en nu??

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by naverona, Dec 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naverona

naverona Actief lid

Apr 26, 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    Hallo,

ik heb deze vraag al eerder hier gelezen maar ik zit dus met een ander probleem.

Mijn bed bestaat uit meerdere delen en zal niet op klossen of kratten kunnen helaas..

nu heb ik dit dus al aangegeven en het is mn eigen probleem zeggen ze, maar kan het probleem helaas niet oplossen..

Ik mag niet thuis bevallen dus daar hoef ik me niet druk om te maken gelukkig dus is echt alleen voor de controles..( die door de vorige kvz op de bank werden gedaan haha).ook baby in bad op bed gaat voor mij niet op aangezienik op zolder slaap en daar geen stromend water is.

Ik heb absoluut 0,0 ruimte voor een extra bed dus dat gaat niet en matras op het bed leggen heeft geen nut want dan is het bed net 50 cm hoog..wat kan ik het beste doen???ik heb geenopties meer nl..

liefs

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat echt niet gaat dat gaat niet. ;)
    Belangrijk is dat je dit bij kraamzorg meedeeld....en zoals ik lees heb je dat gedaan. Ik kan me niet vorstellen dat controles om deze reden nu niet gedaan worden. Echter het verschonen zullen ze hoogst waarschijnlijk niet doen.

Toch nog even een kleine vraag: is het ook niet mogelijk om op de kratten een plaat/planken te leggen en daarop je bed plaatsen? Ik weet het klinkt als een hele onderneming, maar uit persoonlijke ervaring weet ik dat een een gemakkelijke oplossing kan zijn ;);)

Succes ermee.

Ilja

3. naverona

naverona Actief lid

Apr 26, 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    hoi hoi,

dank je voor je reactie...

ja heb ik idd naar gekeken maar dan nog zakt het bed in elkaar..het is gewoon echt onmogelijk om het omhoog te halen...en ik zei ook al al tgen mijn man dat hij het bed makkelijk kon verschonen.en ja ik lig eigenlijk nooit in bed na mijn bevallingen ( en heb er al twee meegemaakt) ik ben na een dag ofzo al weer goed op de been en zit meest de tij d op de bank..maar ik had het idd aaneggeven bij het kraambureau en ze zeiden daar dat ik dan maar een paar matrassen op elkaar moest gaan stapelen...en sorry dat doe ik niet want die moet ik er speciaal voor gaan kopen en hebgeen geldboompie helaas...en ja als ze de controles wel weigeren dan doet de vk of ha ze maar..die komen toch ook daelijks..

xxxx

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dan gaat het gewoon niet. Maak je niet te druk erover. gaat vast goed komen.

Ilja

Share This Page