Ik vind de combi Ravi en Levi niet leuk! Ik vind Ravi ook best een `Bollywood` naam David vind ik best een leuke naam, maar volgens mij zijn er nog mooiere namen te vinden die in je rijtje passen.
Ik vind David een mooie naam, maar ik denk dat je er wel rekening mee moet houden dat er veel mensen zijn die het in eerste instantie op z'n Engels zullen gaan uitspreken.
Ravi is super leuk! Laatst nog een topic over geopend en bijna alleen maar positieve racties! Word ook onze naam als we een zoontje krijgen!
Ja het blijft een kwestie van smaken verschillen, denk niet dat ik mij enorm stoor aan dezelfde eind letters.. Maar het is wel iets wat ik in m'n hoofd heb... Al vind ik Ravi een super leuke naam! Tjah David vind ik ook nog steeds leuk, maar kwa stijl past die prima, dat bijbelse, maar echt als naam, hmm ik blijf twijfelen! Nou ik sta nog steeds open voor meerdere optie's hoor haha.. Ravi staat tot nu wel op 1! Boaz en Joas enz, dat is totaal niet onze smaak haha...
Ik vond David zelf ook erg mooi. Helaas manlief niet . Daarom hebben wij een andere keuze gemaakt. Maar vind het een mooie naam die vandaag-de-dag prima kan.