Ik vind David alleen mooi op z'n Engels uitgesproken. Er vanuitgaande dat je bij beide namen voor de Nederlandse uitspraak zou gaan, voorkeur voor Nathan.
Beide vind ik, vooral nederlands uitgesproken, mooi. Als je voor de engelde uitspraat gaat dan zou ik David kiezen. Vindt Nathan dan geen mooie naam. Moet ook aan neten denken.
Ik vind Nathan echt een hele leuk naam! Ken een jongen die zo heet een hele stoere en lieve jongen dus heb ook hele leuke associaties!
Ik vind David veel mooier, vind Nathan een van de minst mooie 'gebruikelijke' namen die er bestaan... Dat is natuurlijk smaak, maar ik vind Nathan verschrikkelijk plat en hard klinken, beetje lomp en bekakt tegelijk. Ik hoor ook altijd 'naat', wat me doet denken aan bilnaat. En op z'n Engels hoor ik 'neten', brrr. Ik vind het echt heel lelijk klinken dus, haha David daarentegen juist een super fijne klank, zacht en krachtig, beetje kak maar ook niet te. Dus duidelijk: ik stem op David
Ik denk dat inmiddels duidelijk is dat je in Nederland de naam Nathan niet Engels moet willen uitspreken. Nederlanders maken daar 'neten' van Dat doet me denken aan een buurjongen die Matthew heet en door zijn ouders 'metjoe' wordt genoemd