiding op mn werk) en dan heb ik wat meer rust... vandaar.. we doen alles rustig aan.. ! We zullen wel zien..

@ sweetheart86 hoe heet het andere topic?

6. Like

Like Lid

17 aug 2011
    5
    0
    0
    Friesland
    Ik ga er in januari 2012 voor!

7. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    Wij gaan ronde 4 in, dus mss wel een prachtig begin van het jaar!

8. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    misschien is het leukom hier ervaringen te gaan delen?

Hoe oud zijn jullie bijvoorbeeld? ga je voor de 1e of voor de 2e? enz.

Groetjes Marloes

9. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

16 aug 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Hoi Marloes,
    Voor ons gaat het ook 2012 worden.... Ben zelf 25, mijn man 30 en zijn sinds aug gestopt met de pil..... Helaas sinds de ontrekkingsbloeding op 19 aug niet meer ongesteld geweest en ook niet zwanger. Zit dus nog steeds te wachten tot ik mijn eerste echte ongi krijg.....
    Zo zie je maar, door die pil kan alles heel erg in de war zijn....

Liefs Claudia

10. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    @ Claudia, ja bij de 1 duurt het idd langer dan bij de ander...

Ik ben ook 25 jaar en mijn vriend is 27 ! Wonen al geruime tijd samen,en missen nu dan ook iets in ons leven.. Aangezien ik nu net met een interne opleiding op mn werk bzig ben (die veel tijd en stress vergt) wordt het proberen uitgesteld tot april 2012 (dan ben ik klaar met de opleiding en lekker weer gewoon aan t werk)
    Werk jij ook op dit moment? Ga je dan straks parttime werken of wordt je fulltime moeder?

Groetjs

11. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @marloes & claudia,
    wij gaan voor een tweede kindje, ons zoontje is nu 1,5 en wij hopen op een broertje of zusje in 2012. Bij ons zoontje waren we meteen zwanger (na stoppen pil) nu laat het even op zich wachten... Ronde 4 wil nog niets zeggen, we zijn erg verwend bij ons eerste kindje...
    Jullie voor de 1e begrijp ik, spannend hoor.....!!!

12. Like

Like Lid

17 aug 2011
    5
    0
    0
    Friesland
    @ Marloes, ik ga voor een 1e kindje, ik ben 24 jaar. Ik heb alleen geen partner nooit de behoefte aan gehad ook. Dus ik start in januari met een donor doormiddel van ZI.

13. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Hoi,

ook wij willen in het voorjaar voor ons 1e kindje gaan... Nu is dat geen vastgesteld moment en ons kennende kan het zo weer uitgesteld worden. Ergens wachten we op het perfecte moment, maar dat is het nooit...

Ik ben 28 en 6 jaar samen met mijn vriend.

Like, wat stoer om er in je eentje voor te gaan!

Mukkie ik hoop voor je dat het voor jou deze keer snel raak is. Dat je na 5 jaar de hoop niet hebt opgegeven vind ik echt heel knap

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Ja hier hopelijk ook in 2012!, hebben een zoontje van 2 jaar oud. We zitten alleen in twijfel gaan we er nu voor of wachten we nog een half jaartje (zijn een huis aan het bouwen namelijk). Mijn man is meer van het plannen en ik van we zien het allemaal
    Wel hoe het loopt. Bij onze zoon waren we meteen zwanger maar wie z egt dat dat nu ook gaat gebeuren. Ben overigens 33 jaar en mijn man 32 zijn 12 jaar bij elkaar waarvan we 3.5 jaar getrouwd zijn.

15. emjee11

emjee11 Bekend lid

6 dec 2011
    856
    0
    0
    Gelderland
    @Rensje en Flipske, leuk dat jullie ook mee doen.

@Rensje, ik ben zelf ook van het plannen ;), maar ja sommige dingen zijn helaas niet te plannen, haha. Wij waren ook meteen zwanger van ons zoontje en nu gaan we ronde 4 in dus dat is wel beetje raar... Ronde 4 is nog helemaal niet veel, maar wel eens vervelend als je anders gewend bent :D.
    Ik ben trouwens ook een dertiger (31).

@Like, goed joh dat je de keuze hebt gemaakt. Vind het erg knap van je.

@Marloes, goed dat je het eerst wat rustiger wilt hebben, zeker goed voor je lichaam. Maar het gaat natuurlijk niet altijd meteen lukken dus mss toch al stoppen en kijken wat de natuur doet :D.

16. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    leuk om te lezen hoe iedereen 'ervoor gaat'! ik denk dat ik wel de oudste ben onder 'ons' (net 39 jaar geworden)maar ik werd op mijn 37e zwanger. omdat we natuurlijk zo lang erover gedaan hebben...jammer maar ben allang blij dat we een heel leuk gezellig lief zoontje hebben!!!

de hoop hebben we nooit opgegeven. ik was ervan overtuigd dat er bij iets mis zat terwijl alle onderzoeken uitwezen dat er niets mis was...toen ben ik naar een andere gyn gegaan, hij heeft me gerustgesteld, weer hormonen nagekeken en hij zei: je bent zo vruchtbaar als maar kan en je hebt ook nog wel even om zwangher te raken ookal ben je bijna 37! (ik was toen bijna jarig). een maand later ben ik zwanger geraakt, juist toen mijn man tussen twee oogoperaties inzat en we hadden besloten dan toch maar in januari ofzo te gaan voor inseminatie met mijn eigen cyclus...het blijft een wonder!

we gaan zien hoe het nu gaat lopen. ik wil hele graag, ben wel bang voor de enorme hectische tijd met een tweede terwijl ons zoontje nu pas 17 maanden is...maar wil het wel erg graag en mijn man ook! mijn man is nu tegen de 36 jaar.wij wonen in Griekenland (nog wel) mijn man is Griek maar we zijn van plan om naar NL te gaan ivm de moeilijke situatie hier (economisch). dus we zitten nu even in dubio: zwangerraken betekent uitstel van het plan, maar naar Nl gaan (en dus een nieuwe baan) beteknt even niet zwanger raken...we moeten maar zien, hopelijk lukt het komende maand dan stellen we het vertrek een jaartje uit!

bovendien: het leven gaat zoals het gaat al heb je wel invloed natuurlijk maar je kan niet alles plannen daar ben ik wel achter!

hoop dat het voor ons allemaal raak is komend jaar!

17. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Ik 'hoop' ook te kunnen proberen zwanger te worden in 2012.
    We zijn beiden 25 jaar en nu bijna 9,5 jaar samen, waarvan we 2 jaar samenwonen. Helaas is mijn vriend het alleen maar aan het uitstellen, maar ik hoop echt dat hij er volgend jaar ook voor wil gaan. Ik heb al de eerste stap genomen, ben sinds 21 oktober jl gestopt met de pil en heb mijn eerste echte ongi al gehad, nu wachten tot vriendlief de condooms weg wil doen...

18. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    goh wat zijn jullie jong en over het algemeen zo lang bij elkaar! (bedoel in dit topic) wat goed, daar niet van, maar ik ken van mijn leeftijd (sprak 'oma' haha!) niemand die al zo jong een vaste relatie had...

vind het heel bijzonder! en mooi ook!

19. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Wij zijn ook van plan om in 2012 voor een 2de kindje te gaan. Wij trouwen deze zomer en het is dan ook de bedoeling om hopelijk snel nadien zwanger te mogen worden. Ons dochtertje zal dan al 3 jaar zijn. We zijn allebei nog jong ik 24 en mijn verloofde is er 26. We zijn al 8 jaar samen.

20. Claudia1986

Claudia1986 Actief lid

16 aug 2011
    106
    0
    0
    NULL
    Barendrecht
    Ja ik werk op dit moment in de reisbranche op de klantenservice wat ik erg leuk vind..... Wil dan wel parttime gaan werken, me moeder heeft ook aangeboden om dan op te passen dus dat word geen probleem..... Ik wil ook graag blijven werken, ook voor het sociale zeg maar...... Wij zijn 3,5 jaar samen en sinds sept 2010 getrouwd...... We wonen sinds juni 2009 samen dus we zijn nu wel zover dan we graag een kindje erbij zouden willen......
    Alleen die ongi, word er gek van, ik zal echt een gat in de lucht springen als ik ongi wordt..... Loop al bij de gyn, alles ziet er gelukkig helemaal goed uit (heb een inwendige echo gehad), 21 dec terugkomen en krijg ik de uitslag van me bloedonderzoek........

Groetjes

Deel Deze Pagina