Wat vinden jullie van de naam Lorena? Leuk? Niet leuk? Te veel gtst? Wat voor kindje stel je je voor bij die naam? ......? Ik ben heel benieuwd. Wij komen er echt niet uit met meisjesnamen en hebben deze naam nu een tijdje in ons hoofd (maar dat verandert nogal eens).
Om eerlijk te zijn vind ik het geen leuke naam. Zie een kindje uit een heel ordinair gezin voor me (maar misschien ook omdat ik er 2 ken die zo zijn).
Ik vind het wel een leuke naam. Niet ordinair. Ik vind lorena passen bij verschillende type meisjes. Blond, donker. Lieve naam maar ook voor een pittig meisje.
Ik ben ook wel benieuwd naar de namen van jullie andere kindjes. En als jullie het een mooie naam vinden, moet je het gewoon doen...
De voorkeur ging/gaat ook uit naar weer een naam met vier letters, maar alle meisjesnamen die ik leuk vind, vindt m'n man niet leuk en andersom.
Ik vind Lorena ook een beetje een ordinaire naam, en niet eens door de gtst lorena. Stel me er een meisje met donker haar en heel veel goud en glitters bij voor Vind het ook niet zo leuk bij de namen van je zoontjes, sorry!
Ik vind Lorena best een leuke naam. Kan ook heel goed bij een klein lief meisje, maar ook bij een stoere.
Lorena past daar wel zo bij. Ik zou zeggen gewoon doen al vind ik Lorena zelf een beetje een 'niet nette naam' . (dat zal wel komen omdat ik twee Lorena's ken die wat ordinair zijn)
Ik ben er zelf ook geen fan van, maar wat maakt het uit anders hadden we allemaal hetzelfde geheten Maar als je de naam inkort? Rena Lena Elena