Zouden jullie het leuk vinden als er op zp een speciale papaforum zou komen? Dus een plekje voor papa's of toekomstige papa's zodat zij ook kunnen praten over babies, kinderen, irritante partners etc lijkt mij wel heel gezellig. Mijn man zou dat ook wel leuk hebben gevonden en zou er zeker wel gebruik van maken. Wat vinden jullie van dit idee
ik denk dat hij het wel leuk zou vinden. mijn partner vind het heel erg belangrijk om heel erg goed voor mij te zorgen, mij heel erg te verwennen en heel erg samen zwanger te zijn... ja ik weet het, ik heb een bijzondere vent getroffen, donderdag trouw ikd an maar gelijk met hem. dus hij zou zeker op het forum tegen wind tegen en uitleggen dat zwanger zijn echt ook voor een man heel irritant is, en die hormonen echt niet te begrijpen zijn, maar dat je moet kunnen begrijpen dat vrouwen er niks aan kunnen doen en gewoon een knuffel nodig zijn.. hij kan niet echt zijn ei kwijt bij zijn vrienden ofz. dus hij zou er wel iets mee doen.
die van mij zou er niets mee doen maar als het er wel komt dan prima toch? Die van mij vind dat meer iets voor vrouwen en als ie iets wilt weten vraagt ie het direct aan mij dan is een zwangerschap helemaal niet "irritant" hoor als je maar communiceert met elkaar over je onzekerheden, klachtjes noem maar op. Mijn man zegt altijd, wij hoeven niet alles te weten onze vrouwen laten ons precies weten wat en hoeveel we ergens van moeten weten
Hoi, Bedankt voor de suggestie! We hebben een papa forum gehad maar daar werd geen gebruik van gemaakt. Ik geloof dat er in één jaar 10 berichten waren geplaatst. We hebben het forum toen maar weer verwijderd. Lotte
Volgens mij hebben de mannen op dit moment een groep. Ik zag laatst een man die blogs schrijft en daar zitten meerdere mannen. Misschien aan hun vragen of ze intresse hebben
tijden veranderen wellicht zou er nu wel gebruik van gemaakt worden, mijn man neust ook wel eens rond op het forum hier, maar zal tussen al die vrouween zeker niets posten, in een topic met mede mannen wellicht wel.
wanner was het voor het laatst dan, want ik zit hier toch al een poosje en het is me nooit opgevallen dat het er was.
Ik vind het een prima idee! Zoiets bestaat werkelijk nergens, misschien geeft dat ook gelijk aan dat er niet zoveel animo voor is, maar nog eens proberen misschien? Ik doe anders wel gewoon bij de mama's mee, die vinden dat ook wel leuk als er een papa meedoet
Hoelang dat geleden is weet ik zo niet, maar telkens weer draaide het op niets uit Ik zal het nog eens opnieuw in de groep gooien of we het weer gaan proberen. Kwebbel
Er is wel een papa forum (ff googlen en je vind het wel) maar daar word erg weinig geschreven zag ik dus dat is ook niets....
Mijn vriend zou er niks mee doen, moet ook eerlijk zeggen dat ik het ook niet echt tof zou vinden als dat wel zo zou zijn.. Zie dit toch een beetje als 'mijn' forum
Mijn man zou dat zeker leuk vinden! Hij vond het jammer dat er zoiets niet was. Er is idd wel een forum, maar daar wordt nauwelijks geschreven... Hopelijk is hier dan wel genoeg animo voor een papaforum.
Ik denk dat de meeste vaders meer geinteresseerd zijn in voetbal- auto- motor- gamers- en Star Wars fora... En die zijn er m.i. al genoeg... De paar mannen die wél actief meedoen worden al best wel heel hartelijk ontvangen toch (Marnatman schiet me te binnen)? Mijn vriend zou er ook geen gebruik van maken, hij spreekt, zelfs na 18 jaar samen, nog altijd geen Nederlands...
Die van mij doet er ook niks mee, daarbij denk ik als man zijnde dat een vraag onder mannen een stukje onzekerheid is welke je niet kenbaar wil maken onder elkaar en al zeker niet op een forum. Ik zie mijn vriend niet typen.. "help mijn zoon krijgt tandjes wat nu? " of "mijn vriendin is zwanger wat kan ik doen" En daarbij is dit ook mijn terrein en ik wil hier mijn dingen kwijt. Ik denk dat meer vrouwen zo denken en er echt niet op zitten te wachten dat hun man ook meeschrijft en zo ook hun verhalen leest. (uitzonderingen daargelaten)