pijn in onderbuik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dienares, Dec 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dienares

Dienares Actief lid

Jul 23, 2008
    255
    0
    0
    Hallo,

Ik ben 24 weken zwanger en voel kindje helemaal onderin. Net of deze al ingedaald is ofzo.
    Soms heb ik er zo een pijn van. Is dit normaal?

Alvast bedankt.

Dienaresje

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

heb je je kindje al eerder ook hoger gevoeld of altijd al onderin? die van mij huist ook het liefst onderin namelijk, ik voel haar zelden hoger. als je de pijn niet vertrouwd gewoon je vk of je gyn bellen.

3. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Mijne voel ik ook onderin hoor, net boven mijn schaambeen.
    En ze is nog niet ingedaald maar ligt wel met het hoofdje naar beneden.

4. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik voel de kleine ook het meest onderin, heb ook het gevoel dat hij ingedaald is, de vorige keer zag je het hoofdje onderin, maar de verloskundige zei het kan nog alle kanten op.

Ik voel de kleine ook wel bovenin (boven de navel) maar dat is zelden.

5. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Jep hier hetzelfde... Meestal zittie lekker helemaal onderin.. lekker tegen mn blaas te schoppen en zo... Soms word ik snachts wakker en ligt ie overdwars! Dan voel ik echt zn hoofd aan de zijkant en schoppen aan de andere kant.. en andere momenten krijg ik het benauwd omdat ie zo hoog zit. Maar hij ligt het meest helemaal onderin, als ik dan loop voel ik mn baarmoeder klutsen onderin en krijg ik hele erge steken in mn zij...

Leuk kind he ;)

6. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

Mar 13, 2008
    528
    0
    16
    Het schijnt normaal te zijn dat je je baby helemaal onderin voelt, het heeft niets te maken met de positie van de baby, volgens mij wel met de ligging van de placenta maar dat weet ik niet zeker. Maak je geen zorgen hoor, je zult de baby nog vaker tegen je blaas voelen schoppen of soms voel je zelfs bonkjes bij je schaamstreek, daar kunnen ze ook schoppen hoor! Ze hebben nu nog lekker veel bewegingsvrijheid, over een tijdje zal dat niet meer zo zijn.

Share This Page