Mijn meisje is 3 maanden en sinds 4 dagen slaapt ze echt het klokje rond s'nachts nu vraag ik me af is dit wel normaal? Overdag slaapt ze heel erg weinig net als we wandelen of in de auto zitten of in de schommelstoel. Ze is wel wat aan de zware kant maar krijgt nu ze het klokje rond slaapt ook nog maar 4 flessen.
Lekker laten slapen en van genieten, Zijn veel meer kindjes die dit ook doen en als ze idd zwaar genoeg is, heeft ze voldoende in huis om zichzelf te melden als ze honger heeft!
ja hoor je hebt met alles kindjes die wat sneller zijn en kindjes die wat langzamer zijn. Wat het slapen betreft gaat die wat snel. Mijn dochter zat vanaf 10 weken op 4 flesjes. Super-vroeg! En er zullen genoeg zijn die zeggen: TE vroeg. Maar ze gaf het zo zelf aan en ze deed het er prima op. Een keertje extra wegen en meten gaf ons de zekerheid dat het idd prima ging. Dus als je kindje het er goed op doet, is er niets aan de hand
Julian zat ook met ongeveer 2 maand op 4 flesjes en sliep het klokje rond. Helaas is het nu weer een puinhoop wat slapen betreft. Als je kindje het aangeeft is het prima toch? Als ze weer meer nodig heeft, dan meldt ze zich wel. Ze is gewoon lekker vroeg met doorslapen. Ik zou zeggen: geniet ervan
hier sliep ze ook met 3 maanden het klokje rond. Lekker van genieten zou ik zeggen. Mijn kleine krijgt dan geen flesvoeding maar dat zal weinig uitmaken denk ik, als ze honger heeft meld ze zich wel hoor. Ligt ze niet ingebakerd?
Nee ze is niet ingebakerd ligt wel in een slaapzak zonder slaapzak tijgert ze naar boven en wordt ze hellemaal koud.
Fijn toch! Mijn dochtertje sliep toen ook klokje rond, ze is ook altijd goed op gewicht geweest ze was zelfs aan de zware kant, dus dat het laatste flesje eraf ging was niet zo erg. En zoals de rest ook zegt als ze honger krijgt dan meld ze zich wel hoor!
Demi sliep ook met 10 weken al van 7 tot 8 's ochtends Ik heb d'r tot 4 maanden wel wakker gemaakt om 23.00 voor de fles...maar dit was eigenlijk niet nodig meer voor me eigen gemoedsrust. En nu slaapt ze echt heerlijk klokje rond (en nog een uur extra) Lekker van genieten het kan ook anders!
Jesse sliep ook al met een maand of 3 de klok rond. Alleen maakte ik hem dan nog even wakker voor de voeding van tien uur.
Mijn dochter slaapt ook al vanaf een maand of drie de klok rond. Lekker laten slapen, ze heeft het vast nodig. En anders meldt ze zich wel weer!
Tess is idd aan de zware kant ik denk nu rond de 7 kilo ik maak me er verder ook niet druk om maar omdat het echt plotseling was eerder maakte ik haar wakker om 22 uur en sliep ze tot een uur of 6 a 7 nu krijgt ze rond 20 uur de laatste fles en meldt ze zich pas weer rond 8.30. Morgen moet ik wee werken ben dan wel bang dat haar ritme een beetje gaat afwijken maar ja dat zien we dan wel.
Hier ook een trotse mama waarbij ons meisje al de hele nacht doorslaapt. Heb gister op het cb wel gevraagd of dat mocht, ons meisje was bij de geboorte 3100 gr en nu 4400, dus nog aan de kleine kant. Ze groeit echter hardstikke goed, dus op het cb zeiden ze ook dat we er maar van moesten genieten. Naar mijn idee haalt ze het overdag wel in. Ik geef 2 flesjes van 150cc en verder borstvoeding. Zit elke dag wel op 5-6 voedingen.... en overdag is ze ook langer wakker dan je zou verwachten voor zo'n kleine meid.